fire dage overtid men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

Kløver

Floridoor skriver:

aaarhh stadig ingen mens men tester bragende negativ!!

hva fan.. sker der med min krop ?? hvorfor ka jeg ikke teste bare lidt positiv ??

det er sgu så frustrende bare at vente på at man kan teste eller mens gider dukke op  jeg skulle ha haft min mens d. 27/11 og jeg er aldrig get så meget over tid..

jeg har kun testet med hs teste, skulle jeg prøve en alm test fra apoteket ??

Kender det desværre alt for godt, og ja det er rigtig rigtig frustrerende at man hverken får mens eller en positiv test.

håber på i får gevinst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

anhj

Jeg  også for dig, at den er der - er selv lidt ked af, at vi nu skal tumle med en periode, hvor jeg hverken ved fra eller til. Gik jo 7 dage over tid, så jeg aner ikke, hvordan min cyklus bliver nu.

Krydse, krydse, krydse for alle, som gerne vil være gravide

Anmeld

6. december 2009

tandbørsten

jeg gætter på at din mens er kommet når du skriver sådan ??

jeg ved ikke om det hele rykker sig de 7 dage eller om du skal gå ud fra "normalen" så kan ikke hjælpe dig, men se det positive i at du nu har vished selvom det ikke faldt ud til det du ønskede..

trøstekram herfra

Anmeld

6. december 2009

anhj

Tusind tak for trøstekram - og ja, jeg fik min mens i fredags, 7 dage over tid. Har aldrig prøvet at gå så lang tid over tid.

Er begyndt at være lidt småparanoid. Blev gravid på p-piller i 2004, og fik en dejlig freng i 2005. Fik sat spiral op og fik den fjernet i august. Ved godt at mange har prøvet i længere tid, men er lidt nervøs for, om det bliver meget svært at blive gravid, når jeg nu er 36 år. Pyh... det er en hård nyser!

Kh.

anhj

Anmeld

6. december 2009

tandbørsten

det er jo kun et par mdr i har været igang men selvom man er "ny" i babyprojekt så kører der bare rigtig meget rundt i hovedet på en, jeg selv har kun været igang et par mdr os, men jeg er os rigtig meget fukoseret på baby og det tror jeg faktisk ikke er så godt..

jeg har lovet mig selv at vente med at teste til fredag igen hvis ikke jeg har fået min mens så det håber jeg at kunne holde.

din alder spiller selvølgelig lidt ind, men jeg syns ikke du har grund til at bekrymre dig om din alder efter så få mdr, det skal nok kommer

Anmeld

6. december 2009

Louise mortil4

jeg gik 6 uger over tid og havde heller ikke nogen symptomer overhovedet med vores den første. Pas på med at tæmke for meget over det (selv om jeg godt ved det er mega svært) det kan godt være med til at skubbe menses, ved ikke hvor langtid den kan skubbes men har hørt om flere hvor de er gået over 12 dage over tid og hvor menses først er kommet da de fik at vide ved lægen de ikke var gravide.

Held og lykke med projekt baby

Anmeld

6. december 2009

tandbørsten

jeg trøster os mig selv ved at huske på at der er mange som ikke kan teste positiv før de er nogen uge henne så jeg krydser stadig fingre  men det sjove er så at jeg tester positiv på æl test det forstår jeg ikke

men jeg gir det én uge mere og så er det til lægen og teste så jeg kan få vished.

jeg er aldig gået så meget over tid, og d. 27 da jeg skulle ha haft min mens havde jeg lidt lyserødt på papiret efter toilet besøg men kun én gang og har ikke set spor til den siden..

Anmeld

6. december 2009

FrkT

Floridoor skriver:

jeg trøster os mig selv ved at huske på at der er mange som ikke kan teste positiv før de er nogen uge henne så jeg krydser stadig fingre  men det sjove er så at jeg tester positiv på æl test det forstår jeg ikke

men jeg gir det én uge mere og så er det til lægen og teste så jeg kan få vished.

jeg er aldig gået så meget over tid, og d. 27 da jeg skulle ha haft min mens havde jeg lidt lyserødt på papiret efter toilet besøg men kun én gang og har ikke set spor til den siden..

Uh uh uh!

Hvor længe har du kunne teste positiv på ÆL-tests da????

Der er jo nogle som, når de er blevet gravide, tester positivt i lang tid i træk på ÆL-test, og som tror de har ÆL så længe, og så er de i stedet gravide.

Krydser  fingre for at det er tilfældet hos dig.

Anmeld

6. december 2009

cami87

jeg er også gået 8 dage over nu.. og har taget 3 negative teste.. og er nu begyndty at få ømme brystvorter.. det er meget mystisk.. regner med at rínge til lægen imorgen..  

Anmeld

6. december 2009

tandbørsten

jeg har testet positiv for æl 4-5 dage så tror der er gået helt kuk  min krop

har lidt bryst stemninger, og oppustet mave men jeg tør ikke håbe før jeg kan få en bare lidt positiv test

paw og Camilla, jeg er da spændt på hvad lægen siger, håber virkelig der er gevinst, måske vi kan følges videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.