Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

36.259 visninger
642 svar
197 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Godmorgen de damer

vi herhjemme skal til at begynde at prøve at få nr 3  

Med de andre 2 børn der bliv jeg gravid i 3 cyklus med første barn og nr 2 barn var i første hug, så kendte ikke til sådan med hvornår er der ægløsning mm. Nu er jeg 32 og meget snart 33 og derfor tænkte jeg at få mig en app så jeg kan holde øje med min menses om den er stabil, og da jeg fik appen så blivet jeg bidt af at holde øje med min ægløsnings dag hver månede.  

når men hvem er med i testtråd for oktober og november? 

jeg starter. Ligenu er det idag min første menses dag. Test dag  er D 14/10 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2021

Love Angel

Mor til 4
17. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg vil i hvert fald gerne være med Forventet mens er d 5 oktober her

Lige et spørgsmål: mange skriver deres test dag. Betyder det så at i udregnet test dag efter hvornår æl testen er positiv? 

Min mens kommer nemlig allerede når jeg er omkring 3+3 og jeg ville jo umiddelbart teste efter udeblevet mens 

Anmeld Citér

17. september 2021

Love Angel

Mor til 4

Lige et spørgsmål: mange skriver deres test dag. Betyder det så at i udregnet test dag efter hvornår æl testen er positiv? 

Min mens kommer nemlig allerede når jeg er omkring 3+3 og jeg ville jo umiddelbart teste efter udeblevet mens 

Hej 

du er mere end velkommen her i tråden 

men må ærligtalt sige at jeg ikke er den rette at spørg om råd til sådan noget. Da jeg ikke bruger æl test og ærligt aldrig brugt dem.  Men som jeg læst mig frem til at dem som tester for æl de skriver at de tæller fra at når de har æl og 14 dage frem. Det er deres testdag. Altså test dag er den dag de skulle ha deres menses første dag. Men ikke mange venter de 14 dage jo, fordi man er så spændt på det

Må man spørger hvad er din cyklus længde ?

Anmeld Citér

17. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg hopper også med på vognen. 

Vi satser på 3. Gang er lykkens gang efter en bio i marts og en graviditet udenfor livmoderen  i juli :/ så håber lidt på  medvind i efteråret

Test dag 9/10  

Anmeld Citér

17. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Esj skriver:

Jeg hopper også med på vognen. 

Vi satser på 3. Gang er lykkens gang efter en bio i marts og en graviditet udenfor livmoderen  i juli :/ så håber lidt på  medvind i efteråret

Test dag 9/10  

Krydser fingre for at i for medvind nu.

Anmeld Citér

18. september 2021

Mom2be2022

Mortil_en skriver:

Hej, mener at test dag er den dag man er 4+0 eller på forventet mens dag  efter hvad jeg lige har forstået

Anmeld Citér

18. september 2021

Ananas

Jeg har testdag 21/10 og har netop taget hul på 5. cyklus. Havde en SA i 3. cyklus, så er ved at være lidt utålmodig

Anmeld Citér

19. september 2021

Love Angel

Mor til 4

Jeg har testdag 21/10 og har netop taget hul på 5. cyklus. Havde en SA i 3. cyklus, så er ved at være lidt utålmodig

Håber snart der kommer noget medvind til jer.rent nysgerrig, må man spørger hvor gammel du er?

Anmeld Citér

19. september 2021

Ananas

Love Angel skriver:

Håber snart der kommer noget medvind til jer.rent nysgerrig, må man spørger hvor gammel du er?

Tak

Jeg er 32, så er helt indstillet på at det kan tage noget tid nu. Min kæreste vil gerne have et helt fodboldhold det er lidt for sent nu, men håber på et par stykker 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.