Det lyder da helt fantastisk! Et forsigtigt tillykke fra mig. Jeg har vist skrevet det tidligere, men jeg tror, at du kan regne med, at ægget satte sig fast den dag, du havde en slags pletblødning, for det plejer det at være en rigtig god indikation på. Det er selvfølgelig underligt, at du først tester positiv nu, men det kan jo være, at du bare fordobler tallet langsomt - det har man jo hørt før.
Jeg er selv nu 7+3 og jeg har INGEN symptomer what so ever (faktisk lidt irriterende, selvom det selvfølgelig også er rart ikke at have det dårligt
) Jo, måske lidt niv, som du nævner, men det kan jo skyldes så meget - også graviditet :-) ...
Jeg er ret sikker på, at lægen siger tillykke på onsdag. Men du er da nødt til at teste i morgen tidlig også - vi er jo også nysgerrige nu
.
Jeg kan forresten godt forstå, at du reagerer negativt på den samme negative historie, der nu er blevet nævnt tre gange! Herinde har man bare brug for lidt håb, for man bliver ikke mindre skuffet af at blive fortalt om negative sandsynligheder - dem kender vi så udemærket i forvejen :-)
Anmeld