Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2022

Morpåudebane

Testmonsteret stopper for denne gang og håber ALDRIG at skulle tage en g-test mere i hele sit liv  

tillykke til alle jer med to streger! Masser af kram og krydsede fingre til jer der stadig venter. Vi ses måske i en Terminsgruppe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2022

HappyCamper

Morpåudebane skriver:

Testmonsteret stopper for denne gang og håber ALDRIG at skulle tage en g-test mere i hele sit liv  

tillykke til alle jer med to streger! Masser af kram og krydsede fingre til jer der stadig venter. Vi ses måske i en Terminsgruppe

Jeg gider heller ikke mere og satser også på at det bliver sidste gang nogensinde.. :-)

Er der terminsgrupper herinde eller flytter alle til Facebook?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. januar 2022

Morpåudebane

HappyCamper skriver:

Jeg gider heller ikke mere og satser også på at det bliver sidste gang nogensinde.. :-)

De er også SÅ flotte! Hvor langt var du ? 

jeg tror de alle flytter til FB  

Anmeld Citér

11. januar 2022

HappyCamper

Morpåudebane skriver:

De er også SÅ flotte! Hvor langt var du ? 

jeg tror de alle flytter til FB  

3+6 i dag.. ☺️

Jeg er ikke på Facebook. Jeg var i sådan en gruppe et par dage da jeg var gravid med vores nummer to og det var alt for vildt! :-)

Anmeld Citér

11. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Årh stort tillykke. Hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

11. januar 2022

Morpåudebane

HappyCamper skriver:

3+6 i dag.. ☺️

Jeg er ikke på Facebook. Jeg var i sådan en gruppe et par dage da jeg var gravid med vores nummer to og det var alt for vildt! :-)

Ja de er vanvittige ! Jeg fandt en i min første hvor der ikke var særlig mange med, så den brugte jeg til nr 2 og nok også nr 3  

Anmeld Citér

11. januar 2022

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Årh stort tillykke. Hvor langt er du henne?

Tak  jeg er 3+5 idag

Anmeld Citér

11. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
HappyCamper skriver:

stort tillykke  hvor er det dejligt med alle de flotte teste her starten af det nye år  hvor langt henne er du?

Anmeld Citér

11. januar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Morpåudebane skriver:

Sådan! Den er så fin tillykke

Anmeld Citér

11. januar 2022

Jolle88

HappyCamper skriver:

3+6 i dag.. ☺️

Hahaha hvordan er de vilde?

Jeg magter ikke Facebook grupper endnu fordi det ret fint at kunne være anonym indtil man er klar til at dele det med omverden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.