fire dage overtid men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

tandbørsten

har haft ringet til lægen, nu vil jeg skisme har svar!

tog en test i morges med stadig kun en grålig streg øv! men efter at jeg havde tjekket terminsberegneren i går og var noget overrasket over at jeg skulle være 6 uger henne og kun får grålige streger så blir jeg da bekymret for om der er noget andet helt kaldt med min krop.

så nu har jeg fået tid ved lægen over middag til en blodprøve - håber ikke der går alt for længe inden der er svar..

syns sgu der her uvisse trækker tænder ud efterhånden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

missKat

Floridoor skriver:

har haft ringet til lægen, nu vil jeg skisme har svar!

tog en test i morges med stadig kun en grålig streg øv! men efter at jeg havde tjekket terminsberegneren i går og var noget overrasket over at jeg skulle være 6 uger henne og kun får grålige streger så blir jeg da bekymret for om der er noget andet helt kaldt med min krop.

så nu har jeg fået tid ved lægen over middag til en blodprøve - håber ikke der går alt for længe inden der er svar..

syns sgu der her uvisse trækker tænder ud efterhånden

Hej floridoor,

nu har jeg ikke lige læst og fulgt med i debatten, men kommer lige med et råd alligevel (håber ikke der er andre der har skrevet det før mig) 

da jeg testede positiv i sommers, så var der bare givist (tydelig gevinst) på clearblue testen, men den ved lægen 4 dage efter, var svagere. Så alt efter hvad test du har brugt, så prøv en clearblue, de er mere følsomme. 
det er da rigtig rigtig frustrende at gå rundt og tro man er 6+ men testen ikke er bragende positiv. Du kan forhåbentlig snart få en positiv test/blodprøve og blive overnud lykkelig!!!!!!!!!!!!!

håber du får den skønneste julegave  

Karina

Anmeld

15. december 2009

tandbørsten

testen hos lægen var negativ, jeg har fået taget blodprøve og får svar fredag, jeg tror desværre ikke længere på at jeg er gravid, jeg syns der er så meget som fortæller mig at jeg ikke er gravid men os en del der gør.. øv!

der er lang tid til fredag, hvis ikke jeg er gravid og ikke har fået mens når jeg nogen piller som kan fremprovokere mens så vi kan komme videre.. :-)

suk!

Anmeld

15. december 2009

Catja77

ØV!!!

Anmeld

16. december 2009

anhj

Krydser stadig fingre for dig :-)

anhj

Anmeld

16. december 2009

tandbørsten

Ja rigtig øv, der er stadig et spinkelt håb om graviditet da jeg stadig ikke har fået mens og ikke fået svar på blodprøven endnu det får jeg først fredag.

men, hvis ikke jeg er gravid hvilket jeg jo desværre nok ikke er så bliver der taget hånd om hvorfor min mens ikke er kommet og så skal den nok sættes igang igen så vi kan komme videre..

jeg takker for de krydsede fingre

Anmeld

18. december 2009

tandbørsten

Hej Piger,

så har jeg fået svaret fra blodprøven og jeg er ikke gravid desværre, det havde jo nu nok hellerik regnet med men jeg håbede jo. jeg fik en gu for lige at tjekke om alt var ok og det er det.

svaret på manglende mens må jo nok findes i min nye livsstil, jeg har de sidste 3 mdr levet som vegatar og trænet 4 gange om ugen og derved tabt 18 kg - det er nok til at min cyklus kan gå istå desværre, nu må jeg se om den dukker op i løbet af julen ellers skal den sættes igang..

tak for støtten gennem denne tråd !

jeg håber vi får en positiv test inden sommer 2010

Anmeld

18. december 2009

Smilendesussi

Hej.

Jeg er ked af, at din prøve var negativ. Men jeg vil da gerne ønske dig tillykke med dit flotte vægttab, det kan du godt være stolt over. Sammenholdt med det tror jeg nok det skal lykkes i 2010

Anmeld

18. december 2009

tandbørsten

Tak skal du ha, er også sikker på at det nok skal lykkedes!

er skam også stolt af mit vægttab, jeg havde bare ingen ide om at det kunne sætte min cyklus ud af system men det lyder jo meget logisk når man ændre sin livsstil så drastisk

nu sætter jeg bp lidt på standby indtil det nye år og så må vi se hvad der skal ske, er bare glad for at min læge tager det seriøst og vil sætte den igang hvis ikke den kommer af sig selv i julen.

Anmeld

18. december 2009

Kruse90

Floridoor skriver:

Tak skal du ha, er også sikker på at det nok skal lykkedes!

er skam også stolt af mit vægttab, jeg havde bare ingen ide om at det kunne sætte min cyklus ud af system men det lyder jo meget logisk når man ændre sin livsstil så drastisk

nu sætter jeg bp lidt på standby indtil det nye år og så må vi se hvad der skal ske, er bare glad for at min læge tager det seriøst og vil sætte den igang hvis ikke den kommer af sig selv i julen.

hvordan sætter de en mens igang??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.