Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

Tog en test nu og dette er testen indenfor tiden: 

Den er jo flot positiv. Det udvikler sig flot

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Den er jo flot positiv. Det udvikler sig flot

Jeg var oppe på toilet kl 03 i nat og testede i morges kl 06. Jeg ved ikke om det Ian have haft indvirkning i testens tydelighed

Men ja den er så fin. Måske jeg bare tester bedst om dagen og ikke om morgenen.

De tests jeg bestilte i morges fra billigteste er allerede blevet sendt, så fra i morgen har jeg også almindelig strimmelteste og ikke kun tidlige tests. Det er jeg spændt på. 

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Jeg var oppe på toilet kl 03 i nat og testede i morges kl 06. Jeg ved ikke om det Ian have haft indvirkning i testens tydelighed

Men ja den er så fin. Måske jeg bare tester bedst om dagen og ikke om morgenen.

De tests jeg bestilte i morges fra billigteste er allerede blevet sendt, så fra i morgen har jeg også almindelig strimmelteste og ikke kun tidlige tests. Det er jeg spændt på. 

Så det nok der forklaring ligger. At du har testet med kun 3 timer imellem.

og okay super. Jeg er død spændt indtil du opdater mig imorgen tidlig

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Så det nok der forklaring ligger. At du har testet med kun 3 timer imellem.

og okay super. Jeg er død spændt indtil du opdater mig imorgen tidlig

Ja det kunne godt være derfor, eller måske er mine tests bare bedst i løbet af dagen eller om aftenen. 
Tager nok en mere i aften  Jeg har sluppet testmonsteret løs! 

Jeg tager en valmed og en tidlig test i morgen tidlig og skal nok opdatere

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Ja det kunne godt være derfor, eller måske er mine tests bare bedst i løbet af dagen eller om aftenen. 
Tager nok en mere i aften  Jeg har sluppet testmonsteret løs! 

Jeg tager en valmed og en tidlig test i morgen tidlig og skal nok opdatere

Det kan sagens være.  Har du taget en test her til aften? Og haha ja mon ikke du har, også i den grad

men ved godt du nok ikke kan fortælle mig med 100% sikkerhed. Men HJÆLP MIG  det kan ikke passe at min menses er ved at komme 5 dage før tid ?! Her for lidt siden da jeg skulle tisse, så da jeg skulle røre mig så kom noget brunlig udflåd på papiret.

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Det kan sagens være.  Har du taget en test her til aften? Og haha ja mon ikke du har, også i den grad

men ved godt du nok ikke kan fortælle mig med 100% sikkerhed. Men HJÆLP MIG  det kan ikke passe at min menses er ved at komme 5 dage før tid ?! Her for lidt siden da jeg skulle tisse, så da jeg skulle røre mig så kom noget brunlig udflåd på papiret.

Venter lige en time eller to mere, indtil jeg ikke kan holde mig mere  så tester jeg igen. 

Kan det ikke være implantation? Det virker lidt underligt hvert fald. 5 dage før tid kan jo tyde på 9 dage efter ægløsning og der er implantation jo ret normalt. Jeg fik implantationssmerter 3+1

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Venter lige en time eller to mere, indtil jeg ikke kan holde mig mere  så tester jeg igen. 

Kan det ikke være implantation? Det virker lidt underligt hvert fald. 5 dage før tid kan jo tyde på 9 dage efter ægløsning og der er implantation jo ret normalt. Jeg fik implantationssmerter 3+1

Hehe okay. 

og hmm i følge min app er det præcis idag det er 9 dage efter ægløsning. Men det tvivler jeg godt nok stærkt på at det virkelig lykkedes den her gang.  
jeg tror mest det skyldes at jeg måske ender med at få menses tidlig den her gang. Selvom alle de andre mange mange måneder har den været på 27 dage. Så skal det nok passe at ligesom mange andre kvinder så kommer ens cyklus ud af kurs nogle gange. Selvom jeg ikke håber sker for mig ligenu.

Anmeld Citér

7. november 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella
Love Angel skriver:

Hehe okay. 

og hmm i følge min app er det præcis idag det er 9 dage efter ægløsning. Men det tvivler jeg godt nok stærkt på at det virkelig lykkedes den her gang.  
jeg tror mest det skyldes at jeg måske ender med at få menses tidlig den her gang. Selvom alle de andre mange mange måneder har den været på 27 dage. Så skal det nok passe at ligesom mange andre kvinder så kommer ens cyklus ud af kurs nogle gange. Selvom jeg ikke håber sker for mig ligenu.

Eeejjj lad os da håbe på at det er fra implantationen og det bare har været lidt længe om at komme ud og derfor er brunt og ikke lys  rød

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Hehe okay. 

Implantation kan sagtens være brunt, så det tænker jeg da sagtens det kan være? Især når det er 9 dage efter ÆL. 
Jeg krydser fingre og så tag en test på onsdag

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Hehe okay. 

Testede nu og den blev positiv med det samme: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.