Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Åhh fatter hat af min cyklus denne gang. 31. Oktober begyndte alle ÆL tegnene med murren, oppustet og æl slim, 2. Nov er det væk, men 4. November kommer det så igen og har haft murren lige siden �� så nu aner jeg faktisk ikke hvornår jeg har haft/har ÆL i denne cyklus. Må bare vente utålmodigt til 18. November hvor jeg forventer mens hvis cyklus er 28 dage 

Det er da mega træls. Men ja der intet at gøre end at vente, selvom det er ben hårdt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Stort tillykke håber jeg også kan lave positiv test om få dage. Så kan vi følges ad

Tusinde tak! Jeg tør slet ikke tro på det endnu. Det er så tidligt og jeg har mange menssmerter.

Håber også du tester positivt

Anmeld Citér

6. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Tusinde tak! Jeg tør slet ikke tro på det endnu. Det er så tidligt og jeg har mange menssmerter.

Håber også du tester positivt

Være lidt optimist der er intet grund til bekymring

er du 3+3 idag?

Anmeld Citér

6. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Være lidt optimist der er intet grund til bekymring

er du 3+3 idag?

Ja jeg er 3+3 nu. Jeg har to veninder der har mistet de sidste to måneder i henholdsvis uge 10 og 28. Så jeg er meget nervøs.

Anmeld Citér

6. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Ja jeg er 3+3 nu. Jeg har to veninder der har mistet de sidste to måneder i henholdsvis uge 10 og 28. Så jeg er meget nervøs.

Årh det er skrækkeligt. Ja så det forståeligt du bliver bange når nogen der er nær dig så tæt som har mistet. Så det klart at du bliver påvirket af det. Men træk vejret og tænk positivt. Det hele skal nok forløbe godt.  Hmm ved ikke om jeg måske også skal teste på mandag hvor jeg er 3+3  selvom jeg er bange for at det bider mig i røven

Anmeld Citér

6. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Før du testet idag skrev du at du har samme fornemmelse som når du plejer at ha din menses. Men kan du huske om det 100% føles som det samme som dine andre cyklusser før menses? Eller den her gang lidt anderledes end de andre? vil bare lige forstår om der er en lille forskel på mens smerter og graviditet smerter!

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Før du testet idag skrev du at du har samme fornemmelse som når du plejer at ha din menses. Men kan du huske om det 100% føles som det samme som dine andre cyklusser før menses? Eller den her gang lidt anderledes end de andre? vil bare lige forstår om der er en lille forskel på mens smerter og graviditet smerter!

Det var måske lidt mildere og mere prikkende. 

Men jeg en tidlig test mere nu her til morgen og den var mindre tydelig end i går og tog en valmed også hvor man kun knap kan se stregen efter de 3 minutter. Jeg tror desværre det er en bio.

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Årh det er skrækkeligt. Ja så det forståeligt du bliver bange når nogen der er nær dig så tæt som har mistet. Så det klart at du bliver påvirket af det. Men træk vejret og tænk positivt. Det hele skal nok forløbe godt.  Hmm ved ikke om jeg måske også skal teste på mandag hvor jeg er 3+3  selvom jeg er bange for at det bider mig i røven

Det påvirker mig nemlig helt vildt. Så jeg er slet ikke sikker og rolig i at dette bliver til noget. Slet ikke efter denne morgen. 

Vent til onsdag. Jeg ville ønske jeg havde ventet

Anmeld Citér

7. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Det var måske lidt mildere og mere prikkende. 

Men jeg en tidlig test mere nu her til morgen og den var mindre tydelig end i går og tog en valmed også hvor man kun knap kan se stregen efter de 3 minutter. Jeg tror desværre det er en bio.

Okay. Var det også i kort tid end dine andre cyklusser eller  længere tid måske end de andre cyklusser? 

prøv at tag det roligt. Du er stadig meget tidlig gravid. Test hver andet dag også se om der sker udvikling i dine test. Har du billede af tesen fra imorges?

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Okay. Var det også i kort tid end dine andre cyklusser eller  længere tid måske end de andre cyklusser? 

prøv at tag det roligt. Du er stadig meget tidlig gravid. Test hver andet dag også se om der sker udvikling i dine test. Har du billede af tesen fra imorges?

Hvad mener du? 

Ja jeg har her. Den øverste er den tidlige test indenfor tid, og den mellemste er valmed efter 3 minutter. 
Det nederste billede er begge tests her en time efter. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.