fire dage overtid men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

mullesmith2

Det er kun fordi det er så træls at håbe på noget og så det ikke er der, men jeg håber da bestemt det er en positiv test du har fået ;-) alt helt og lykke herfra. kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Catja77

Det lyder da helt fantastisk! Et forsigtigt tillykke fra mig. Jeg har vist skrevet det tidligere, men jeg tror, at du kan regne med, at ægget satte sig fast den dag, du havde en slags pletblødning, for det plejer det at være en rigtig god indikation på. Det er selvfølgelig underligt, at du først tester positiv nu, men det kan jo være, at du bare fordobler tallet langsomt - det har man jo hørt før.

Jeg er selv nu 7+3 og jeg har INGEN symptomer what so ever (faktisk lidt irriterende, selvom det selvfølgelig også er rart ikke at have det dårligt  ) Jo, måske lidt niv, som du nævner, men det kan jo skyldes så meget - også graviditet :-) ...

Jeg er ret sikker på, at lægen siger tillykke på onsdag. Men du er da nødt til at teste i morgen tidlig også - vi er jo også nysgerrige nu .

Jeg kan forresten godt forstå, at du reagerer negativt på den samme negative historie, der nu er blevet nævnt tre gange! Herinde har man bare brug for lidt håb, for man bliver ikke mindre skuffet af at blive fortalt om negative sandsynligheder - dem kender vi så udemærket i forvejen :-)

Anmeld

14. december 2009

tandbørsten

Hej Catja,

jeg håber virkelig os du har ret at det er æget som har sat sig fast den dag hvor jeg skulle ha haft min mens, men det er det at man ingen symtomer har andet end lidt niv og så syns jeg at jeg har lidt fyldigere og tungere bryster undskyld sproget, men de er ikke ømme overhovedet, det er jo med til at gøre at man tvivler og så selvfølgelig de 2 tydelige manglende streger ik.

jeg håber hun siger at jeg skal være mor men ved os at der er 50% chance for begge dele, men hvis så bare jeg kan få vished og komme videre hvis ikke jeg er gravid.

jeg tester i morgen tidlig og skal nok komme med en lille opdatering, forhåbentlig en go en af slagsen :-)

tak for din tanke :-)

Anmeld

14. december 2009

Catja77

Som sagt - ingen tegn her :-) Og jeg er med sikkerhed gravid. Derudover var vores første test og stort set negativ, dog med - ja, en skyggestreg. Man kunne kun se den, hvis "man ville".

Anmeld

14. december 2009

mullesmith2

Catja77 skriver:

Det lyder da helt fantastisk! Et forsigtigt tillykke fra mig. Jeg har vist skrevet det tidligere, men jeg tror, at du kan regne med, at ægget satte sig fast den dag, du havde en slags pletblødning, for det plejer det at være en rigtig god indikation på. Det er selvfølgelig underligt, at du først tester positiv nu, men det kan jo være, at du bare fordobler tallet langsomt - det har man jo hørt før.

Jeg er selv nu 7+3 og jeg har INGEN symptomer what so ever (faktisk lidt irriterende, selvom det selvfølgelig også er rart ikke at have det dårligt  ) Jo, måske lidt niv, som du nævner, men det kan jo skyldes så meget - også graviditet :-) ...

Jeg er ret sikker på, at lægen siger tillykke på onsdag. Men du er da nødt til at teste i morgen tidlig også - vi er jo også nysgerrige nu .

Jeg kan forresten godt forstå, at du reagerer negativt på den samme negative historie, der nu er blevet nævnt tre gange! Herinde har man bare brug for lidt håb, for man bliver ikke mindre skuffet af at blive fortalt om negative sandsynligheder - dem kender vi så udemærket i forvejen :-)

Waaaah det er jo ikke for at være negativ.... håber sku da den er hjemme for hende og snart for alle os andre også...

Anmeld

14. december 2009

mullesmith2

Det lyder bare mega meget som min historie... ;-) håber altså du er heldig... det ville være en genial julegave at få...

Anmeld

14. december 2009

tandbørsten

Hehe Rolig nu Louise,jeg valgte ikke at kommentere på det da der ikke var mere i det en blot en tanke fra mig, jeg ved at folk (du) skriver i bedste meningen men at pointen var at det ikke var nødvendigt at skrive samme (negative) historie 3 gange i en tråd..

thats all my Friend

Catja, ja jeg håber os vi kan mødes i august gruppen, hvis altså du høre til der

det er åbenbart meget forskelligt med de symptomer, men når man høre om kvalmen og ømme bryster og alt det og man så slet ikke selv kan kende nogen af de ting så tror man jo ikke helt på det - årh jeg håber, min sidste mens var den 4 nov, hvor langt er jeg så henne hvis der er gevindst ? 5 uger ca ??

Anmeld

14. december 2009

otlitrom

min sidste mens var den 4 nov, hvor langt er jeg så henne hvis der er gevindst ? 5 uger ca ??

Der er en terminsberegner herinde. Prøv at kigge under "artikler" i den øverste menu, og så til højre i det nye skærmbillede

Håber for dig at den er der!

Anmeld

14. december 2009

tandbørsten

ifølge terminsberegneren er jeg 6+3 henne ??

så syns jeg godt nok det er utroligt at jeg ikke kan få en tydelig positiv test hvis det er tilfældet - øv!

men befrugtningstidspunktet er den 13/11 og det passer meget godt da vi altid sørger for at sexer ekstra midt i perioden - plus at jeg kan huske vi hyggede præcis den dag da det var fredag d. 13 uuhh  en joke mig og manden havde..

men det bekymre mig da lidt at jeg ikke kan teste mere tydlig så hvis jeg er 6 uger henne..

Anmeld

14. december 2009

mullesmith2

Floridoor skriver:

ifølge terminsberegneren er jeg 6+3 henne ??

så syns jeg godt nok det er utroligt at jeg ikke kan få en tydelig positiv test hvis det er tilfældet - øv!

men befrugtningstidspunktet er den 13/11 og det passer meget godt da vi altid sørger for at sexer ekstra midt i perioden - plus at jeg kan huske vi hyggede præcis den dag da det var fredag d. 13 uuhh  en joke mig og manden havde..

men det bekymre mig da lidt at jeg ikke kan teste mere tydlig så hvis jeg er 6 uger henne..

det lyder godt nok utroligt ja, men tror du ikke den er mere tydlig her imorgen tidlig, det er da hørt før at nogen bare skal gå længe over tid før de tester positiv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.