Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2022

Anonym

Mor og meget mere skriver:

“og noget procent af men som er manipulerende og såsom Folketinget der næsten kun styres af mænd.” Det skrev du. “Næsten kun”. 

“Og kom ikke og sige at der er lige mange mænd og lige mange kvinder i Folketinget. For det er rent løgn.” Hvis du nu læste, hvad jeg skrev, så angav jeg procentfordelingen af mænd og kvinder i folketinget. Hvorfor skriver du så sådan her nu? Jeg har jo skrevet fakta. 

Det siger jo sig selv når der flest mænd end kvinder. Så det logik at skrive NÆSTEN kun mænd. 
jeg skrev ikke udlukkende KUN MÆND. 
Jeg skrev NÆSTEN kun mænd. 
ved ikke om du nu kan bedre se forskellen, men det kan jeg og den er også ellers ret tydelig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2022

Anonym

Ps alle jer der bekæmpet mig i stedet for at gå ud og bekæmpe de uhyre der skyld i krig og mord og vold og voldtægt. men dem er i som små mus overfor.  Så nemmere bekæmpe mig.

jeg deltager ikke mere i den her tråd. Synes det synd at vi ødelagt TS tråd. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lagt mærke til at min datter på 7½ krydser benene "en ekstra gang" og vi kan ikke helt blive enige om, om hun bare er meget smidig eller om det kunne være et problem.

TS jeg er ked af at din tråd er kørt af sporet
undskyld. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Anonym

Anonym skriver:

Ps alle jer der bekæmpet mig i stedet for at gå ud og bekæmpe de uhyre der skyld i krig og mord og vold og voldtægt. men dem er i som små mus overfor.  Så nemmere bekæmpe mig.

jeg deltager ikke mere i den her tråd. Synes det synd at vi ødelagt TS tråd. 

Nu var det dig der var med til at starte det og kører det helt af sporet ved at smide alt muligt op, som intet havde med emnet at gøre. Du snakker om død og ødelæggelse og at mænd er monstre, når det eneste TS spurgte om var om hun skulle bekymrer sig over at hendes datter krydser benene mere end en gang.. 

Anmeld Citér

10. marts 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Nej men selv her i bitte lille Danmark er det heller ikke sådan.  Og jeg har heller ikke sagt at ALLE er onde. Jeg sagde størstedelen her i denne verden. 

Wow... Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige. Kan du ikke selv se det? Jeg tror du er en troll...

Jeg tror vi er mange der lever fint med ikke at se monstre i NÆSTEN alle mænd...

Anmeld Citér

10. marts 2022

Anonym

Anonym skriver:

Nu var det dig der var med til at starte det og kører det helt af sporet ved at smide alt muligt op, som intet havde med emnet at gøre. Du snakker om død og ødelæggelse og at mænd er monstre, når det eneste TS spurgte om var om hun skulle bekymrer sig over at hendes datter krydser benene mere end en gang.. 

Ja det var en kæmpe fejl overhovedet at besvær de dumme spørgsmål der kom til mig. Det erkender jeg. Jeg skulle for start ladet være med at være dumme spørgsmål. Hvor de bliv ved og ved. Fordi folk ikke har andet at give sig til. Men nu afslutter jeg det her nu.

Anmeld Citér

10. marts 2022

Anonym

Hvis TS ikke har noget imod at pædofile måske sidder og kigger med og tilfredsstiller dem selv til billeder af hendes datters ben så hende om det. Jeg ville personligt ikke dele sådanne billeder af mit barn.

Og jeg vil tillade mig at være enig med den anonyme i at det ofte er mænd der står bag voldsomme ting her i verden såsom krig, mord, vold, voldtægt og pædofili (hvis man da skal tro på statistikkerne).

Men at størstedelen af mænd skulle være monstre er en overdrivelse 

Anmeld Citér

10. marts 2022

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Hvis TS ikke har noget imod at pædofile måske sidder og kigger med og tilfredsstiller dem selv til billeder af hendes datters ben så hende om det. Jeg ville personligt ikke dele sådanne billeder af mit barn.

Og jeg vil tillade mig at være enig med den anonyme i at det ofte er mænd der står bag voldsomme ting her i verden såsom krig, mord, vold, voldtægt og pædofili (hvis man da skal tro på statistikkerne).

Jamen dog - jeg håber aldrig dine børn går på gaden i shorts om sommeren - eller Gud forbyde det på stranden.. de pædofile onanerer jo lystigt til barneben over det hele!

Anmeld Citér

10. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Nu kan vi jo ikke vide om du bare er den samme der skriver som en anden.

Men jeg siger det da gerne igen.

Dine børn har aldrig badetøj, shorts, kjole, nederdel på ude i offentligheden. De er pakket ind 12 måneder.

Det er et par ben.. Så man kan heller ikke dele Sommer billeder. Man kan kun dele billeder af børn i lange bukser og lang trøje? 

Anmeld Citér

11. marts 2022

Anonym

Jamen dog - jeg håber aldrig dine børn går på gaden i shorts om sommeren - eller Gud forbyde det på stranden.. de pædofile onanerer jo lystigt til barneben over det hele!

Selvfølgelig går mine børn da i shorts og nederdele om sommeren men jeg lægger ikke close-up billeder af deres ben ud på nettet som pædofile kan have adgang til (det er jo bag skærmen de onanerer, ikke i offentligheden). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.