Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Maricella skriver:

Altid bedst at vente til dagen for udeblevet mens

Du har ret, jeg kan ikke være mere enig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4

Haha hvor er du sød! Jeg har tidlig strimmel test fra babyplan og har lige bestilt almindelige strimmeltest fra babyplan også. Den eneste forskel er at den tidlige måler ned til 10, og den almindelig måler 25. 
Hvis du “kun” har almindelige tests så lad være med at teste for 3+4 - 3+6, eller er chancen for negativ alt for stor. 

Det er så frusterende fordi chancen for at det ikke bliver til noget er så stor når det er så tidligt. Det er hårdt.

Okay, så bliv jeg så klog nej så må det være  de almindelige strimmel tests jeg har, da der ikke står noget med tidlig.

og ja det kan jeg forstille mig hvor hårdt det må være. Det er desværre det der er risiko ved at teste så tidlig. Men håber din udvikler sig tydeligere til eftermiddag eller imorgen tidlig.  

og forresten sødt af dig at heppe på mig. Men ærligtalt har jeg slet ikke håb i denne her cyklus.  Jeg tror jeg venter med at teste på mens dag. Så slipper jeg for at slide tests og skuffelsen.

Anmeld Citér

7. november 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella
Love Angel skriver:

Du har ret, jeg kan ikke være mere enig.

Men fra at vide det til rent faktisk at holde ventetiden ud.. der er langt. Jeg håber sådan den er der, men jeg føler mig ikke rigtig gravid trods diverse gener

Krydser for dig

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Okay, så bliv jeg så klog nej så må det være  de almindelige strimmel tests jeg har, da der ikke står noget med tidlig.

og ja det kan jeg forstille mig hvor hårdt det må være. Det er desværre det der er risiko ved at teste så tidlig. Men håber din udvikler sig tydeligere til eftermiddag eller imorgen tidlig.  

og forresten sødt af dig at heppe på mig. Men ærligtalt har jeg slet ikke håb i denne her cyklus.  Jeg tror jeg venter med at teste på mens dag. Så slipper jeg for at slide tests og skuffelsen.

Så synes jeg helt sikkert du skal vente til onsdag! 

Jeg håber også at den udvikler sig

Jeg troede heller ikke den var her denne gang, men der er hvert fald noget.

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Maricella skriver:

Men fra at vide det til rent faktisk at holde ventetiden ud.. der er langt. Jeg håber sådan den er der, men jeg føler mig ikke rigtig gravid trods diverse gener

Krydser for dig

Ja mon ikke. Helt enig. Sådan føler jeg også. Du har mange gener på graviditet, så du har god grund til at håbe.  Krydser for dig

men jeg har ikke det mindste symptomer på graviditet. Tværdigmod både natten fra fredag til lørdag og lidt her til morgen har der været lidt følelsen af ligesom når mens skal komme. Øv altså

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4

Så synes jeg helt sikkert du skal vente til onsdag! 

Jeg håber også at den udvikler sig

Jeg troede heller ikke den var her denne gang, men der er hvert fald noget.

Ja men overvejer kraftigt at jeg bare venter til mens dag. Så slipper jeg for spild af tests og skuffelsen. Har ikke håb efter natten fra fredag til lørdag hvor jeg mærkede den der følelse som jeg plejer at ha op til menses. Vil virkelig prøv at kæmpe mig til mens dag uden at teste.

har læst i den ene tråd du har at du har haft 2 bioer før. Det jeg ked af at høre. Det må være benhårdt. Håber for at den bliver der denne her gang.

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Ja men overvejer kraftigt at jeg bare venter til mens dag. Så slipper jeg for spild af tests og skuffelsen. Har ikke håb efter natten fra fredag til lørdag hvor jeg mærkede den der følelse som jeg plejer at ha op til menses. Vil virkelig prøv at kæmpe mig til mens dag uden at teste.

har læst i den ene tråd du har at du har haft 2 bioer før. Det jeg ked af at høre. Det må være benhårdt. Håber for at den bliver der denne her gang.

Men det kan have været implantation? 
Forskellen for mig i forhold til menssmerter lige nu er nok at det mere føles som niv, træk og små jag dernede i stedet for en konstant slem murren. Giver det mening? Det føles mere som ligamentsmerter. 

Tak  Det var før jeg blev gravid med min søn, og det gør nok bare at jeg er endnu mere nervøs og bange fordi jeg ved hvor hurtigt det kan være forbi selvom man har en positiv test. 

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Men det kan have været implantation? 
Forskellen for mig i forhold til menssmerter lige nu er nok at det mere føles som niv, træk og små jag dernede i stedet for en konstant slem murren. Giver det mening? Det føles mere som ligamentsmerter. 

Tak  Det var før jeg blev gravid med min søn, og det gør nok bare at jeg er endnu mere nervøs og bange fordi jeg ved hvor hurtigt det kan være forbi selvom man har en positiv test. 

Det er noget klamt, men nu har jeg fortrudt at jeg ikke har taget billede af det og spurgt herinde. Øv øv 

men jeg tror mest på at min krop driller mig bare. Og ja forstår godt. 
Fredag aften og lidt i morges mærkede jeg lidt murren/jag i meget kort tid. Ca 1-2 min, og så forsvandt det igen. 

det også forståeligt at det ligger i baghovedet sådan noget. Og det rigtig der er ikke en garanti. Og jo tidligere man tester jo støre risiko er der. 

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Det er noget klamt, men nu har jeg fortrudt at jeg ikke har taget billede af det og spurgt herinde. Øv øv 

Fredag aften og lidt i morges mærkede jeg lidt murren/jag i meget kort tid. Ca 1-2 min, og så forsvandt det igen. 

det også forståeligt at det ligger i baghovedet sådan noget. Og det rigtig der er ikke en garanti. Og jo tidligere man tester jo støre risiko er der. 

Jeg er spændt på din test onsdag

Ja præcis, så prøver at holde hovedet koldt. 

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Tog en test nu og dette er testen indenfor tiden: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.