Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2022

ChesireKitty

Anonym skriver:

Jeg har lagt mærke til at min datter på 7½ krydser benene "en ekstra gang" og vi kan ikke helt blive enige om, om hun bare er meget smidig eller om det kunne være et problem.

Din datter er helt normal og fuldstændig som hun skal være - bare vær opmærksom på om hun overstrækker sine led (bøjer dem mere end de burde kunne), for der er forskel på fleksibel og hypermobil. Umiddelbart ser hun ikke hypermobil ud på billederne, og det er ikke noget at frygte, selv hvis hun er, men det er bare noget man lige skal/kan være opmærksom på

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2022

Kastanje

Anonym skriver:

har så tilgengæld heller ikke sagt at alle mænds befolkning er voldtager og slår ihjel mm. 

men lille procent er mænd er gode. 
mange procent er mænd der står for krig voldtægt og mord mm. 
og noget procent af men som er manipulerende og såsom Folketinget der næsten kun styres af mænd.

håber jeg nu har lidt givet dig et billede af hvordan og hvad jeg mener.

og de her tanker beholder jeg for mig selv. Min børn høre ikke min holdning angånde sådan noget.

Ej hold op. Det er da en minimal mængde af mænd der myrder og voldtager. Heldigvis sker vildtægter og mord generelt ikke særlig tit. Og i forhold til at manipulere - der tror jeg faktisk jeg kender væsentlig flere kvinder.

Folketinget der styres af mænd..? Der er ret mange kvinder og den mest magtfulde og også manipulerende sidder i statsministeriet med en andre direkte og ret manipuleret kvinde kaldet Barbera Berthelsen.? Og Pia Kærsgård har ikke haft specielt meget magt..?  

Jeg har haft 3 psykopatiske chefer - 2 af dem har været kvinder.

Dit blik på mænd er forvrænget. I de fleste tilfælde er morderen en mand = alle mænd er mordere/ voldtægtsmænd..???. Ja største delen af dem der begår mord er mænd- men det er godt nok en lille procentdel af den samlede mængde mænd.

Håber virkelig ikke du giver dit syn videre - stakkels børn. 

Anmeld Citér

12. marts 2022

Anonym

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg forventer at du er samme bruger, som igennem den seneste tid har forpurret mange debatter med et forvrænget verdensbillede, især omhandlende mænd, vold og overgreb.

Jeg ved ikke hvad din forhistorie er, men på dine mange korte, faktuelt forkerte og ofte agressive indlæg, synes det klar at du har stærkt brug for noget professionel hjælp til din angst og dine vrangforestillinger. Som sikkert er forværret igennem den senere tids samfundsdebat.

Søg noget hjælp, både for din egen skyld, men ikke mindst også hvis du har børn, så ikke de skades af din angst og dine vrangbilleder. Det er muligt at få det bedre, end du tilsyneladende har - og det fortjener du, inden du øver større skade på dig selv eller andre.

Hvad er det for nogle debatter du hentyder til?

Anmeld Citér

12. marts 2022

Anonym

Den mening må du da gerne have. Den deler du måske også med flere - og måske nogle pædofile.

Sagen er bare den, at TS ikke har spurgt om hendes datters ben på det her billede er seksuelt. 
TS ville nok ikke lægge et billede ud, som hun dybest set syntes krænkede sin datters privatliv. 

Det som får andre til at “hugge løs” er jo ikke, at du eller andre er af den holdning, at anonyme ben på et billede findes seksuelt. Det må I jo selv om - jeres tanker begrænser/stimulerer jo KUN jer. Så synes du endelig, at de ben er for frække til internettet. 

Det der får andre til at hugge løs er, at en bruger uden videre pålægger sine egne indre tanker om seksualitet på de anonyme børneben. OG fortæller til TS at TS bør opføre sig anderledes, fordi der potentielt er andre der har samme tanker eller er pædofile? 

Det svarer jo til, at gå hen til en tilfældig mand eller dame i sandaler på gaden og sige “Jeg ville nok ikke gå i sandaler. Der er jo folk med fod fetish derude” 

Eller stoppe en fremmed på gaden og sige “Den diamantring du har på, signalerer rigdom - så måske du bliver røvet” 

At du eller andre kan se det seksuelle i børneben der er SÅ anonyme (hvilket jeg på ingen måde kan se eller forstå), er jo jeres helt egen sag.

Men det er jo virkelig begrænsende for verden, hvis man skal til at tage hensyn til, at der sidder nogle få og har en sandal fetish, elsker sex med hunde (for så vil jeg da vove at påstå, at man ALDRIG bør lægge er billede op af sin hund), synes rød er en ophidsende farve, bliver tændt af at se to kvinder/mængde holde i hånd og den liste er jo endeløs. 

Så igen - jeg hugger dig ikke for at synes, at et billede af anonyme børneben er sexede. Jeg hugger bremsen i, fordi den mening er upassende at dele og begrænsende for resten af samfundet. Det er en totalt subjektiv sag om DU bliver tændt af det billede eller har tanker om, at andre måske har de tanker. (Så kommer vi bare virkelig ud i hvad-nu-hvis) 

TS spørger ikke “er dette billede udfordrende”

TS spørger “er det normal at kunne krydse sine ben sådan” og lægger et billede ud af ben uden ansigt?

Der er ingen skade sket nogen steder. Den største skade er, at man teknisk set udskammet et fremmed menneske for dine egne tanker om, at de anonyme børneben er sexede. 

Personligt synes jeg det er mere krænkende at få indblik i, hvad andre mennesker finder seksuelt. Så at få fortalt uopfordret hvad du finder for frækt til internettet, er grænseoverskridende for mig, for det siger jo enormt meget om dine personlige grænser. Og fred være med det. Men man skal ikke lade sine indre forestillinger gå ud over fremmede. 

Jeg synes du er lidt ude på et sidespor. Der er stor forskel på at synes at et billede er seksuelt antydende og på at synes at det er sexet og selv tænde på det.

Man kan sagtens synes at en posering er seksuelt antydende uden selv at tænde på det. Så hop du lige ned af hesten og giv den et klap

Anmeld Citér

12. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg synes du er lidt ude på et sidespor. Der er stor forskel på at synes at et billede er seksuelt antydende og på at synes at det er sexet og selv tænde på det. Så hop du lige ned af hesten og giv den et klap

Men hvorfor overhovedet tænke seksuelt antydede overhovedet? Det er et BARN!!! 

Anmeld Citér

12. marts 2022

Anonym

Men hvorfor overhovedet tænke seksuelt antydede overhovedet? Det er et BARN!!! 

Fordi pædofile færdes på nettet. 

Anmeld Citér

12. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

De færdes jo OVERALT!! Men børn må gerne gå i badetøj, shorts, kjole.. 

Men hvorfor tænker DU i de tanker? Jeg tænker sku ikke sådan om et barn, selvom jeg ved de findes derude. 

Anmeld Citér

12. marts 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det gør da ikke et billede af et barn seksuelt antydende, at pædofile findes på nettet. Der findes mennesker, som har sex med heste og køer - er billeder af disse dyr så seksuelt antydende, fordi sådanne mennesker færdes på nettet? Er Bilkas kataloger seksuelt antydende, når der er billeder af børn i undertøj eller shorts, fordi pædofile læser tilbudskataloger? 

Det må være forfærdeligt at være så bange, at man ser verden gennem de pædofiles briller. 

Anmeld Citér

12. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Mor og meget mere skriver:

Det gør da ikke et billede af et barn seksuelt antydende, at pædofile findes på nettet. Der findes mennesker, som har sex med heste og køer - er billeder af disse dyr så seksuelt antydende, fordi sådanne mennesker færdes på nettet? Er Bilkas kataloger seksuelt antydende, når der er billeder af børn i undertøj eller shorts, fordi pædofile læser tilbudskataloger? 

Det må være forfærdeligt at være så bange, at man ser verden gennem de pædofiles briller. 

Ja og kun tro at pædofile findes på nettet. 

Det må være skrækkeligt at have den frygt. Og så sprede den frygt til andre på den der måde. 

Anmeld Citér

12. marts 2022

Anonym

Jeg synes du er lidt ude på et sidespor. Der er stor forskel på at synes at et billede er seksuelt antydende og på at synes at det er sexet og selv tænde på det.

Man kan sagtens synes at en posering er seksuelt antydende uden selv at tænde på det. Så hop du lige ned af hesten og giv den et klap

Hvis man kan sætte sig så godt ind i en pædofils verden, at man synes nogle anonyme ben på nettet kan gøre verden usikker - så vil jeg mene, at man enten selv har de tanker eller har en meget uhensigtsmæssig adfærd. - det er det jeg skriver.

Jeg anklager ingen specifik person for at have pædofile tendenser. 

Jeg giver gerne den hest er klap. Jeg er hverken seksuelt tiltrukket af den eller bange for den. Jeg er ej heller bange for, at hvis jeg sætter er billede op af et hesteben, at der så er folk med selsualiserede tanker om dyr, der skulle se det :-P 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.