Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg havde implantationsblødning i 3-4 dage, men det var aldrig rigtig blødning. Første dag meget sart, rosa udflåd, de efterfølgende dage brunligt udflåd - men meget sparsomt, så jeg behøvede næsten ikke at bruge et trusseindlæg. Den hænger stadig ved 24 uger senere

Oplevede det samme måneden før, som så udviklede sig til mere blødning - som endte i en bio. 

Var der kun Rosa blødning/brunlig blødning på papiret når du tørret dig eller var der lidt mere på dine trusser/eller på din bind ? 

og stort tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Okay det gør jeg. Tak for du er så sød at svare mig på alle mine spørgsmål.

Det skal du da ikke takke mig for - du er her også for alle mine mærkelige opslag

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Det skal du da ikke takke mig for - du er her også for alle mine mærkelige opslag

årh hold da op. De er da ikke mærkelige. Men meget normalt.

Anmeld Citér

7. november 2021

Anonym

Love Angel skriver:

Var der kun Rosa blødning/brunlig blødning på papiret når du tørret dig eller var der lidt mere på dine trusser/eller på din bind ? 

og stort tillykke med graviditeten

Jeg brugte trusseindlæg hele tiden (fordi jeg frygtede, at det ville tage til ligesom gangen før), men det var ret lidt der kom der på... så mest når jeg bare tørrede mig (hvilket var hver time, fordi jeg tænkte på det konstant ).

Og tak Jeg håber du oplever det samme lige nu!

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg brugte trusseindlæg hele tiden (fordi jeg frygtede, at det ville tage til ligesom gangen før), men det var ret lidt der kom der på... så mest når jeg bare tørrede mig (hvilket var hver time, fordi jeg tænkte på det konstant ).

Og tak Jeg håber du oplever det samme lige nu!

Okay. Tusind tak for svar. og ja håber jeg også.

Anmeld Citér

8. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

årh hold da op. De er da ikke mærkelige. Men meget normalt.

Tog en digital her til morgen

Hvordan går det med blødningen? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. november 2021

Morpåudebane

Jopige skriver:

Ihhh så er der vidst ikke mere at være i tvivl om! Tillykke  

åhhh ventetiden blev pludselig lang med alle de flotte teste ��.  Kun 2+4 udfra en normal cyklus.. men prøver ihærdigt at holde fingrene fra en test før d. 17 november

Anmeld Citér

8. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Ja det overrasker mig ikke at du tog en test mere hehe  flot nu der intet tvivl overhovedet.

Og det er stoppet. Igår kunne jeg se at der kom meget meget meget lidt på mit bind. Og her til morgen er der intet så Der er ikke kommet mere siden igår. 
men lad os nu se om der kommer mere fra nu og indtil i aften eller imorgen tidlig. 

Anmeld Citér

8. november 2021

Jopige

Morpåudebane skriver:

Ihhh så er der vidst ikke mere at være i tvivl om! Tillykke  

åhhh ventetiden blev pludselig lang med alle de flotte teste ��.  Kun 2+4 udfra en normal cyklus.. men prøver ihærdigt at holde fingrene fra en test før d. 17 november

Krydser fingre for at den også er der for dig

Anmeld Citér

8. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Ja det overrasker mig ikke at du tog en test mere hehe  flot nu der intet tvivl overhovedet.

Og det er stoppet. Igår kunne jeg se at der kom meget meget meget lidt på mit bind. Og her til morgen er der intet så Der er ikke kommet mere siden igår. 
men lad os nu se om der kommer mere fra nu og indtil i aften eller imorgen tidlig. 

Jeg tog 4 test her til morgen

En digital, en valmed, en babyplan tidlig og en babyplan almindelig.

Så kunne det godt tyde på implantation. Tag en test onsdag, og så håber vi den er positiv!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.