Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2022

Anonym

BAE skriver:

Pga af et par ben? 

Giver den anden bruger ret. 
ja også pga bare et par ben desværre. 
Det er mega sørgeligt og skrækkeligt, men desværre lever vi i en verden med uhyre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Giver den anden bruger ret. 
ja også pga bare et par ben desværre. 
Det er mega sørgeligt og skrækkeligt, men desværre lever vi i en verden med uhyre.

Men så kan man jo ikke dele billeder overhovedet. Eller gå ud på gaden med sine børn.

Der har altid eksisteret monstre.. Vi har bare ikke set dem så meget. Men vi skal heller ikke leve vores liv i frygt, for at dele billeder af vores børn, fordi der måske er en der falder over dem.

Lader du heller ikke dine børn gå i shorts/nederdel?

Anmeld Citér

8. marts 2022

Anonym

Jeg tror hun er lidt mere flexibel i sine led, hvilket ikke er et problem umiddelbart tænker jeg jeg er det selv også, mere med armene og ikke så meget mine ben. Kan næsten bukke min tommelfinger helt ned til håndleddet

hvis hun ikke har ondt og vokser som hun skal tænker jeg ikke der er noget i det, men ja som nogle af de andre siger, kan man altid aflægge lægen et visit for lige at høre om der er noget man skal være opmærksom på.

Anmeld Citér

8. marts 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Synes du bør overveje at slette billederne, man ved aldrig om der er pædofile der kigger med

Hvis nu, der skulle være en, der kigger med - hvad ville der så ske ved det? Absolut ingen ville nogensinde finde ud af det, ingen ville blive skadet, og enhver pædofil kan se børneben bare ved at kigge i et katalog med børnetøj.
Jeg synes, det er mere skræmmende, hvis vi censurerer selv de mest harmløse billeder af  børn af frygt for enkelte individer med sygelige tilbøjeligheder. 

Anmeld Citér

8. marts 2022

Anonym

BAE skriver:

Men så kan man jo ikke dele billeder overhovedet. Eller gå ud på gaden med sine børn.

Der har altid eksisteret monstre.. Vi har bare ikke set dem så meget. Men vi skal heller ikke leve vores liv i frygt, for at dele billeder af vores børn, fordi der måske er en der falder over dem.

Lader du heller ikke dine børn gå i shorts/nederdel?

Af bare tanken og frygt giver jeg den anden bruger ret. 
inderst inde og har altid haft/har /altid vil ha den holdning at vi ikke skal leve i frygt og leve vores liv som vi vil ha det. Og generelt alt det der sker skyldes mænd. Men skal ikke stoppe os i at leve livet. Jeg har aldrig og vil aldrig forhindre mine børn går i short nederdel mm. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Hvis nu, der skulle være en, der kigger med - hvad ville der så ske ved det? Absolut ingen ville nogensinde finde ud af det, ingen ville blive skadet, og enhver pædofil kan se børneben bare ved at kigge i et katalog med børnetøj.
Jeg synes, det er mere skræmmende, hvis vi censurerer selv de mest harmløse billeder af  børn af frygt for enkelte individer med sygelige tilbøjeligheder. 

Det der har du så tilgengæld ret i. Der findes jo børne katalog. 

ps jeg er en anden anonym end den anonym du citeret

Anmeld Citér

9. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

inderst inde og har altid haft/har /altid vil ha den holdning at vi ikke skal leve i frygt og leve vores liv som vi vil ha det. Og generelt alt det der sker skyldes mænd. Men skal ikke stoppe os i at leve livet. Jeg har aldrig og vil aldrig forhindre mine børn går i short nederdel mm. 

Men det er jo også det jeg siger. 

Men synes du modsiger sig selv her. Først skal man ikke dele billeder, men nu skal man ikke leve i frygt. For hvad er forskellen på at man deler et billede af sit barn i shorts, til at de går rundt i shorts?

Du lever jo i frygt, hvis du tænker de tanker, ved deling af et billede. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Lige off topic (undskylder)

“Og generelt alt der sker skyldes mænd” - det var dog en grim ting at skrive om mænd?

Anmeld Citér

9. marts 2022

Anonym

BAE skriver:

Men det er jo også det jeg siger. 

Men synes du modsiger sig selv her. Først skal man ikke dele billeder, men nu skal man ikke leve i frygt. For hvad er forskellen på at man deler et billede af sit barn i shorts, til at de går rundt i shorts?

Du lever jo i frygt, hvis du tænker de tanker, ved deling af et billede. 

Sådan er jeg slet ikke i min hverdage. 
hvor nogle jeg kender mener at det er noget farligt for en kvinde at gå ud om aften. Mens jeg tænker og siger at vi skal leve som vi har lyst til og ikke lad os stoppe af frygt mm. Så nej sådan forholder det sig ikke i min hverdage.  Af det med billedet understreger jeg bare at vi lever jo desværre i en verden med uhyre.

Anmeld Citér

9. marts 2022

Anonym

Mrs. skriver:

Lige off topic (undskylder)

“Og generelt alt der sker skyldes mænd” - det var dog en grim ting at skrive om mænd?

Jeg siger ikke ALLE MÆND er sådan. Men ja  største delen af mænd. 
og de mest frygtelig ting der sker skyldes mænd. Det er rent åbenlyst. Og hvis ikke man ser det så er man blind. 
Og kun meget få procent af mænd er gode mænd.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.