Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Reign skriver:

Jeg har også testet negativ her til morgen 3+4.. og jeg føler den heller ikke, selvom jeg har haft murren og jag de sidste par dage.. 

Jeg fik fat i en kollega i går, som er gynækolog og arbejder på hospitalet.. På torsdag vil de skylle mine æggeledere igennem, også fordi jeg har haft 3 bio’er.. så håber at det hjælper og den kan holde fast.. står til mens. på tirsdag.. 
Har hørt at mange er blevet gravide efter sådan en skylning.. håber dog stadig at jeg står med en positiv test inden tirsdag, men..

Håber at I andre ikke får mens og testen er positiv på testdag

Øv det træls. Håber det ikke bliver nødvendigt og at du få 2 streger.

jeg testet idag negativt 3+1. Ved godt det er tidligt men har ikke håb for denne cyklus. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2021

Jopige

Reign skriver:

Jeg har også testet negativ her til morgen 3+4.. og jeg føler den heller ikke, selvom jeg har haft murren og jag de sidste par dage.. 

Jeg fik fat i en kollega i går, som er gynækolog og arbejder på hospitalet.. På torsdag vil de skylle mine æggeledere igennem, også fordi jeg har haft 3 bio’er.. så håber at det hjælper og den kan holde fast.. står til mens. på tirsdag.. 
Har hørt at mange er blevet gravide efter sådan en skylning.. håber dog stadig at jeg står med en positiv test inden tirsdag, men..

Håber at I andre ikke får mens og testen er positiv på testdag

Spændende med en skylning. Håber det hjælper!

Anmeld Citér

6. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Ja desværre vi kommer nok ikke udenom endnu en ny cyklus igen øv øv altså skrækkeligt og november knap lige startet. Hvordan skal vi kunne holde ud?! Men uanset hvad så opdater mig når du tester.

Jeg vil have ægløsning d. 23 november og testdag 9 december. Så håber jeg virkelig at det lykkedes der! 
Jeg har fået SÅ meget lyst til at teste nu efter alt den her snak

Anmeld Citér

6. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Jeg vil have ægløsning d. 23 november og testdag 9 december. Så håber jeg virkelig at det lykkedes der! 
Jeg har fået SÅ meget lyst til at teste nu efter alt den her snak

Jeg forventer ægløsning D. 25 november og test dag D. 9 december hvis jeg få min menses så er det de datoer jeg gå efter også håber jeg også at det vil lykkes. Og hehe kan jeg godt forstår

Anmeld Citér

6. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Jeg forventer ægløsning D. 25 november og test dag D. 9 december hvis jeg få min menses så er det de datoer jeg gå efter også håber jeg også at det vil lykkes. Og hehe kan jeg godt forstår

Så følges vi godt ad igen. Så håber jeg vores mens kommer snart. 

Kæmper imod at tage en tidlig test lige nu…. Iiih!

Anmeld Citér

6. november 2021

Love Angel

Mor til 4

Så følges vi godt ad igen. Så håber jeg vores mens kommer snart. 

Kæmper imod at tage en tidlig test lige nu…. Iiih!

Ja det gør vi. 
håber intet at vi ikke få vores menses fordi vi er gravide.  Og hvis ikke vi er gravide så håber jeg vores menses kommer snart.

Og hehe det forstår jeg godt. Har du tænkt dig at teste imorgen så?

Anmeld Citér

6. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Ja det gør vi. 
håber intet at vi ikke få vores menses fordi vi er gravide.  Og hvis ikke vi er gravide så håber jeg vores menses kommer snart.

Den ser sådan her ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. november 2021

Morpåudebane

Åhh fatter hat af min cyklus denne gang. 31. Oktober begyndte alle ÆL tegnene med murren, oppustet og æl slim, 2. Nov er det væk, men 4. November kommer det så igen og har haft murren lige siden �� så nu aner jeg faktisk ikke hvornår jeg har haft/har ÆL i denne cyklus. Må bare vente utålmodigt til 18. November hvor jeg forventer mens hvis cyklus er 28 dage 

Anmeld Citér

6. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Ja det gør vi. 

Tog to mere.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. november 2021

Love Angel

Mor til 4

Tog to mere.  

Stort tillykke håber jeg også kan lave positiv test om få dage. Så kan vi følges ad

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.