Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2022

Anonym

DueFar skriver:

Det er en ret vild frygt at have, det med de få procent gode mænd.

Der ikke ret mande mænd her på siden. Men kan se du er en af de få mænd der er her på siden. 

og det kan godt måske lyde vildt i dine øre. Men for mig er det en sandhed som mange kvinder slet ikke har indset. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2022

Anonym

Hvis kun få procent er gode mænd, hvordan kan vi så leve i et samfund, hvor langt størstedelen af befolkningen ikke udsættes for vold, voldtægt, drab m.v.? 
Det er frygteligt, at du har dette forvrængede billede af virkeligheden - og af mænd. Det er sexisme, så det basker. Forhåbentlig giver du ikke udtryk for disse opfattelser over for dine børn. 

har så tilgengæld heller ikke sagt at alle mænds befolkning er voldtager og slår ihjel mm. 

men lille procent er mænd er gode. 
mange procent er mænd der står for krig voldtægt og mord mm. 
og noget procent af men som er manipulerende og såsom Folketinget der næsten kun styres af mænd.

håber jeg nu har lidt givet dig et billede af hvordan og hvad jeg mener.

og de her tanker beholder jeg for mig selv. Min børn høre ikke min holdning angånde sådan noget.

Anmeld Citér

9. marts 2022

Mamman

Profilbillede for Mamman
Hanspige skriver:

Det gør jeg også som voksen. 

Hvorfor skulle det være et problem? 

Det gør både jeg og mine piger også

Anmeld Citér

9. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Krig og mord er ind over for at give dig eksempel på at de fleste voldsom forfærdelig ting som kan ske her på denne jord skyldes mænd. 

Og hvorfor spørger du om hvorfor et par ben er så slemt. 
har jo aldrig skrevet et par ben er slemt.

Men at samligne et billede af et par ben med krig og vold, bare fordi du vil have din pointe frem om at du synes mænd er nogle svin.. ??? 

Jeg kan ikke se hvorfor det skal trækkes ind i det her.. Du har virkelig noget imod mænd,??? 

Du har selv sagt at kvinder også er slemme, så hvorfor bruger andre ting til at bevise overfor mig at mænd er onde..??? 
Så tro mig der er VIRKELIG mange kvindelige mordere... 
Hvem siger at mændene er ene og alene om at starte krig?

Fordi det er jo det hele er omkring, at man ikke bør vise billeder(Og lige her er det jo ben), fordi der kan sidde en pædofil... Så derfor, hvorfor kommentere omkring pædofili med et billede af ben? At det jo skal slettes... så må du jo synes det er slemt..

Du har virkelig et trist syn, hvis du mener at der er SÅÅÅÅ mange onde mænd... og synd at du får drejet en debat omkring en piges ben hen til det.. (og ikke engang kan stå ved din mening.)

Anmeld Citér

9. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

har så tilgengæld heller ikke sagt at alle mænds befolkning er voldtager og slår ihjel mm. 

og noget procent af men som er manipulerende og såsom Folketinget der næsten kun styres af mænd.

og de her tanker beholder jeg for mig selv. Min børn høre ikke min holdning angånde sådan noget.

Igen, der er mange kvindelige morder, voldtægtsforbrydere.. Voldlige over for deres partner. 
Slår deres børn ihjel... 

Det er bare ikke noget vi hører om nær så meget, som vi hører om, når en mand begår forbrydelserne. 
Fordi mænd kan jo ikke blive voldtaget, en mand kan jo ikke blive tævet af sin kone. 

Jeg er ret sikker på at det er en større procent af mænd, der IKKE er onde.. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

DueFar

Anonym skriver:

Der ikke ret mande mænd her på siden. Men kan se du er en af de få mænd der er her på siden. 

og det kan godt måske lyde vildt i dine øre. Men for mig er det en sandhed som mange kvinder slet ikke har indset. 

Jeg er ked af at høre at du har det sådan, for det må gøre dit liv svært at leve.

Pas på med at bruge ordet sandhed. Holdning og sandhed er ikke det samme.

Anmeld Citér

9. marts 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Sandhed ligefrem? Fordi du føler det gør det ikke til en sandhed. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Vi har en kvindelig statsminister. Partilederne for Socialdemokratiet, SF, Enhedslisten, De Radikale, Alternativet, Nye Borgerlige er kvinder. 39 procent af MF’erne er kvinder. Så det er simpelthen ikke korrekt, at Folketinget “næsten kun styres af mænd”. Og siden hvornår har det i øvrigt været negativt og udtryk for, at man er “et dårligt menneske”, at man engagerer sig i politik og aktivt arbejder for demokratiet? 

Hvor mange procent af mændene i vores land står for krig, voldtægt, mord m.v.? Har du overhovedet undersøgt dét? 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Anonym

BAE skriver:

Men at samligne et billede af et par ben med krig og vold, bare fordi du vil have din pointe frem om at du synes mænd er nogle svin.. ??? 

Jeg kan ikke se hvorfor det skal trækkes ind i det her.. Du har virkelig noget imod mænd,??? 

Du har selv sagt at kvinder også er slemme, så hvorfor bruger andre ting til at bevise overfor mig at mænd er onde..??? 
Så tro mig der er VIRKELIG mange kvindelige mordere... 
Hvem siger at mændene er ene og alene om at starte krig?

Fordi det er jo det hele er omkring, at man ikke bør vise billeder(Og lige her er det jo ben), fordi der kan sidde en pædofil... Så derfor, hvorfor kommentere omkring pædofili med et billede af ben? At det jo skal slettes... så må du jo synes det er slemt..

Du har virkelig et trist syn, hvis du mener at der er SÅÅÅÅ mange onde mænd... og synd at du får drejet en debat omkring en piges ben hen til det.. (og ikke engang kan stå ved din mening.)

Synes du ikke du fare for meget op? 
og nej du få mig ikke til at sige at det er slemt med det med bare ben. Og det forstår jeg ikke hvorfor du vil ha at jeg sagde noget jeg ikke har sagt? 
jeg har da ikke sagt til TS du burdte skamme dig over at sætte billede af din datters bare ben. sådan har jeg ikke sagt.

og du kan selv se at mænd stå for meget af de voldsomme ting her i verden. Derfor fare du op over alt det her. 
Og igen og sidste gang. Jeg har nævnt krig vold og voldtægt og mord pga for at fortælle dig hvad min synspunkt er og hvorfor jeg synes at vi lever i en verden med uhyre. 

vi er af den samme køn og vi mener det samme med at man ikke skal leve i frygt fordi man er pige/kvinde. 
så i stedet for at sidde og bekæmpe mig. Så gå hen og vise din styrke over for dem der laver krig og vold og voldtægt og mord. Nu har jeg svaret på dit spørgsmål mindst 2 gange, så nu gider jeg ikke mere at gå i rundkreds om og om igen. 
ha en god aften.

Anmeld Citér

9. marts 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

det er ikke det tråden handler om. Skal man ikke bare hold sig til emnet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.