Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SJB skriver: De er desværre næsten ikke eksisterende, har ikke taget billede af dem da de var så svage Har testet helt som jeg plejer om morgenen, uden at drikke vand inden sengetid osv. desværre… Men tak for opmuntringen ellers
De er desværre næsten ikke eksisterende, har ikke taget billede af dem da de var så svage
Har testet helt som jeg plejer om morgenen, uden at drikke vand inden sengetid osv. desværre… Men tak for opmuntringen ellers
Okay. Hvor er det bare så øv. Men skal du så ha taget blodprøve imorgen eller?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
24 år skriver: Ja er gravid
Ja er gravid
Stort tillykke
Love Angel skriver: Okay. Hvor er det bare så øv. Men skal du så ha taget blodprøve imorgen eller?
Ja jeg har skrevet med klinikken, vi skal sikre os at mig hcg går helt i 0 Så skal have taget blodprøver hver anden dag indtil det er det. MEN til gengæld siger de, at jeg godt kan få lagt mit sidste fryseæg op her i næste cyklus, hvis tallet når at gå i 0 inden jeg skal have hormoner. Med mindre jeg tager en naturlig cyklus, så kan vi med sikkerhed allerede næste cyklus uden at holde pause Så vi må bare se fremad og tro på at den holder ved en dag
Kæmpe tillykke
SJB skriver: Ja jeg har skrevet med klinikken, vi skal sikre os at mig hcg går helt i 0 Så skal have taget blodprøver hver anden dag indtil det er det. MEN til gengæld siger de, at jeg godt kan få lagt mit sidste fryseæg op her i næste cyklus, hvis tallet når at gå i 0 inden jeg skal have hormoner. Med mindre jeg tager en naturlig cyklus, så kan vi med sikkerhed allerede næste cyklus uden at holde pause Så vi må bare se fremad og tro på at den holder ved en dag
Ked af at det ikke bliv til noget for jer den her gang. Men ja det skal nok komme. hvis ikke jeg bliver gravid i denne her cyklus. Så laver jeg en ny tråd der hedder marts og april. Så alle os der ikke bliv gravide kan igen følge hinanden.
Jeg melder mig også på her.. stod med positiv test den 2/2 (hvade selvfølgelig smugtestet)
Vi afventer pt en tidlig scanning her den 14 før vi tør tro på noget.. har det lidt som om noget er forkert
Love Angel skriver: Ked af at det ikke bliv til noget for jer den her gang. Men ja det skal nok komme. hvis ikke jeg bliver gravid i denne her cyklus. Så laver jeg en ny tråd der hedder marts og april. Så alle os der ikke bliv gravide kan igen følge hinanden.
Håber og tror på at du bliver gravid den her måned! Mit hcg var 42, så ny blodprøve på fredag… de mistænker bio eller GUL, så håber håber håber min krop selv klarer den, men det kn den ikke mens jeg er på hormoner, og må ikke stoppe med hormoner endnu. De vil gerne være 110% sikre på at det ikke er levedygtigt først.
Jeg melder mig også på her.. stod med positiv test den 2/2 (hvade selvfølgelig smugtestet) Vi afventer pt en tidlig scanning her den 14 før vi tør tro på noget.. har det lidt som om noget er forkert
Kæmpe tillykke! Kan jeg godt forstå, sådan vil jeg også have det.. Hvorfor føler du noget er forkert? Krydser fingre for en god scanning
Justme8600 skriver: Jeg melder mig også på her.. stod med positiv test den 2/2 (hvade selvfølgelig smugtestet) Vi afventer pt en tidlig scanning her den 14 før vi tør tro på noget.. har det lidt som om noget er forkert
Forhåbelig at det viser sig at alt er fint.
SJB skriver: Håber og tror på at du bliver gravid den her måned! Mit hcg var 42, så ny blodprøve på fredag… de mistænker bio eller GUL, så håber håber håber min krop selv klarer den, men det kn den ikke mens jeg er på hormoner, og må ikke stoppe med hormoner endnu. De vil gerne være 110% sikre på at det ikke er levedygtigt først.
Okay hvor øv. Men så håber jeg at din krop klare det selv, så i hurtigst muligt kan komme igang igen.
Tak det var sødt af dig. Ja det må vi se.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128