Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

Hvad mener du? 

Ja jeg har her. Den øverste er den tidlige test indenfor tid, og den mellemste er valmed efter 3 minutter. 
Det nederste billede er begge tests her en time efter. 

Jeg mener det stik fornemelse Varde de kun i kort tid også forsvandt det igen, end de andre cyklusser eller Varde de længere? 

og hmm men det er ikke ens betydning med at det er en bio. Det kan ligeså godt være hvis du tester imorgen eller overmorgen så er hug fordoblet også vil testen automatisk blive meget tydeligere. Prøv at finde ro og tag det roligt. I stedet for du går og bekymre dig så tag det roligt og de alt for mange test hver dag gør dig forvirret. 

hvad siger du til at lave en aftale, at vi begge 2 tester først på onsdag?  På den måde så kan du se på onsdag at testen bliver meget tydeligere også kan du se at den udvikler sig fint.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Jopige skriver:

Spændende med en skylning. Håber det hjælper!

Tak, håber jeg også.. igen negativ test her til morgen 3+5…

Stort tillykke med dine positive tests

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Reign skriver:

Øv hvor træls. Håber skylning bliver vejen til en spire i maven.

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Jeg mener det stik fornemelse Varde de kun i kort tid også forsvandt det igen, end de andre cyklusser eller Varde de længere? 

og hmm men det er ikke ens betydning med at det er en bio. Det kan ligeså godt være hvis du tester imorgen eller overmorgen så er hug fordoblet også vil testen automatisk blive meget tydeligere. Prøv at finde ro og tag det roligt. I stedet for du går og bekymre dig så tag det roligt og de alt for mange test hver dag gør dig forvirret. 

hvad siger du til at lave en aftale, at vi begge 2 tester først på onsdag?  På den måde så kan du se på onsdag at testen bliver meget tydeligere også kan du se at den udvikler sig fint.

Det var lidt forskelligt. Fik ømme brystvorter og på dag 8 efter ÆL fik jeg små stik og jag som forsvandt hurtigt og jeg tænkte: var det implantation?? 

Jeg prøver en tidlig test mere i eftermiddag. Måske jeg tester bedst om eftermiddagen. Og så prøver jeg en valmed i morgen tidlig. Jeg har bestilt alm babyplan teste, som jeg håber kommer inden tirsdag morgen. Så vil jeg bruge dem også, så det ikke kun er tidlige teste. 
Jeg kan ikke vente til på onsdag

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Reign skriver:

Tusinde tak! 
Øv med de negative tests! Håber skylningen hjælper

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Det var lidt forskelligt. Fik ømme brystvorter og på dag 8 efter ÆL fik jeg små stik og jag som forsvandt hurtigt og jeg tænkte: var det implantation?? 

Jeg prøver en tidlig test mere i eftermiddag. Måske jeg tester bedst om eftermiddagen. Og så prøver jeg en valmed i morgen tidlig. Jeg har bestilt alm babyplan teste, som jeg håber kommer inden tirsdag morgen. Så vil jeg bruge dem også, så det ikke kun er tidlige teste. 
Jeg kan ikke vente til på onsdag

Årh okay. Jeg ved overhovedet ikke hvor præcis hvor min æl ligger, men sidste mandag  kunne jeg se lidt noget lyserød  meget meget lidt. Men nok til at jeg tænkte er det mon implantations blødning?! Men jeg slog det hen igen da jeg tænkte nu skal jeg ikke nar mig selv igen. Så jeg glemt alt om det. 

og det forstår jeg godt. Tænkte det kunne motivere dig til at holde ud. Men forståeligt. Opdater mig når du har testet om eftermiddag . For dig.

Anmeld Citér

7. november 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella

Jeg har testet her til morgen helt negativ.  Jeg var jo lidt i tvivl om hvilken dag ægløsning var, men siden den er negativ tænker jeg at jeg kun er 3+2. Jeg må prøve igen lørdag. Jeg har haft ømme bryster i 9 dage (det må så være siden ægløsning) det er nu ret normalt for mig op til mens, men det plejer kun at vare en uges tid, og så de sidste to dage har jeg kun lige åbnet øjnene før jeg blev overvældet af mega intens dog kortvarig kvalme.. havde også kortvarig murren her for to dage siden.. ååh jeg overanalyserer jo alt og tænker straks om det kan være implantationsmurren  og så har jeg været usædvanlig træt. 

Og så samtidig så ved jeg godt at min krop altid tror den er gravid indtil menstruationen kommer.. jeg synes bare det er lidt ud over det sædvanlige denne cyklus..

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4

Jeg har testet her til morgen helt negativ.  Jeg var jo lidt i tvivl om hvilken dag ægløsning var, men siden den er negativ tænker jeg at jeg kun er 3+2. Jeg må prøve igen lørdag. Jeg har haft ømme bryster i 9 dage (det må så være siden ægløsning) det er nu ret normalt for mig op til mens, men det plejer kun at vare en uges tid, og så de sidste to dage har jeg kun lige åbnet øjnene før jeg blev overvældet af mega intens dog kortvarig kvalme.. havde også kortvarig murren her for to dage siden.. ååh jeg overanalyserer jo alt og tænker straks om det kan være implantationsmurren  og så har jeg været usædvanlig træt. 

Og så samtidig så ved jeg godt at min krop altid tror den er gravid indtil menstruationen kommer.. jeg synes bare det er lidt ud over det sædvanlige denne cyklus..

Årh det kan være rigtig god tegn selvf kan man overtolke alting og ens krop kan bilde en meget ind. Men sådan er det når man sådan ønsker det så meget. Jeg tog en test igår 3+1 fuldstændig negativ. Jeg aner heller intet om hvornår jeg har haft æl. Nu venter jeg til på fredag hvor jeg forventer menses hvis jeg ikke er gravid. Jeg tester igen på mens dag hvis ikke den kommer. Og hvis ikke jeg kan holde ud, så tester jeg på onsdag 

Hvilket cyklus køre i på?

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Årh okay. Jeg ved overhovedet ikke hvor præcis hvor min æl ligger, men sidste mandag  kunne jeg se lidt noget lyserød  meget meget lidt. Men nok til at jeg tænkte er det mon implantations blødning?! Men jeg slog det hen igen da jeg tænkte nu skal jeg ikke nar mig selv igen. Så jeg glemt alt om det. 

og det forstår jeg godt. Tænkte det kunne motivere dig til at holde ud. Men forståeligt. Opdater mig når du har testet om eftermiddag . For dig.

Jeg håber, at det har været implantationsblødning! 
Hvilke test har du hjemme? Er du 3+2 i dag?

Ja og jeg burde også lade være men det kan jeg slet ikke. Jeg er alt for ængstelig og nysgerrig. 
Jeg skal nok opdatere når jeg har taget testen. 

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Jeg håber, at det har været implantationsblødning! 
Hvilke test har du hjemme? Er du 3+2 i dag?

Ja og jeg burde også lade være men det kan jeg slet ikke. Jeg er alt for ængstelig og nysgerrig. 
Jeg skal nok opdatere når jeg har taget testen. 

Tak det håber jeg også så endeligt.  Men er også for dum jeg er nok ikke gravid, min krop driller mig nok endnu engang. Jeg må serøst til at få tankerne væk igen. Jo jeg er 3+2 idag. Årh hvor bliv min tålmodighed af

Og kan godt forstår dig, det er ikke nemt. Og super jeg venter spændt, håber for dig at den er tydeligere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.