fire dage overtid men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

tandbørsten

øv hvor træls, det er sgu underligt når man går så længe over tid uden at være gravid! - men som du selv siger, så ved man det og så er det bare på den igen

jeg har været ved lægen i dag og den var selvfølgelig også negativ, hun vil så se mig igen mandag hvis ikke jeg har fået min mens der, da der stadig er chance for at jeg kan være gravid men ikke har nok hcg i kroppen endnu selvom jeg er gået 12 dage over.

der er mange ting som kan spille ind, jeg har normalt en kort cyklus på 23 dage, den kan ha rykket sig så jeg måske kun er 4-5 dage over tid eller jeg kan ha haft sen æl og det er derfor jeg er forsinket, det ka os bare være at jeg selv skubber det ved at tænke for meget over det, jeg tror nu selv mest på det sidste..

nu må vi se, tager det stille pg roligt, hun frarådede mig dog at drikke alt for mange snaps, da der stadig er en chance for at jeg er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

anhj

Krydser alt hvad jeg kan for at du er gravid :-)

anhj

Anmeld

14. december 2009

tandbørsten

ja nu er jeg gået 17 dage over tid og egentlig havde jeg aftalt med mig selv at jeg ikke ville teste selv da jeg skal til lægen igen onsdag

men i aftes tog jeg mig selv i af knappe bukserne op da jeg sad i sofen, jeg har haft en niven i underlivet sådan lidt sidestik agtig og så har jeg følt mig så oppustet samtidig..

jeg har lige taget en hs test, ikke med morgenurin selvom jeg godt ved at det er bedst, men indenfor 3 min kom der en grålig streg, det i kalder en skyggesteg tror jeg, jeg håber selvfølgelig det er fordi at jeg er gravid men stadig ikke har nok hcg i blodet selvom det nok lyder temmelig urealistisk..

jeg har normalt en kort cyklus på 23 dage,men kan den rykke sig så man har en længere cyklus pludselig og derved er jeg måske "kun" en uge over tid og det er derfor der pludselig kommer noget til syne på strimlen ??

kan det da ikke snart blive onsdag, tror jeg ringer til lægen i morgen og ber om en blodprøve så jeg kan få vished!

Anmeld

14. december 2009

Filuka

Så vidt jeg har kunnet læse herinde - så betyder en streg, en streg uanset hvor svag den er. alt hvad jeg kan

Anmeld

14. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Filuka skriver:

Så vidt jeg har kunnet læse herinde - så betyder en streg, en streg uanset hvor svag den er. alt hvad jeg kan

jep, en streg er en streg, så du sku være gravid, hvis der er kommet to...

weeeeee..........................

Anmeld

14. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Floridoor skriver:

ja nu er jeg gået 17 dage over tid og egentlig havde jeg aftalt med mig selv at jeg ikke ville teste selv da jeg skal til lægen igen onsdag

men i aftes tog jeg mig selv i af knappe bukserne op da jeg sad i sofen, jeg har haft en niven i underlivet sådan lidt sidestik agtig og så har jeg følt mig så oppustet samtidig..

jeg har lige taget en hs test, ikke med morgenurin selvom jeg godt ved at det er bedst, men indenfor 3 min kom der en grålig streg, det i kalder en skyggesteg tror jeg, jeg håber selvfølgelig det er fordi at jeg er gravid men stadig ikke har nok hcg i blodet selvom det nok lyder temmelig urealistisk..

jeg har normalt en kort cyklus på 23 dage,men kan den rykke sig så man har en længere cyklus pludselig og derved er jeg måske "kun" en uge over tid og det er derfor der pludselig kommer noget til syne på strimlen ??

kan det da ikke snart blive onsdag, tror jeg ringer til lægen i morgen og ber om en blodprøve så jeg kan få vished!

den kan godt flytte sig.. det vil jeg tro den har. og du så er gravid og måske ikke er så langt henne som i tror når i kommer til scanning, jeg ville høre om jeg ikke ku få en termins scanning, hvis det viser sig at du venter en lille bebs, men det tror jeg bestemt du gør hvis du har fået en lidt utydelig streg..

knus karina 31+6

Anmeld

14. december 2009

82Miraklet

Floridoor skriver:

Jeg fik først en rigtig fin positiv graviditesttest da jeg var i 7. uge...

Så held og lykke og er du i tvivi så smid et billede op vi kan bedømme... held og lykke med det !!!

Knus

Anmeld

14. december 2009

tandbørsten

jeg har taget et billede men da der ikke er noget farve i stregen men kun grålig kan den ikke fanges på kamera, jeg har os prøvet at lege med lysstyrken men det bliver det faktisk kun værre af!

jeg håber virkelig at den er der, men jeg tror ikke på det før jeg har været ved lægen onsdag, dog er det første gang jeg får noget som bare ligner en streg

men udover jeg føler mig oppustet og har niv i perioder så har jeg ingen symptomer overhovedet ??

Anmeld

14. december 2009

mullesmith2

Lige en lille øv historie... Jeg gik 5 uger over tid og troede også jeg var gravid... men øv nej fik mens. Jeg håber så meget du er gravid for det er simpelthen det værste at gå og håbe og tro og nærmest glæde sig og så erder ikke noget. jeg var også ved lægen, og hun sagde det sammen til mig. Man kan jo ikke lade være med at begynde at tro på det. Og mht. testen så håber jeg ikke den snyder dig, nu aflæser du vel inden for de 5min hvor den er gyldig??  held og lykke og håber for dig den er der. Hilsen Louise der prøver i 2. måned.

Anmeld

14. december 2009

tandbørsten

Hej Louise,

jeg aflæste efter 3 minutter så det er jo indenfor tid.

jeg ved godt der er mange som går langt over tid og så kommer mens alligevel, det kan også sagtens være mit tilfælde - jeg lavede indlæget med en slags opdatering på hvordan det gik og er glad for de respons jeg har fået tilbage, jeg ved godt det både kan gå den ene eller den anden retning stadigvæk.

det undre mig dog at du vælger at svare på min tråd 3 gange med noget negativ, at du har prøvet det samme og der kom mens og man går rundt og tror en hel masse og så var man ikke gravid alligevel - hvor vidt det ender sådan hos mig ved jeg jo af gode grund ikke, men når jeg (endelig) får en streg = håb, har man (jeg) ikke brug for at du skriver dit 3. negative indlæg i min tråd..

blot en tanke

håber at du får 2 streger når du har test dag ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.