Tidligere tnbc (med ny profil)
Synes du ikke du fare for meget op?
og nej du få mig ikke til at sige at det er slemt med det med bare ben. Og det forstår jeg ikke hvorfor du vil ha at jeg sagde noget jeg ikke har sagt?
jeg har da ikke sagt til TS du burdte skamme dig over at sætte billede af din datters bare ben. sådan har jeg ikke sagt.
og du kan selv se at mænd stå for meget af de voldsomme ting her i verden. Derfor fare du op over alt det her.
Og igen og sidste gang. Jeg har nævnt krig vold og voldtægt og mord pga for at fortælle dig hvad min synspunkt er og hvorfor jeg synes at vi lever i en verden med uhyre.
vi er af den samme køn og vi mener det samme med at man ikke skal leve i frygt fordi man er pige/kvinde.
så i stedet for at sidde og bekæmpe mig. Så gå hen og vise din styrke over for dem der laver krig og vold og voldtægt og mord. Nu har jeg svaret på dit spørgsmål mindst 2 gange, så nu gider jeg ikke mere at gå i rundkreds om og om igen.
ha en god aften. 
Du gav en anden bruger ret i at der var folk derude, hvis du ikke mener billederne er slemme, hvorfor så kommentere det?
Og lad vær med at bring andre emner ind for at komme ud med din pointe, jeg er ikke idiot. Men jeg sidder heller ikke og mener at de fleste mænd i verden er onde, for som en anden skrev, hvordan kan vi så leve?
Der er nogle MENNESKER der er onde, syge i hovedet. Men det er t både mænd og kvinder!!! Det er der jeg prøver at få dig til at se.
Ja der er mange psykopat mænd, men der er sku også mange kvinder. Så forstår bare ikke hvorfor det skulle trækkes ind, men det må du selv ligge og rode med, for du har åbenbart set dig på at de fleste mænd bare er onde.
Har du tal på alle de her facts du kaster omkring dig?
Anmeld
Citér