fire dage overtid men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

cdinesen

Jeg er nu gået 11 dage over tid, og testede bragende negativt i morges. Tror ikke på jeg er gravid desværre, men oplever da godt nok en stikken, rumlen og niven i underlivet, det startede i går. Er der overhovedet en lille chance for det kan være graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

tandbørsten

så længe du ikke har fået mens er der vel håb ??

jeg har læst sid op side ned og det her med at teste positiv sent og det kan sagtens lade sig gøre, så tro på det selvom det er svært..

jeg krydser fingre

Anmeld

7. december 2009

Kløver

Catja77 skriver:

Prøv testene fra bille-teste.dk, det er de mest sensitive, der er på markedet. Ellers må du bede lægen om at få taget en blodprøve...

Er det billigeteste.dk du mener?

Kan ikke finde siden du snakker om og ville gerne prøve nogle af de mere sensitive teste

Anmeld

7. december 2009

Catja77

Maja84 skriver:

Er det billigeteste.dk du mener?

Kan ikke finde siden du snakker om og ville gerne prøve nogle af de mere sensitive teste

Hov, det var en stavefejl fra min side...

Her er et link: http://billige-teste.dk

Anmeld

8. december 2009

tandbørsten

HEJ PIGER,

JEG ER VED AT GÅ HELT UD AF MIT GODE SKIND -HISTORIE KOMMER HER, JEG SKULLE HA HAFT MIN MENS D. 27/11 OG JEG HAVDE DA OS LIDT LYSEØDT PÅ PAPIRET ÉN GANG EFTER TOILET BESØG MEN JEG TOLKER DET HVERKEN SOM MENS ELLER PLETBLØDNING. NU ER JEG SÅ GÅET 11 DAGE OVER TID MEN TESTER BRAGENDE NEGATIV OGSÅ MED HS TESTE.

JEG ER ALDRIG FØR GÅET SÅ MEGET OVER TID, HVORNÅR KUNNE I TESTE POSITIV ?? OG HVAD MED "MYTEN" OM AT MAN TESTER POSITIV FOR ÆL NÅR MAN ER GRAVID ? JEG TESTER NEMLIG POSITIV NU PÅ 5 DAGEN ??

JEG HÅBER I VIL KOMME MED JERES ERARINGER ? HVIS IKKE DER ER SKET NOGET INGEN FREDAG RINGER JEG TIL LÆGEN.

Anmeld

8. december 2009

Catja77

Altså Floridoor...

Jeg synes, du skal gå til lægen med det samme og få taget en blodprøve. Den kan med garanti sige, om du er gravid og om graviditeten udvikler sig. Sidstnævnte kræver dog, at du får taget prøver med ca tre dages mellemrum, så de kan se om hcg-tallet stiger.

Jeg tror stadig, at den "blodplet", du omtaler, var da ægget satte sig fast! Hvorfor pokker skulle den ellers have været der...

Hvad er hs-teste?

Hilsen Catja

Anmeld

8. december 2009

tandbørsten

hej Catja

jeg er bare usikker på om lægen ville kunne se noget når jeg ikke selv kan ??

mht til"blodpletten" så håber jeg du har ret men jeg tror også det har været æget som har sat sig fast.

men jeg har hellerik nogen symptomer, lyder det ikke mystisk ?

Anmeld

8. december 2009

tandbørsten

ps. hs test er de high sensitiv fra strimmel teste

Anmeld

8. december 2009

frk andreasen

Floridoor skriver:

hej Catja

jeg er bare usikker på om lægen ville kunne se noget når jeg ikke selv kan ??

mht til"blodpletten" så håber jeg du har ret men jeg tror også det har været æget som har sat sig fast.

men jeg har hellerik nogen symptomer, lyder det ikke mystisk ?

med hensyn til symptomer så gik jeg 3 uger over tiden 1 gang inden jeg beyndte at spekulere over hvorfor jeg ikke havde fået min mens havde ingen symp på graviditet, var gravid og min symp kom først i 12 uge kan jeg huske....

denne her gang kom de allerede 14 før mens, testede på dagen.. ¨så du kan godt være gravid uden at have symp.

knus tanja 25+2

Anmeld

8. december 2009

M.O.A.R.

Jeg havde nogle teste herhjemme der viste svagt positivt, turde ikke rigtig tro på det da jeg havde mistet 2 måneder tidligere. Gik til lægen den 19/8, den var negativ. Blev selvfølgelig ekstremt ked af det, skulle ha haft mens den 14 / 8 men den kom aldrig, så tog jeg igen til lægen den 26/8 og der var testen positiv.

Nu er jeg 21+0 og venter en lille dejlig dreng. Så selvom lægen først siger nej så kan den godt vende efter en uge fanddt jeg ud af.

Malene 21+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.