Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2022

Anonym

DueFar skriver:

Jeg er ked af at høre at du har det sådan, for det må gøre dit liv svært at leve.

Pas på med at bruge ordet sandhed. Holdning og sandhed er ikke det samme.

Jeg har heldigvis ikke svært ved at leve mit liv. Og lever den fuldt ud. for som sagt jeg siger ikke alle mænd er onde. Men der er lidt procent for at der er mænd der er gode.

Og hvorfor skal jeg passe på med ikke at bruge ordet sandhed? 
Måske føler du dig trådt på. 
Men desværre er det her sandhed.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2022

Anonym

Lillehjerte skriver:

Sandhed ligefrem? Fordi du føler det gør det ikke til en sandhed. 

Og det at gå rundt og tro at sandheden er at kvinder og mænd har lige ret her i verden og har lige meget at sige mm. Bare fordi du føler det, det gør det aldrig til sandheden.

men det kaldes dumt og nativ at tro det som kvinde i den her verden.

Anmeld Citér

9. marts 2022

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Vi har en kvindelig statsminister. Partilederne for Socialdemokratiet, SF, Enhedslisten, De Radikale, Alternativet, Nye Borgerlige er kvinder. 39 procent af MF’erne er kvinder. Så det er simpelthen ikke korrekt, at Folketinget “næsten kun styres af mænd”. Og siden hvornår har det i øvrigt været negativt og udtryk for, at man er “et dårligt menneske”, at man engagerer sig i politik og aktivt arbejder for demokratiet? 

Hvor mange procent af mændene i vores land står for krig, voldtægt, mord m.v.? Har du overhovedet undersøgt dét? 

Som sagt har heller ikke sagt at HELE Folketinget er KUN MÆND. 
jeg siger at flere taler er mænd. Ergo når flest af Folketinget består af mænd. Så er det logik at de styre det. 
Og kom ikke og sige at der er lige mange mænd og lige mange kvinder i Folketinget. For det er rent løgn.

Anmeld Citér

9. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Synes du ikke du fare for meget op? 
og nej du få mig ikke til at sige at det er slemt med det med bare ben. Og det forstår jeg ikke hvorfor du vil ha at jeg sagde noget jeg ikke har sagt? 
jeg har da ikke sagt til TS du burdte skamme dig over at sætte billede af din datters bare ben. sådan har jeg ikke sagt.

og du kan selv se at mænd stå for meget af de voldsomme ting her i verden. Derfor fare du op over alt det her. 
Og igen og sidste gang. Jeg har nævnt krig vold og voldtægt og mord pga for at fortælle dig hvad min synspunkt er og hvorfor jeg synes at vi lever i en verden med uhyre. 

vi er af den samme køn og vi mener det samme med at man ikke skal leve i frygt fordi man er pige/kvinde. 
så i stedet for at sidde og bekæmpe mig. Så gå hen og vise din styrke over for dem der laver krig og vold og voldtægt og mord. Nu har jeg svaret på dit spørgsmål mindst 2 gange, så nu gider jeg ikke mere at gå i rundkreds om og om igen. 
ha en god aften.

Du gav en anden bruger ret i at der var folk derude, hvis du ikke mener billederne er slemme, hvorfor så kommentere det?

Og lad vær med at bring andre emner ind for at komme ud med din pointe, jeg er ikke idiot. Men jeg sidder heller ikke og mener at de fleste mænd i verden er onde, for som en anden skrev, hvordan kan vi så leve?

Der er nogle MENNESKER der er onde, syge i hovedet. Men det er t både mænd og kvinder!!! Det er der jeg prøver at få dig til at se.

Ja der er mange psykopat mænd, men der er sku også mange kvinder. Så forstår bare ikke hvorfor det skulle trækkes ind, men det må du selv ligge og rode med, for du har åbenbart set dig på at de fleste mænd bare er onde.

Har du tal på alle de her facts du kaster omkring dig? 

Anmeld Citér

9. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Vi har en kvindelig statsminister. Partilederne for Socialdemokratiet, SF, Enhedslisten, De Radikale, Alternativet, Nye Borgerlige er kvinder. 39 procent af MF’erne er kvinder. Så det er simpelthen ikke korrekt, at Folketinget “næsten kun styres af mænd”. Og siden hvornår har det i øvrigt været negativt og udtryk for, at man er “et dårligt menneske”, at man engagerer sig i politik og aktivt arbejder for demokratiet? 

Hvor mange procent af mændene i vores land står for krig, voldtægt, mord m.v.? Har du overhovedet undersøgt dét? 

Tror bare hun kaster med fordomme. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Og det at gå rundt og tro at sandheden er at kvinder og mænd har lige ret her i verden og har lige meget at sige mm. Bare fordi du føler det, det gør det aldrig til sandheden.

Hvornår har jeg sagt at mænd og kvinder i hele verden har ligestilling? Du siger at det er en sandhed at næsten alle mænd er onde. Jeg siger at det ikke er en sandhed for det er det naturligvis ikke!

Anmeld Citér

9. marts 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Kunne du ikke prøve at holde dig til, hvad folk rent faktisk skriver? 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Som sagt har heller ikke sagt at HELE Folketinget er KUN MÆND. 
jeg siger at flere taler er mænd. Ergo når flest af Folketinget består af mænd. Så er det logik at de styre det. 
Og kom ikke og sige at der er lige mange mænd og lige mange kvinder i Folketinget. For det er rent løgn.

“og noget procent af men som er manipulerende og såsom Folketinget der næsten kun styres af mænd.” Det skrev du. “Næsten kun”. 

“Og kom ikke og sige at der er lige mange mænd og lige mange kvinder i Folketinget. For det er rent løgn.” Hvis du nu læste, hvad jeg skrev, så angav jeg procentfordelingen af mænd og kvinder i folketinget. Hvorfor skriver du så sådan her nu? Jeg har jo skrevet fakta. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Anonym

Lillehjerte skriver:

Hvornår har jeg sagt at mænd og kvinder i hele verden har ligestilling? Du siger at det er en sandhed at næsten alle mænd er onde. Jeg siger at det ikke er en sandhed for det er det naturligvis ikke!

Nej men selv her i bitte lille Danmark er det heller ikke sådan.  Og jeg har heller ikke sagt at ALLE er onde. Jeg sagde størstedelen her i denne verden. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Anonym

Kunne du ikke prøve at holde dig til, hvad folk rent faktisk skriver? 

Det er nøjagtig også det jeg gør. at man så ikke kan holde ud at få den tilbage i hovedet, er ikke mit problem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.