Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Maricella skriver:

Eeejjj lad os da håbe på at det er fra implantationen og det bare har været lidt længe om at komme ud og derfor er brunt og ikke lys  rød

Måske. Og selvf håber man altid. 
men nu skal jeg kæmpe imod ikke at håbe for meget og prøve at tryk det så langt nede jeg kan det håb. Selv det mindste håb vil jeg gerne tryk helt ned, i de her kommende 5 dage. Jeg gå meget hård dage i møde  med mindre min menses kommer imorgen eller overmorgen. 
men sødt af dig at krydse fingre for mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Implantation kan sagtens være brunt, så det tænker jeg da sagtens det kan være? Især når det er 9 dage efter ÆL. 
Jeg krydser fingre og så tag en test på onsdag

Ja , hvis det her brunlig stopper imorgen eller på tirsdag, så tager jeg helt sikkert en test på onsdag. Men lad os nu se.

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Testede nu og den blev positiv med det samme: 

Jamen vild flot. Stort tillykke igen.  Så find lidt ro og nyd det

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Ja , hvis det her brunlig stopper imorgen eller på tirsdag, så tager jeg helt sikkert en test på onsdag. Men lad os nu se.

Det skulle hvert fald ikke gerne blive ved hvis det er Implantation. Så håber det stopper

Tak! Det føles uvirkeligt 

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Det skulle hvert fald ikke gerne blive ved hvis det er Implantation. Så håber det stopper

Tak! Det føles uvirkeligt 

Bare så jeg ved lidt om det. Hvis det er Implantation blødning, hvor længe er det Max man bløder altså mener antal dage? 

og det forståeligt nok.

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Bare så jeg ved lidt om det. Hvis det er Implantation blødning, hvor længe er det Max man bløder altså mener antal dage? 

og det forståeligt nok.

Det er lidt pletblødning i maks et par dage. 
For nogle er det en enkelt blødning. 

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Det er lidt pletblødning i maks et par dage. 
For nogle er det en enkelt blødning. 

Okay. Altså pletblødning vil det sige ikke større end 1 krone eller noget i den stil? Gør jeg klogt i at tag et bind på for at holde øje med hvor meget der er?

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Okay. Altså pletblødning vil det sige ikke større end 1 krone eller noget i den stil? Gør jeg klogt i at tag et bind på for at holde øje med hvor meget der er?

Det ville jeg hvert fald gøre, især for at sikre at det ikke er mens. Det må ikke ligne en menstruation med vedtagende blødning. 

Anmeld Citér

7. november 2021

Anonym

Love Angel skriver:

Jeg havde implantationsblødning i 3-4 dage, men det var aldrig rigtig blødning. Første dag meget sart, rosa udflåd, de efterfølgende dage brunligt udflåd - men meget sparsomt, så jeg behøvede næsten ikke at bruge et trusseindlæg. Den hænger stadig ved 24 uger senere

Oplevede det samme måneden før, som så udviklede sig til mere blødning - som endte i en bio. 

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Det ville jeg hvert fald gøre, især for at sikre at det ikke er mens. Det må ikke ligne en menstruation med vedtagende blødning. 

Okay det gør jeg. Tak for du er så sød at svare mig på alle mine spørgsmål.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.