fire dage overtid men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

Catja77

Jeg er meget overbevist om, at de vil kunne se det på en blodprøve, men jeg skal da ikke kunne garantere det... Ring og spørg lægen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

tandbørsten

tak for svar piger  dejlig at læse at nogens symptomer kommer senere i forløbet og at man ikke er den eneste som forhåbentlig er en sen tester

jeg har lige talt med lægen og jeg skal i morgen komme ned med en morgen urin prøve men jeg tror hellerik de kan se noget, men så kan de  bestille tid til blodprøve så nu håber jeg der sker noget.

jeg var lige inden i terminberegneren og jeg vil være 5+4 nu hvis jeg er gravid så syns jeg godt nok det er underligt at den ikke kan vise noget positivt.

men datoen for befrugtningen ville passe meget godt faktisk så jeg håber..

Anmeld

8. december 2009

frk andreasen

fingere for dig

Anmeld

8. december 2009

mullesmith2

Jeg har prøvet det samme, jeg gik 7 uger over tid og jeg kunne ikke teste noget positivt og jeg troede også jeg var sen tester og det hele var så forvirrende, men desværre lyver de tests bare ikke og selvfølgelig var jeg ikke gravid, ville bare så gerne være det, at min mens blev væk og så var det nok også en blanding af at jeg lige var stoppet på p piller, jeg havde også tanker om jeg nu overhovedet fik ægløsning mere, siden jeg ikke fik mens eller om jeg havde pco. Men nu her efter 2 måneder køre min cyklus okay igen og min kæreste og jeg prøver i 3. måned og håber på der er gevinst den her gang ;-) Krydser fingre for dig og håber du er helt rask og det bare er dine tanker der spilder et puds, for jeg tror altså ik det er graviditet.    Held og lykke

Anmeld

8. december 2009

tandbørsten

jeg har bare aldrig før gået så meget over tid, men hellerik nogen symptomer, men nogen får ikke symptomer før længere henne i deres graviditet så jeg håber selvfølgelig at jeg er gravid.

nu håber jeg bare på vished intet andet, så jeg ligsom kan komme videre..

Anmeld

8. december 2009

mullesmith2

Floridoor skriver:

jeg har bare aldrig før gået så meget over tid, men hellerik nogen symptomer, men nogen får ikke symptomer før længere henne i deres graviditet så jeg håber selvfølgelig at jeg er gravid.

nu håber jeg bare på vished intet andet, så jeg ligsom kan komme videre..

Jeg havde heller aldrig gået over tid før andet en dag eller to, så det er same story... Ved hvordan du har det.

Anmeld

8. december 2009

tandbørsten

paw og camilla, hvordan gik det med jer ??

noget nyt i sagen

Anmeld

8. december 2009

cami87

hehe har ikke fået ringrt til læge i nu..  er gået 11 dage over idag..

Anmeld

8. december 2009

tandbørsten

ej troede lige at jeg skulle ha gode nyheder

jeg har snakket med lægen i dag og jeg skal rnge til dem i morgen tidlig hvis jeg stadig ikke tester positiv, så tester de lige mit urin men lægen sagde også at det var ikke sikkert hun kunne komme med et bedre resultat men så kunne bestille en blodprøve så jeg kan få vished..

håber snart der sker noget

Anmeld

9. december 2009

cami87

okay spænende  vi krydser

det var godt jeg ikke nåede at bestille tid hos lægen, for fik nemlig min mens her til morgen..  så vi må bare igang igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.