Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella
Love Angel skriver:

Årh det kan være rigtig god tegn selvf kan man overtolke alting og ens krop kan bilde en meget ind. Men sådan er det når man sådan ønsker det så meget. Jeg tog en test igår 3+1 fuldstændig negativ. Jeg aner heller intet om hvornår jeg har haft æl. Nu venter jeg til på fredag hvor jeg forventer menses hvis jeg ikke er gravid. Jeg tester igen på mens dag hvis ikke den kommer. Og hvis ikke jeg kan holde ud, så tester jeg på onsdag 

Hvilket cyklus køre i på?

Ej så forventer vi mens samme dag. Jamen det er 3. Cyklus, du var på 2., ikke?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Maricella skriver:

Ej så forventer vi mens samme dag. Jamen det er 3. Cyklus, du var på 2., ikke?

Ej ja det lidt sjovt. Og okay. Og jo jeg er på nr 2 cyklus.  

hvad er din cyklus længde?

Anmeld Citér

7. november 2021

Maricella

Love Angel skriver:

Ej ja det lidt sjovt. Og okay. Og jo jeg er på nr 2 cyklus.  

hvad er din cyklus længde?

Den varierer. Som oftest 32-33 dage men ca hver 3/4 måned har jeg en lang på 37/38 dage. Regner med dette er en 37 dages cyklus

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Maricella skriver:

Den varierer. Som oftest 32-33 dage men ca hver 3/4 måned har jeg en lang på 37/38 dage. Regner med dette er en 37 dages cyklus

Okay. Bliver mega spændende for os 2.  Hvornår vil du teste næste gang? 

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Tak det håber jeg også så endeligt.  Men er også for dum jeg er nok ikke gravid, min krop driller mig nok endnu engang. Jeg må serøst til at få tankerne væk igen. Jo jeg er 3+2 idag. Årh hvor bliv min tålmodighed af

Og kan godt forstår dig, det er ikke nemt. Og super jeg venter spændt, håber for dig at den er tydeligere

Det er virkelig svært at være tålmodig i denne tid. Bare se mig, der slet ikke skulle teste før forventet mens  Jeg forstår godt at det er frustrerende for dig! Hepper stadig på dig! Du har ikke nogle tidlige tests? 

Anmeld Citér

7. november 2021

Maricella

Love Angel skriver:

Okay. Bliver mega spændende for os 2.  Hvornår vil du teste næste gang? 

Jeg tænker på lørdag. Burde få mens fredag, men jeg får det altid først om aftenen, så jeg vef reelt først om den er udeblevet lørdag

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Det er virkelig svært at være tålmodig i denne tid. Bare se mig, der slet ikke skulle teste før forventet mens  Jeg forstår godt at det er frustrerende for dig! Hepper stadig på dig! Du har ikke nogle tidlige tests? 

For første gang købte jeg en pakke rfsu strimmel med 8 stk sidste cyklus. Men der står ikke tidlig tests. Jeg troede de var tidlig tests. Men er de så ikke tidlig tests? Ej sorry jeg er så dum til det her. Troede alle de små strimmel tests er tidlig tests. 

og ja du har ret. Når jeg kan læse hvor frustrerende det er for dig, så få jeg mindre og mindre lyst til at teste om onsdagen.

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Maricella skriver:

Jeg tænker på lørdag. Burde få mens fredag, men jeg får det altid først om aftenen, så jeg vef reelt først om den er udeblevet lørdag

Okay. Det kan godt være jeg gør klogt i at teste først fredag. Jeg plejer at få det om morgenen for det meste.

Anmeld Citér

7. november 2021

Maricella

Love Angel skriver:

Okay. Det kan godt være jeg gør klogt i at teste først fredag. Jeg plejer at få det om morgenen for det meste.

Altid bedst at vente til dagen for udeblevet mens

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

For første gang købte jeg en pakke rfsu strimmel med 8 stk sidste cyklus. Men der står ikke tidlig tests. Jeg troede de var tidlig tests. Men er de så ikke tidlig tests? Ej sorry jeg er så dum til det her. Troede alle de små strimmel tests er tidlig tests. 

og ja du har ret. Når jeg kan læse hvor frustrerende det er for dig, så få jeg mindre og mindre lyst til at teste om onsdagen.

Haha hvor er du sød! Jeg har tidlig strimmel test fra babyplan og har lige bestilt almindelige strimmeltest fra babyplan også. Den eneste forskel er at den tidlige måler ned til 10, og den almindelig måler 25. 
Hvis du “kun” har almindelige tests så lad være med at teste for 3+4 - 3+6, eller er chancen for negativ alt for stor. 

Det er så frusterende fordi chancen for at det ikke bliver til noget er så stor når det er så tidligt. Det er hårdt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.