Hvis dine indlæg ikke skal tolkes sådan, hvorfor har du så skrevet det? 
Det kan godt være at du synes uopfordret meninger ikke hører til på et debatforum men det gør det ikke i orden at beskylde folk for at have pædofile tendenser. Føj.
Jeg beskylder ingen for pædofile tendenser.
Jeg kommer med gisninger om, hvorfor man dog kan se anonyme børneben som seksualiserede.
Opfat “du” som man. Jeg skriver “du” for at fange opmærksomhed. Det er argumentrækker der ellers modsiger hinanden, hvis jeg reelt skulle mene en specifik person.
Jeg vender de argumenter, som dem der advokerer for, at det er “underligt” eller “problematisk” at lægge anonyme børneben op, selv bruger fordi der er pædofile i verden.
Jeg kunne også have skrevet “fy føj, du truer med at der kommer pædofile efter TS”. For sådan kan mam jo sagtens vende det argument.
Eller “hvor respektløst du bare skriver til en fremmed at hendes børns ben kan opfattes som upassende”
Men i stedet laver jeg gisninger om, hvorfor billedet kan anses som problematisk - så problematisk at nogen skal ændre adfærd helt uopfordret fra fremmede. For det kommer der ikke nogen reelle forklaringer på i starten - kun kommentarer om at billedet er upassende - for dem… og det ved jeg jo så ikke, hvorfor de synes.
Om man så føler sig ramt af nogle af mine gisninger - det kan og vil jeg ikke stå til ansvar for. For det er argumentrækker og overvejelser over, hvorfor man kan synes det og ikke en beskrivelse af en specifik person.
Hvis du har et behov for læse anklager om pædofili i mine gisninger om, hvorfor man dog kan se noget upassende i et par anonyme børneben, så gør det.
Du er velkommen til at skrive “men du skriver jo…” og så kan vi fortsætte til side 100, for det er ikke det jeg mener.
det er IKKE dét jeg mener - og det har afklaret af flere omgange.
Slut, færdig fra min side. TS debatten udviklede sig - jeg synes faktisk det har været spændende nok. For det er jo interessant, hvad andre mener de kan/bør blande sig i.