Roe v Wade omstødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sprit25 skriver:

Så Natasha kampusch skulle have været mere påpasselig? 

Josef fritzels datter? Tønderpigen? 

Kvinder der bliver systematisk voldtaget, ja det er en ting, gennem barndommen får et løst forhold til sex. Deres grænser udviskes og de har svært ved at læse seksuelle situationer. 

Jeg siger bare at man er mere påpasselig. 
men min holdning ikke at dem der bliver voldtaget ikke kan få mere end en gratis abort. Det jo ikke det jeg siger. Jeg siger at dem der bliver voldtaget selvom det er 1-2-3 gang så skat de ha ret til fri abort og dem der kan være farligt for at være gravid, og dem der er gravid og senere hen få at vide at babyen har krosomfejl og kan ende med at dø når det bliver født og eller ikke kan klare operationer. De 3 tilfælde skal kunne få fri abort. 
men ikke dem der bruger abort som prævention. Det sådan set bare det jeg siger.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2022

Astoria

Profilbillede for Astoria
Love Angel skriver:

Jeg siger bare at man er mere påpasselig. 
men min holdning ikke at dem der bliver voldtaget ikke kan få mere end en gratis abort. Det jo ikke det jeg siger. Jeg siger at dem der bliver voldtaget selvom det er 1-2-3 gang så skat de ha ret til fri abort og dem der kan være farligt for at være gravid, og dem der er gravid og senere hen få at vide at babyen har krosomfejl og kan ende med at dø når det bliver født og eller ikke kan klare operationer. De 3 tilfælde skal kunne få fri abort. 
men ikke dem der bruger abort som prævention. Det sådan set bare det jeg siger.

Men hvorfor? Hvorfor kan de ikke det? Der er alt for mange uønskede børn her i verden, alt for få der vil tage sig af dem. 

Anmeld Citér

26. juni 2022

Love Angel

Mor til 4
Mom skriver:

Og så formåede du lige at victimblaime! Det er selvfølgelig kvinden egen skyld! Jeg forundres over dit syn på kvinder, gang på gang....

Gang på gang??? 

og nej det ved guden ikke bare hendes skyld. Der vil altid være et eller andet idiot der sidder og er 200% med skyldig. 
derfor hvis det er igennem staten der bliver taget pengene fra så det både fra manden og kvinden.

hvis man kigger sig om så er samfundet mest styret af mænd desværre.

Anmeld Citér

26. juni 2022

Love Angel

Mor til 4

Fehår 

self det siger sig selv. Man er offer og 300% sikkert at den der voldtager er den der skal sidde i fængsel resten af sit liv. Men desværre ikke alle bliver dømt. Og selv dem der bliver dømt, den tid de bliver dømt er sku for lidt.

Anmeld Citér

26. juni 2022

Love Angel

Mor til 4
Astoria skriver:

Men hvorfor? Hvorfor kan de ikke det? Der er alt for mange uønskede børn her i verden, alt for få der vil tage sig af dem. 

Fordi jeg få ondt, da abort er = at slå et barn ihjel. Men self der mange børn uden forældre og børn der sulter ihjel mm. 
men derfor når man mener de kvinder der bruger abort som prævention er hsykisk og derfor er det jo god løsning at tilbyde dem at blive sterile. 

Anmeld Citér

26. juni 2022

KoFy

Love Angel skriver:

Fordi jeg få ondt, da abort er = at slå et barn ihjel. Men self der mange børn uden forældre og børn der sulter ihjel mm. 
men derfor når man mener de kvinder der bruger abort som prævention er hsykisk og derfor er det jo god løsning at tilbyde dem at blive sterile. 

Tror ikke der bliver tænkt på, det er børn. Se fx trådstarterens citat.

"»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. "

Anmeld Citér

26. juni 2022

Panther

Profilbillede for Panther
Love Angel skriver:

Hvad med ivf hvor man befrugter flere æg? Er det også barnemord? Burde det også ulovliggøres?

Anmeld Citér

26. juni 2022

Love Angel

Mor til 4
KoFy skriver:

Tror ikke der bliver tænkt på, det er børn. Se fx trådstarterens citat.

"»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. "

Men det jo nøjagtig det man skal tænke på. At abort er = slå sit barn ihjel.

Anmeld Citér

26. juni 2022

KoFy

Love Angel skriver:

Men det jo nøjagtig det man skal tænke på. At abort er = slå sit barn ihjel.

Korrekt.

Anmeld Citér

26. juni 2022

Love Angel

Mor til 4
Panther skriver:

Hvad med ivf hvor man befrugter flere æg? Er det også barnemord? Burde det også ulovliggøres?

At flere bliver befrugtet og at der kun 1 der kan lykkes er jo ikke det samme som at man selv gå og slå det ihjel. Som man direkte gå ind og gør som det er med abort.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.