Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey de damer hjælp mig lige. Jeg tog denne her graviditetstest her lige nu. Så det ikke morgen urin. Men har ikke drukket noget siden igår aftes. Jeg er idag 3+4. Det nok mig der ser syner ikke?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Love Angel skriver: Hey de damer hjælp mig lige. Jeg tog denne her graviditetstest her lige nu. Så det ikke morgen urin. Men har ikke drukket noget siden igår aftes. Jeg er idag 3+4. Det nok mig der ser syner ikke?
Altså jeg ser helt tydeligt en svag streg spændende hvordan testen ser ud på fredag
Morpåudebane skriver: Altså jeg ser helt tydeligt en svag streg spændende hvordan testen ser ud på fredag
Jeg er også dødspændt. Men min testdag er på lørdag. Men jeg kan ikke vente. Så tester igen imorgen. Men med morgen urin.
Jeg kan altså også tydeligt se en streg. Tillykke
Kh Helena
Jeg har testdag på lørdag. Men kan self ikke vente så længe. Tar en ny test imorgen men med morgen urin. Og tak, så det ikke mig der er skør haha
HelenaJensen skriver: Jeg kan altså også tydeligt se en streg. Tillykke
Tusind tak. Jeg prøver at holde min glæde nede. Da der stadig er 3 dage til testdag. ja det er hvad man få ud af at teste så tidlig. Man nå ikke at glæde sig før bekymring rammer.
Love Angel skriver: Jeg er også dødspændt. Men min testdag er på lørdag. Men jeg kan ikke vente. Så tester igen imorgen. Men med morgen urin.
Uhh hvor spændende ! Krydser fingre for en endnu tydligere streg
Love Angel skriver: Tusind tak. Jeg prøver at holde min glæde nede. Da der stadig er 3 dage til testdag. ja det er hvad man få ud af at teste så tidlig. Man nå ikke at glæde sig før bekymring rammer.
Kender det godt. Jeg står i fuldstændig samme situation som dig pt.
Morpåudebane skriver: Uhh hvor spændende ! Krydser fingre for en endnu tydligere streg
Tak håber jeg virkelig også
HelenaJensen skriver: Kender det godt. Jeg står i fuldstændig samme situation som dig pt.
Også stort tillykke til dig. Hvornår har du testdag?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128