Roe v Wade omstødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2022

fehår

KoFy skriver:

Men hvis man er så uenig i, hvad der foregår i ens land/stat, og at det påvirker ens liv så meget, så må man jo enten 1) flytte eller 2) blive for at hjælpe med at ændre på det via demokratiet.

Hvordan skal man have de økonomiske ressourcer til at flytte STAT, hvis man ikke har de økonomiske ressourcer til at tage til en anden stat for at få en abort?

Himmelråbende naiv tankegang.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2022

KoFy

Hvordan skal man have de økonomiske ressourcer til at flytte STAT, hvis man ikke har de økonomiske ressourcer til at tage til en anden stat for at få en abort?

Himmelråbende naiv tankegang.

Så har du jo allerede svaret: Man skal blive og gøre sin indflydelse gældende via demokratiet.

Hvad der er naivt ved det, ved jeg ikke.

Anmeld Citér

26. juni 2022

fehår

Så har du jo allerede svaret: Man skal blive og gøre sin indflydelse gældende via demokratiet.

Hvad der er naivt ved det, ved jeg ikke.

Har du nogensinde sat dig ind i, hvor svært det er at stemme i USA? Det minder på ingen måde om det danske system. 

Du får lige denne her, bare til en start: www.bbc.com/news/election-us-2020-54240651

Anmeld Citér

26. juni 2022

KoFy

fehår skriver:

Har du nogensinde sat dig ind i, hvor svært det er at stemme i USA? Det minder på ingen måde om det danske system. 

Du får lige denne her, bare til en start: www.bbc.com/news/election-us-2020-54240651

Ja, det har jeg faktisk.

Betydeligt nemmere end at brænde biler og butikker samt stjæle - som nok desværre endnu en gang bliver de venstreorienteredes reaktion.

Anmeld Citér

26. juni 2022

fehår

KoFy skriver:

Ja, det har jeg faktisk.

Betydeligt nemmere end at brænde biler og butikker samt stjæle - som nok desværre endnu en gang bliver de venstreorienteredes reaktion.

Okay, farvel. Det dér er på ingen måder min tid værd. Fortsat god søndag!

Anmeld Citér

26. juni 2022

KoFy

fehår skriver:

Okay, farvel. Det dér er på ingen måder min tid værd. Fortsat god søndag!

Det er nok meget fornuftigt.

Anmeld Citér

26. juni 2022

fehår

Det er værd at bemærke, at nogle af de stater, som allerede har forbudt abort siden fredag, ikke har lavet særregler hverken i forhold til voldtægt, incest eller graviditeter uden for livmoderen eller graviditeter, som på anden måde er livstruende for moren.

www.cnbc.com/amp/2022/06/24/us-states-immediately-institute-abortion-bans-following-roe-ruling.html

Anmeld Citér

26. juni 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Fehår 

min kvindesyn? 

så hvis du bliv voldtaget så vil du ikke frem over være påpasselig?  

Anmeld Citér

26. juni 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sprit25 skriver:

Det er da ikke sikkert? 

Det kan du jo ikke bare sidde og sige. Hvad med dem der får  riciko vurdering 1:2 og barnet kommer ud sund og rask???

Anmeld Citér

26. juni 2022

fehår

Love Angel skriver:

Fehår 

min kvindesyn? 

så hvis du bliv voldtaget så vil du ikke frem over være påpasselig?  

Det vil aldrig kunne blive mit ansvar at undgå at blive voldtaget. Det ansvar er 100% på den, der begår voldtægten.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.