Kan det tænkes at der findes forældre som er mere beskyttende over deres børn end gennemsnittet fordi de måske selv har nogle dårlige erfaringer med i baggagen?
At være overbekyttende er ikke lig med at man selv har pædofile tendenser og at du overhovedet skriver det er klamt.
Godt for dig at du finder det morsomt at sammenligne pædofili med folk der er til dyr og at du ikke har noget imod at voksne mænd måske sidder og river den af til billeder af dine børn. Men det er ikke alle der har det sådan. Hvorfor skal man udskammes for det?
Det siger eller skriver jeg ikke.
Jeg siger, at hvis man har et så stort problem med et par anonyme børneben, at man er nødt til at pålægge andre sin mening uden opfordring hertil, så er der et problem. Om det så er fordi man selv har de tendenser, eller bare er ekstremt overbeskyttende, så man påfører FREMMEDE mennesker angst og beder DEM adfærdsregulere, fordi man selv har de tanker (om det så er pædofili eller overbeskyttende. Jeg er ligeglad med grunden) så ER der et problem.
Jeg er offer for en pædofil, som 9-årig. Og voldtaget som 16 årig. Og flere voldsomt ubehagelige oplevelser som barn. Blandt andet med andre børn, der stak ting i min tissekone som 4-årig. Men jeg nægter at gøre mine børns ben forkerte eller italesætte børneben som sexede - for så køber jeg ind på, at børn har en farlig adfærd/står til ansvar for en voksens POtENTIELLE tanker- og nej tak. Det synes jeg ikke de har.
At overbeskytte sine egne børn er fint. For der er DINE børn. Du må give dem lagkage til aftensmad for min skyld. Men du skal ikke blande dig i min aftensmad, når jeg ikke har spurgt eller ikke kender dig.
Det her er et andet menneskets liv. Det kunne lige så godt være gulerødder på det billede. Det er jo det, det handler om.
Hvis nogen virkelig vil rive den af til billeder af mine børns ben, så ved jeg det ikke. Heldigvis. Og det gør ingen andre end den der gør det. Men ingen skal uopforderet få op og fortælle mine børn/eller mig at deres bare ben - uden ansigt på - skal give mig eller dem anledning til at opføre sig anderledes. Og slet ikke, når jeg ikke har spurgt om deres mening.
Anmeld
Citér