Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Sådan er jeg slet ikke i min hverdage. 
hvor nogle jeg kender mener at det er noget farligt for en kvinde at gå ud om aften. Mens jeg tænker og siger at vi skal leve som vi har lyst til og ikke lad os stoppe af frygt mm. Så nej sådan forholder det sig ikke i min hverdage.  Af det med billedet understreger jeg bare at vi lever jo desværre i en verden med uhyre.

Men om vi lægger et billede op af et par ben eller at et barn går rundt i shorts, er der jo ikke mindre monstre rundt omkring.. Og så kan man jo ikke lægge nogle billeder op, før man bliver 18 år gammel, men der er da også klamme mennesker der hygger sig til voksne mennesker... 

Og jeg synes det er lidt voldsomt at gå så meget op i et billede af et par ben, og gå til pædofili... 

Jeg mener skam heller ikke at man skal gå alene, dreng som kvinde. Ingen bør gå alene om aftenen/natten.. 

For forstår ikke hvorfor det er et problem at lægge et billede op, til at man går med shorts ude i verden. Eller at børn render rundt i badetøj. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Jeg siger ikke ALLE MÆND er sådan. Men ja  største delen af mænd. 
og de mest frygtelig ting der sker skyldes mænd. Det er rent åbenlyst. Og hvis ikke man ser det så er man blind. 
Og kun meget få procent af mænd er gode mænd.

Men nu er det jo ikke kun mænd der er et problem, der er også kvinder.. Så du kunne have skrevet; Pga af nogle mennesker, uden at sætte køn på. For du gør det til at det kun er mænd der er et problem. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Anonym

BAE skriver:

Men nu er det jo ikke kun mænd der er et problem, der er også kvinder.. Så du kunne have skrevet; Pga af nogle mennesker, uden at sætte køn på. For du gør det til at det kun er mænd der er et problem. 

Nej selvf er det ikke værre at have et billede op end at gå med short. 
Og ak nej kvinder kan også være et problem. De er skam heller ikke fejlfri. 
men jeg tænkte nu mere på krig og vold og voldtægt og drab. Sådan nogle af det værested ting der kan ske i denne verden. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

og de mest frygtelig ting der sker skyldes mænd. Det er rent åbenlyst. Og hvis ikke man ser det så er man blind. 

What? Kun få procent er gode mænd? Det var dog frygteligt at sige om mænd. Det er nok omvendt, kun få procent er onde. Og få procent kvinder er onde. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Nej selvf er det ikke værre at have et billede op end at gå med short. 
Og ak nej kvinder kan også være et problem. De er skam heller ikke fejlfri. 
men jeg tænkte nu mere på krig og vold og voldtægt og drab. Sådan nogle af det værested ting der kan ske i denne verden. 

Men du skriver omkring et billede af en piges ben, at du er enig med en anden at hun bør slette det, fordi der kan være en pædofil der ser det.. Hvorfor skal krig og mord ind over? 
Hvor er du på vej hen? 

Jeg spørg hvorfor et billede af et par ben er så slemt?

Anmeld Citér

9. marts 2022

DueFar

Anonym skriver:

Det er en ret vild frygt at have, det med de få procent gode mænd.

Anmeld Citér

9. marts 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hvis kun få procent er gode mænd, hvordan kan vi så leve i et samfund, hvor langt størstedelen af befolkningen ikke udsættes for vold, voldtægt, drab m.v.? 
Det er frygteligt, at du har dette forvrængede billede af virkeligheden - og af mænd. Det er sexisme, så det basker. Forhåbentlig giver du ikke udtryk for disse opfattelser over for dine børn. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Mrs.

Mor og meget mere skriver:

Hvis kun få procent er gode mænd, hvordan kan vi så leve i et samfund, hvor langt størstedelen af befolkningen ikke udsættes for vold, voldtægt, drab m.v.? 
Det er frygteligt, at du har dette forvrængede billede af virkeligheden - og af mænd. Det er sexisme, så det basker. Forhåbentlig giver du ikke udtryk for disse opfattelser over for dine børn. 

Giver dig helt ret! Lige min tanke  

det var dog noget femi-nazi crap at lukke ud.. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mrs. skriver:

Giver dig helt ret! Lige min tanke  

det var dog noget femi-nazi crap at lukke ud.. 

Som feminist vil jeg meget nødigt på nogen måde kobles sammen med sådanne opfattelser. Jeg kan til gengæld være bange for, at der ikke er tale om holdninger, men om en decideret fejlopfattelse af virkeligheden, formentlig baseret på uvidenhed og frygt. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Anonym

BAE skriver:

Men du skriver omkring et billede af en piges ben, at du er enig med en anden at hun bør slette det, fordi der kan være en pædofil der ser det.. Hvorfor skal krig og mord ind over? 
Hvor er du på vej hen? 

Jeg spørg hvorfor et billede af et par ben er så slemt?

Krig og mord er ind over for at give dig eksempel på at de fleste voldsom forfærdelig ting som kan ske her på denne jord skyldes mænd. 

Og hvorfor spørger du om hvorfor et par ben er så slemt. 
har jo aldrig skrevet et par ben er slemt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.