fire dage overtid men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

87.291 visninger
80 svar
0 synes godt om
30. november 2009

tandbørsten

hej piger,

som overskriften siger så er jeg gået 4 dage over tid denne gang, der er ingen tegn på at mens er på vej, jeg har taget en g-test i dag og den var negativ, jeg syns hellerik at jeg har nogen symtomer på graviditet.

hvad ville i gøre ? vente og se hva der sker, teste igen om et par dage ?

kan jeg være gravid selvom jeg ikke tester positiv ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

LouiseNielsen

Hejsa!

Testen burde jo vise positiv.... men den kan vise falsk negativ, så jeg ville vente og se tiden an. Og kommer din mens ikke i løbet af et par dage, så kontakt lægen, kan jo være han/hun ud fra en blodprøve kan give dig et svar!

Kram

Anmeld

30. november 2009

tandbørsten

det er bare vildt mystisk, jeg har ingen symtomer overhovedet..

den dag jeg skulle ha min mens havde jeg 2 gange lidt lyserødt på papiret efter toiletbesøg, jeg vil ikke engang kalde det pletblødning.

jeg har testet med en hs test burde den ikke kunne give svar nu ?

er der andre her som tester positivt sent ??

Anmeld

30. november 2009

tandbørsten

er her ingen af jer piger som har prøvet at der gik lang tid før i kunne teste positiv ??

Anmeld

30. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Floridoor skriver:

er her ingen af jer piger som har prøvet at der gik lang tid før i kunne teste positiv ??

jeg har hørt at nogen kan gå op til 14 dage med en negativ test også få en positiv, jeg ville teste igen om 3 dage og hvis den var negativ, så kontakte lægen.. kroppen danner hcg hver 3 dag..

jeg må nok indrømme at jeg nok havde taget en test hver dag for at tjekke..

krydser fingre for den er der

Anmeld

30. november 2009

Catja77

Hej Floridoor.

Jeg synes, det lyder som om, at ægget satte sig fast i din livmoder den dag, du pletblødte - eller det er i hvert fald en mulighed. Mange pletbløder jo en lille smule på det tidspunkt.

Jeg selv kunne ikke teste positiv før en uge over tid af to årsager:

1. Jeg havde fra min menstruations første dag taget min temperatur og ved derfor, at min ægløsning først faldt på 20. dagen, altså 6 dage senere end "normalen". Det vil sige, at allerede det selvfølgelig har forsinket min testdag en del.

2. Pga temperaturmålingen er jeg også overbevist om, at ægget først satte sig fast 10 dage efter ÆL, hvilket vist nok er meget sent. Da man først begynder at udskille hcg fra dette øjeblik, tager det altså ca en uge derefter, før man kan teste positiv.

Jeg tror, at det er sidstnævnte eller begge dele, der også er sket for dig. Jeg krydser fingre for, at du kan teste positiv om et par dage. Det gjorde jeg i hvert fald

Kh Catja 5+3

Anmeld

30. november 2009

tandbørsten

jeg håber virkelig at du har ret catja, jeg startede os med at måle min tempratur som lå på 35,5 hele måneden indtil d. 20 så sagde den 35,8 nogen dage og i morges sagde den 36..

jeg ved ikke om det ogå kan ha noget med min temp. at gøre om man evt kan tolke noget ud fra det ??

jeg venter med at teste til ondag igen tror jeg, jeg skal nemlig i byen fredag og de vil jeg da gerne vide besked, så jeg ikke gør noget dumt med en lille spire i maven..

Anmeld

2. december 2009

tandbørsten

aaarhh stadig ingen mens men tester bragende negativ!!

hva fan.. sker der med min krop ?? hvorfor ka jeg ikke teste bare lidt positiv ??

det er sgu så frustrende bare at vente på at man kan teste eller mens gider dukke op  jeg skulle ha haft min mens d. 27/11 og jeg er aldrig get så meget over tid..

jeg har kun testet med hs teste, skulle jeg prøve en alm test fra apoteket ??

Anmeld

2. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Floridoor skriver:

hva fan.. sker der med min krop ?? hvorfor ka jeg ikke teste bare lidt positiv ??

det er sgu så frustrende bare at vente på at man kan teste eller mens gider dukke op  jeg skulle ha haft min mens d. 27/11 og jeg er aldrig get så meget over tid..

syntes da du sku prøve en test fra apoteket, og er den negativ så tag til lægen og få taget en, eller en blodprøve, den vil ku vise om du er gravid..

Anmeld

2. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Floridoor skriver:

syntes da du sku prøve en test fra apoteket, og er den negativ så tag til lægen og få taget en, eller en blodprøve, den vil ku vise om du er gravid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.