hvad skal jeg dog gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2009

Heidi.

Blev Mor den 30/10/09!<3 skriver:

jeg syns ikk det er h¨rdt og gider jeg ik forsvare mere

Hvordan skulle du også kunne vide noget som helst at være mor, når du kun har været det i knap 2 måneder... Jeg tror fandmer i blir en smule overraskede, når livets realiteter sætter ind, og der pludselig skal tages beslutninger om vigtige ting...

MEN så vågner i sgu nok, så er det nok ikke så skide sukkersøde og rosenrødt mere.!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

Heidi.

frk andreasen skriver:

trodsalderen kan godt være hård og komme igennem. min datter kan virkelig sætte mig på en prøve..

Det er NEMLIG lige det jeg tænker... Der skal man sgu have en lille smule livserfaring!!!!!!!!

Men hva faen ved jeg..

Jeg skammer Mig IKKE over at jeg er 30... Føj gammel.. og syntes eddermame det til tider er hårdt at have en på 3 og 6.. !!!!!!!!!!!!

Anmeld

19. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Heidi-Godsk skriver:

Hvordan skulle du også kunne vide noget som helst at være mor, når du kun har været det i knap 2 måneder... Jeg tror fandmer i blir en smule overraskede, når livets realiteter sætter ind, og der pludselig skal tages beslutninger om vigtige ting...

MEN så vågner i sgu nok, så er det nok ikke så skide sukkersøde og rosenrødt mere.!!!!!

ja du så dygtig utroligt i bliver ved har i ikk fattet hvad rosa har sagy . snak pænt!!!!

Anmeld

19. december 2009

Heidi.

Kloster skriver:

Ha ha... Kan se det på den måde du skriver dine indlæg på. Det ligner nemlig de samme teenagehormoner, som min egen søn har til at rasere...

Jeg er også ung mor og jeg nyder det også. Vi er alle forskellige, men man kommer nemt til at virke negativ, når man er så ensporet og pessemistisk overfor andre mennesker, som du virker til i dine indlæg. Vi har alle en mening. Du har en mening og jeg har en mening. Men du må også kunne lytte til andre, der fx har prøvet at have børn over 6 uger.

Venlig hilsen Kloster

Jeg er bare ligeglad øv bøv.... SHIT!!!!!!!!

Anmeld

19. december 2009

Heidi.

ja du så dygtig utroligt i bliver ved har i ikk fattet hvad rosa har sagy . snak pænt!!!!

Hvis du vidste bare en lille smule om kommunikation mellem voksene.. Ville du være klar over at jeg rent faktisk.. skriver i en pæn tone!

Anmeld

19. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Heidi-Godsk skriver:

Hvis du vidste bare en lille smule om kommunikation mellem voksene.. Ville du være klar over at jeg rent faktisk.. skriver i en pæn tone!

hehe smut nu find på noget andet og lave griner jeg er opføre miig sådan fori jeg er så træt af og høre på jer, ! så smut gider ikk høre diig mere okY? sagt p en sød måde

Anmeld

19. december 2009

Pia.

det har vel ikk noget med sagen og gør. han er snarr 6 uger og jeg siger bare det underligt lige så snart vi unge snakker om børn blivr vi fra rådet det fordi det er så hårdt men ja vist jeg ville blive angrabet fordi jeg gik ud og siger det ikk er hårdt MEN DET SYNS JEG IKK DET ER SLUT

6 uger !!!!! jamen søde ven så sover, spiser og smiler han jo hele dagen, nej det er da ikke hårdt ENDNU !!! Bare vent.... lad os skrives ved om et års tid...

Knus Pia - Mor til 3 guldklumper - på 11 år, 7 år og 4 år

Anmeld

19. december 2009

Heidi.

hehe smut nu find på noget andet og lave griner jeg er opføre miig sådan fori jeg er så træt af og høre på jer, ! så smut gider ikk høre diig mere okY? sagt p en sød måde

Hvis du ikke gider læse mere i denne debat.. Hvorfor smutter du så ikke? Der er jo ikke nogle der tvinger dig til at læse hvad vi skriver.

Anmeld

19. december 2009

Heidi.

Pia. skriver:

6 uger !!!!! jamen søde ven så sover, spiser og smiler han jo hele dagen, nej det er da ikke hårdt ENDNU !!! Bare vent.... lad os skrives ved om et års tid...

Knus Pia - Mor til 3 guldklumper - på 11 år, 7 år og 4 år

Ja Pia.. Som jeg osse skrev.. Det er sgu ikke nogen skam at sige at det kan være hårdt med børn..

Anmeld

19. december 2009

frk andreasen

Heidi-Godsk skriver:

Det er NEMLIG lige det jeg tænker... Der skal man sgu have en lille smule livserfaring!!!!!!!!

Men hva faen ved jeg..

Jeg skammer Mig IKKE over at jeg er 30... Føj gammel.. og syntes eddermame det til tider er hårdt at have en på 3 og 6.. !!!!!!!!!!!!

ja det kan være virkelig hårdt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.