Testtråd januar og februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2023

:)..

Jeg er 4+1 men har med de to andre først kunne teste flot positiv 5+0 ����. 
jeg har købt digitale test nu ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
:).. skriver:

Jeg er 4+1 men har med de to andre først kunne teste flot positiv 5+0 ����. 
jeg har købt digitale test nu ����

Når okay,

og vil du teste igen imorgen? 

Anmeld Citér

23. januar 2023

Love Angel skriver:

Når okay,

og vil du teste igen imorgen? 

Ja - men skal i nattevagt så det lige med at finde tidspunktet hvor jeg har holdt mig længe nok . Tror det bliver dagtid efter jeg har sovet. 
hvad med dig ? Hvor langt i cyklus er du?

Anmeld Citér

23. januar 2023

Love Angel

Mor til 4

Ja - men skal i nattevagt så det lige med at finde tidspunktet hvor jeg har holdt mig længe nok . Tror det bliver dagtid efter jeg har sovet. 
hvad med dig ? Hvor langt i cyklus er du?

Okay, ja det er noget svært når man skal holde sig i nogle timer.  

min cyklus har været længere i de sidste 2 måneder. Så den gik fra 27-28 dage til 30-31 dage. Har taget ægløsningstest og mener selv jeg fik positiv test. Efter min app så skal jeg ha min menses på lørdag hvis ikke jeg er gravid. jeg har testet mange gange efterhånden, så sent som idag tog jeg en tidlig graviditetstest fra babyplan men den var blank negativ. Og der er kun 5 dage til jeg skal ha min menses. Så tror ikke det bliver den her gang. Vi er lige startet det er første cyklus. Hvad med dig?

Anmeld Citér

23. januar 2023

Love Angel skriver:

Okay, ja det er noget svært når man skal holde sig i nogle timer.  

min cyklus har været længere i de sidste 2 måneder. Så den gik fra 27-28 dage til 30-31 dage. Har taget ægløsningstest og mener selv jeg fik positiv test. Efter min app så skal jeg ha min menses på lørdag hvis ikke jeg er gravid. jeg har testet mange gange efterhånden, så sent som idag tog jeg en tidlig graviditetstest fra babyplan men den var blank negativ. Og der er kun 5 dage til jeg skal ha min menses. Så tror ikke det bliver den her gang. Vi er lige startet det er første cyklus. Hvad med dig?

Hvis mens. Er søndag kan det jo nåes endnu
Jeg afventer bare om stregen bliver mere rød

Anmeld Citér

23. januar 2023

Love Angel

Mor til 4

Hvis mens. Er søndag kan det jo nåes endnu
Jeg afventer bare om stregen bliver mere rød

Det er lørdag.

og hmm måske, men jeg tror det ikke. Det er godt nok første gang jeg prøver tidlig graviditetstest, men den burdte bare vise en anelse tynd streg hvis jeg var blivet gravid i denne her cyklus.  Så derfor tror jeg bare at løbet er kørt denne her cyklus. Men bliver spændende om din udvikler sig.

Anmeld Citér

23. januar 2023

Love Angel skriver:

Det er lørdag.

og hmm måske, men jeg tror det ikke. Det er godt nok første gang jeg prøver tidlig graviditetstest, men den burdte bare vise en anelse tynd streg hvis jeg var blivet gravid i denne her cyklus.  Så derfor tror jeg bare at løbet er kørt denne her cyklus. Men bliver spændende om din udvikler sig.

Jeg ville slet ikke kunne teste tidligt - vent du og se

har du været gravid før hvor du kunne teste så tidligt ?

Anmeld Citér

23. januar 2023

Love Angel

Mor til 4

Jeg ville slet ikke kunne teste tidligt - vent du og se

har du været gravid før hvor du kunne teste så tidligt ?

Med første barn viste jeg ikke at man kunne teste tidligere så jeg testet positiv 4+0 Andet barn testet jeg positiv 3+5. Trejde barn testet jeg positiv 3+4, jeg havde prøvet at teste 3+1 men den var negativ, så jeg testet ikke mere før jeg var 3+4, og der var den positiv. Det er ikke mere end 4 måneder siden jeg var gravid, jeg fik veer om natten og da var jeg 41+5 da havde jeg veer om natten kl 2: ca og da vi tog på hospitalet kl 5, fik vi at vide at der ikke var liv og at han var død ca lidt under et døgn.undskyld det var ikke det det skulle handle om. 

når men hvis jeg har i denne her cyklus haft positiv ægløsningstest D.8 Jan så burdte jeg helt sikkert ha kunne teste positiv nu. Det derfor jeg siger at løbet er nok kørt for mig denne her gang.

Anmeld Citér

23. januar 2023

Love Angel skriver:

Med første barn viste jeg ikke at man kunne teste tidligere så jeg testet positiv 4+0 Andet barn testet jeg positiv 3+5. Trejde barn testet jeg positiv 3+4, jeg havde prøvet at teste 3+1 men den var negativ, så jeg testet ikke mere før jeg var 3+4, og der var den positiv. Det er ikke mere end 4 måneder siden jeg var gravid, jeg fik veer om natten og da var jeg 41+5 da havde jeg veer om natten kl 2: ca og da vi tog på hospitalet kl 5, fik vi at vide at der ikke var liv og at han var død ca lidt under et døgn.undskyld det var ikke det det skulle handle om. 

når men hvis jeg har i denne her cyklus haft positiv ægløsningstest D.8 Jan så burdte jeg helt sikkert ha kunne teste positiv nu. Det derfor jeg siger at løbet er nok kørt for mig denne her gang.

Det var da skrækkeligt !!!! Jeg kondolere :.( 

jeg er helt mundlam! 
men hvis jeg skulle have noget denne gang er det også med en ægløsning d. 8 så prøv igen imorgen sammen med mig

Anmeld Citér

23. januar 2023

Love Angel

Mor til 4

Det var da skrækkeligt !!!! Jeg kondolere :.( 

jeg er helt mundlam! 
men hvis jeg skulle have noget denne gang er det også med en ægløsning d. 8 så prøv igen imorgen sammen med mig

Tak

det var/er mit livs værste mareridt. 

og ej hvor sjovt. Okay en aftale. Vi tester begge imorgen tidlig

hvor længe har i prøvet indtil videre? Og har i andre børn?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.