Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
HappyCamper skriver:

3+6 i dag.. ☺️

Jeg er ikke på Facebook. Jeg var i sådan en gruppe et par dage da jeg var gravid med vores nummer to og det var alt for vildt! :-)

Haha ja jeg er også nyskerig på om hvordan vilde? 
jeg har tilgengæld aldrig været i en termin gruppe på Facebook.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2022

Sessi

Profilbillede for Sessi

Medmindre man har meget brede skuldre, vil jeg anbefale jer at vente med joine sådan en terminsgruppe før efter nakkefold. 
man får så ondt i maven når folk deler deres tab, og dårlige tal fra NF, og når de fortæller at de styrbløder , døde fostre i maven osv. jeg har måtte pause alt og slå alle meddelelser fra, for blev næsten syg af bekymring. 

Anmeld Citér

11. januar 2022

Morpåudebane

Sessi skriver:

Medmindre man har meget brede skuldre, vil jeg anbefale jer at vente med joine sådan en terminsgruppe før efter nakkefold. 
man får så ondt i maven når folk deler deres tab, og dårlige tal fra NF, og når de fortæller at de styrbløder , døde fostre i maven osv. jeg har måtte pause alt og slå alle meddelelser fra, for blev næsten syg af bekymring. 

Enig! Syntes dog det værste var alle fordummende og hvordan hormon fyldte kvinder kan svine hinanden til på forfærdelige grundlag. Jeg var med i én i 2014 og droppede det hurtigt igen

Anmeld Citér

11. januar 2022

Anonym

Håber i kan hjælpe mig! 

Beklager detaljer

cyklus på 27 dage 1 mensdag, 29/1-21

vi havde sex lørdag.8/1-22

jeg havde positiv æl test søndag 9/1-22 16:30

nu 48 timer efter positiv test har vi endnu ikke haft sex. 

Splm er om det stadig kan nås? Eller skal vi droppe det og vente til næste cyklus? Jeg er så ked af at vi har missede men manden har været dårlig, så jeg har intet sagt om ægløsning til ham gider heller ikke at det skal være planlagt sex for vi begge føler os forpligtet og det hele bliver så falsk. Jeg havde æl smerter igår. 

Så hvis vi har sex iaften er der så en mulighed endnu? Er der overhovedet en chance med kun den ene gang dagen før positiv æl? 

Anmeld Citér

11. januar 2022

Mnt

Håber i kan hjælpe mig! 

Beklager detaljer

Splm er om det stadig kan nås? Eller skal vi droppe det og vente til næste cyklus? Jeg er så ked af at vi har missede men manden har været dårlig, så jeg har intet sagt om ægløsning til ham gider heller ikke at det skal være planlagt sex for vi begge føler os forpligtet og det hele bliver så falsk. Jeg havde æl smerter igår. 

Så hvis vi har sex iaften er der så en mulighed endnu? Er der overhovedet en chance med kun den ene gang dagen før positiv æl? 

Jeg vil sige, at løbet er kørt og i skal vente til næste cyklus  (dog kan sæd leve i flere dage i kvindekroppen, så måske i har været heldige at sex’en inde kan give pote)

Anmeld Citér

11. januar 2022

Anonym

Mnt skriver:

Jeg vil sige, at løbet er kørt og i skal vente til næste cyklus  (dog kan sæd leve i flere dage i kvindekroppen, så måske i har været heldige at sex’en inde kan give pote)

Ja okay. 

Tak for svar. Betyder meget. Vi har nok sex uanset, det bare mere mig. Så ved jeg at jeg ikke skal have så store forventninger denne gang også bedre held næste cyklus

Anmeld Citér

11. januar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe mig! 

Beklager detaljer

I har stadig en fin chance i og med i havde sex dagen før positiv æl test. Hvis jeg var jer, ville jeg også have sex i dag hvis muligt. Det kan være det er for sent, ja, men det kan også være i er heldige at ægløsningen er sket sent og det er lige på kanten ☺️

Anmeld Citér

11. januar 2022

Anonym

Sommersol2021 skriver:

I har stadig en fin chance i og med i havde sex dagen før positiv æl test. Hvis jeg var jer, ville jeg også have sex i dag hvis muligt. Det kan være det er for sent, ja, men det kan også være i er heldige at ægløsningen er sket sent og det er lige på kanten ☺️

Fedt med lidt optur.

Jamen vi har nok sex iaften uanset æl. Jeg håber da det giver pote alligevel. Det er så hårdt det her syntes jeg alt med projekt baby. Især når man brænder efter det så meget

Anmeld Citér

11. januar 2022

Tidra22

Anonym skriver:

Fedt med lidt optur.

Jamen vi har nok sex iaften uanset æl. Jeg håber da det giver pote alligevel. Det er så hårdt det her syntes jeg alt med projekt baby. Især når man brænder efter det så meget

Husk at nyde hinanden! Det er desuden sundt, hvis manden har udløsning “jævnt”, da han så hele tiden vil danne nye, friske sædceller. Desuden udløser det en masse skønne ting i vores krop, som blandt andet kan nedsætte stress og dét er jo skønt! Så endelig hav en masse sex, det er sundt

Anmeld Citér

12. januar 2022

Anonym

Måske et dumt spørgsmål - men jeg er netop begyndt at teste ÆL for første gang, og har købt valmed stave. Er det normalt at farven trækker op i testfeltet kort efter at man har tisset på enden (så der kommer lyserød farve løbende over det hele) hvorefter at det “forsvinder” og stregen/stregerne så kommer?

håber nogen kan hjælpe. Jeg vil nemlig teste ÆL 2-3 måneder inden vi begynder, for at blive klogere på min cyklus.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.