Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

Krydser fingre for at den også er der for dig

Det sødt af dig. 
men ligenu kæmper jeg med at ville nedtrykke det håb jeg har så langt nede jeg kan. Vil ikke ha at andet cyklus også skuffer mig alt for meget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Jeg tog 4 test her til morgen

En digital, en valmed, en babyplan tidlig og en babyplan almindelig.

Så kunne det godt tyde på implantation. Tag en test onsdag, og så håber vi den er positiv!

Haha okay. 

og vi få se indtil i aften eller imorgen tidlig hvordan det stå til. 

Anmeld Citér

8. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Haha okay. 

og vi få se indtil i aften eller imorgen tidlig hvordan det stå til. 

Hvornår ender du med at teste? Kan du vente til onsdag?

Anmeld Citér

8. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

prøv at gæt. 

nej serøst helt ærlig. Jeg kæmper med at holde mit håb nede, så langt nede jeg kan og prøver at trykke det langt langt nede. For nægter at give mig selv en kæmpe skuffelse når min menses nok kommer på fredag.  Og du kommer her og få mit håb til at poppe op på få sekunder med dit besked. 

men helt ærligt. Så tænkte jeg at måske måske kun hvis det fortsætter sådan her, hvor jeg ikke bløder. Og der heller ikke noget imorgen tidlig så kan jeg måske overveje at teste imorgen tidlig.

Anmeld Citér

8. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Og grund til jeg er bange for at bilde mig selv noget ind er pga. jeg har heller ikke nogle symptomer på graviditet overhovedet. Hverken kvalme eller ømme bryster eller brystvorter, eller noget som helst. 
jeg vil virkelig ikke give mig selv samme skuffelse som sidste cyklus.

Anmeld Citér

8. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

prøv at gæt. 

nej serøst helt ærlig. Jeg kæmper med at holde mit håb nede, så langt nede jeg kan og prøver at trykke det langt langt nede. For nægter at give mig selv en kæmpe skuffelse når min menses nok kommer på fredag.  Og du kommer her og få mit håb til at poppe op på få sekunder med dit besked. 

men helt ærligt. Så tænkte jeg at måske måske kun hvis det fortsætter sådan her, hvor jeg ikke bløder. Og der heller ikke noget imorgen tidlig så kan jeg måske overveje at teste imorgen tidlig.

Jeg havde heller ingen symptomer denne gang - synes ellers jeg havde mange i de to sidste cyklusser, så det kan man ikke altid regne med. 

Jeg forstår virkelig godt, at du ikke vil have håbet op for ingenting. Det er meget hårdt. 

Haha jeg vidste du ville teste tidligere. Var du 3+3 i dag? 

Anmeld Citér

8. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Jeg havde heller ingen symptomer denne gang - synes ellers jeg havde mange i de to sidste cyklusser, så det kan man ikke altid regne med. 

Jeg forstår virkelig godt, at du ikke vil have håbet op for ingenting. Det er meget hårdt. 

Haha jeg vidste du ville teste tidligere. Var du 3+3 i dag? 

Nårh okay. 
men der ikke stor håb for mig når jeg ikke testet. Så er der intet håb når jeg ikke har symptomer.

og haha ja sådan er det, vi kvinder forstår hinanden. 
ja overvejer at teste imorgen. Hvis jeg vågner imorgen og jeg ikke bløder, så tester jeg.

Anmeld Citér

8. november 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Nårh okay. 
men der ikke stor håb for mig når jeg ikke testet. Så er der intet håb når jeg ikke har symptomer.

og haha ja sådan er det, vi kvinder forstår hinanden. 
ja overvejer at teste imorgen. Hvis jeg vågner imorgen og jeg ikke bløder, så tester jeg.

Uhhh spændende glæder mig til Update i morgen! Hvis den er positiv så ender jeg sku nok med at falde i på mandag hvor jeg er 3+4 ��

Anmeld Citér

8. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Uhhh spændende glæder mig til Update i morgen! Hvis den er positiv så ender jeg sku nok med at falde i på mandag hvor jeg er 3+4 ��

Ja både og, jeg er spændt men er også lidt bange for hvad dagen imorgen bringer mig. 
men skal nok opdater. Men spændende for dig, kan være du mere heldig end mig hvis du tester 3+4. 
imorgen er jeg 3+4

Anmeld Citér

8. november 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Ja både og, jeg er spændt men er også lidt bange for hvad dagen imorgen bringer mig. 
men skal nok opdater. Men spændende for dig, kan være du mere heldig end mig hvis du tester 3+4. 
imorgen er jeg 3+4

Det er altid farligt at teste før tid, jeg gik helt i selvsving og testede amok i august efter en bio i juni,, men det endte med utallige negative teste og en mens der kom 1 dag før tid.. blev simpelthen så ked af det alt keg boykottede teste i september og oktober… meeeen har den der fornemmelse af at den er der den her gang, så kan nok ikke vente helt til 4+1 med at teste

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.