fire dage overtid men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2009

Catja77

Prøv testene fra bille-teste.dk, det er de mest sensitive, der er på markedet. Ellers må du bede lægen om at få taget en blodprøve...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Skouboe

Af uvisse årsager testede jeg negativt i mere end 14 dage efter mens, og det viste sig at jeg var gravid, så det er altså muligt.Jeg talte lidt med min læge om det, og hun forklarede at der skal være en vis mængde hCG i kroppen før testen viser positivt og nogen gange stiger det meget langsomt i starten af forskellige årsager - det kan ikke altid forklares. Du skal dog være opmærksom på at det kan betyde en graviditet udenfor livmoderen, så hvis det bliver ved med at udeblive, må du nok hellere tage en sludder med din læge.

Anmeld

2. december 2009

tandbørsten

tak for svar piger, men kender i ikke det at man er ved at blive skør af den vente tid..  men vil bare ha en afklaring på det ik.

jeg prøver at køre på apoteket og bestiller os en hos billigtest..

hvis ikke der er svar inden fredag tager jeg tíl lægen, skal nemlig til julefrokost lørdag, der vil jeg da gerne vide om jeg kan få en lille snaps

men ville lægen kunne se det ? når jeg selv er bragende negativ ?

Anmeld

2. december 2009

lillemunk

Hej Søde utålmodige dig :-)

Hmmm jeg kunne ikke teste positiv før jeg var 3 mdr henne med min den første.... Så smut du en tur til lægen og få et prik i armen.

Jule krams fra mig.

Anmeld

2. december 2009

mullesmith2

Du skal bare tage det helt roligt har prøvet nøjagtig det sammen, gik 7 uger over til og havde alle de samme tanker som du har og håbede på at jeg bare var en af dem der testede sent ligesom du nok håber på. Men desværre var jeg ikke det, jeg havde endda også symptomer på graviditet selvom der ik var noget, det var ren indbildning. Hvis testen er negativ så er den negativ, så er det bare at vente til du får mens igen. Det er en lille procentdel af kvinder der ikke tester positiv når de er gået 4 dage over tid. Så du skal nok ikke håbe for meget, så bliver du så skuffet. Men krydser fingre for dig og held og lykke. Kram Louise der kun har prøvet 2mdr. ;-)

Anmeld

2. december 2009

anhj

Jeg står i næsten samme situation.

Skulle også have min mens i fredags (den 27/11). Testede dog lidt positivt (læs: MEGET svagt) i mandags - og min mand kunne også se skyggestregen. Har derefter testet negativt på ALT.

Er frusteret og har derfor fået en tid hos lægen i morgen torsdag - 6 dage over tid.

Jeg har masser af symptomer som brystspænding, boblen/murren/niven i underlivet samt kvalme her til eftermiddag.

Så jeg håber stadig.

Krydser fingre for os begge

Anmeld

3. december 2009

tandbørsten

hvordan er det gået så hos lægen ??

jeg har ingen symptomer overhovedet, så jeg tror ikke længere på det - tigengæld er jeg begyndt at få lige udflåd igen

jeg har altid haft en kort cyklus 23 dage, måske min cyklus er ved at være normal og det måske bare er derfor jeg "går over tid" ja det er ikke nemt at sige..

jeg tror jeg vil teste for æl i stedet

håber du har ået en positiv test i dag

Anmeld

3. december 2009

anhj

Desværre kunne lægen heller ikke teste positiv. Han bad mig komme igen mandag, hvis jeg ikke har fået mesnstruation, for så vil han lige kigge nærmere på mig.

Det er meget mærkeligt - jeg går ellers aldrig over tid. Vil så gerne have vished!

Mange hilsner

anhj

Anmeld

3. december 2009

tandbørsten

ja det er sgu træls med alt den uvished, øv!

jeg tror desværre ikke at jeg er gravid, har ingen symptomer overhovedet - men hvis må bare den dumme mens ville komme så man kunne komme videre i teksten ik..

krydser fingre for at du kan få 2 streger inden mandag.

Anmeld

6. december 2009

tandbørsten

en lille opdatering herfra..

stdig ingen mens, intet tyder på den er på vej, tester stdig negativt - er nu gået 9 dage over tid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.