Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Ja det har du ret i. Men tror ikke jeg er gravid denne her cyklus. Den er total blank her til morgen.

Jeg tror heller ikke, at jeg er gravid, så kan vi følges ind i december gruppen i stedet. 
Men så lad være med at teste før mandag igen. 3+1 - 3+3 er meget tidligt at teste. Min ville 100% også have været negativ i dag hvis jeg testede, så jeg venter på at mens selv kommer på tirsdag. Så sparer jeg nederlaget med negativ test.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

Jeg tror heller ikke, at jeg er gravid, så kan vi følges ind i december gruppen i stedet. 
Men så lad være med at teste før mandag igen. 3+1 - 3+3 er meget tidligt at teste. Min ville 100% også have været negativ i dag hvis jeg testede, så jeg venter på at mens selv kommer på tirsdag. Så sparer jeg nederlaget med negativ test.

Ja vi må vente og se. men jeg har ikke tænk mig at teste før på selve mens dag. Det har jeg sæt mig for. Jeg er død spændt på når du skal teste på tirsdag opdater mig med det samme

Anmeld Citér

6. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Ja vi må vente og se. men jeg har ikke tænk mig at teste før på selve mens dag. Det har jeg sæt mig for. Jeg er død spændt på når du skal teste på tirsdag opdater mig med det samme

Tester kun tirsdag/onsdag hvis min mens ikke er kommet. Og jeg har allerede samme fornemmelse i kroppen som sidst før mens kom, så jeg gider ikke spilde tests

Anmeld Citér

6. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Tester kun tirsdag/onsdag hvis min mens ikke er kommet. Og jeg har allerede samme fornemmelse i kroppen som sidst før mens kom, så jeg gider ikke spilde tests

Hvor øv altså.  Igår aftes fik jeg også det fornemmelse som jeg fik sidste gang en uge før jeg fik menses. Pisse træls altså derfor når tester jeg ikke mere før forventet mens dag. Det er skrækkeligt, nu har man intet håb mere at man ønsker at få sin menses hurtigst muligt så man kan starte en ny cyklus

Anmeld Citér

6. november 2021

Anonym

Er denne positiv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Hvor øv altså.  Igår aftes fik jeg også det fornemmelse som jeg fik sidste gang en uge før jeg fik menses. Pisse træls altså derfor når tester jeg ikke mere før forventet mens dag. Det er skrækkeligt, nu har man intet håb mere at man ønsker at få sin menses hurtigst muligt så man kan starte en ny cyklus

Præcis! Har det på samme måde, så mens kommer forhåbentlig tirsdag, så hopper jeg videre til december gruppen. 

Anmeld Citér

6. november 2021

Jopige

Anonym skriver:

Er denne positiv

Du skal købe en anden test, selv mænd og æblejuice tester positivt på de teste. 

Anmeld Citér

6. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Er denne positiv

Er enig med jopige, tag og køb dig en anden test og se hvad den siger.

Anmeld Citér

6. november 2021

Reign

Profilbillede for Reign

Jeg har også testet negativ her til morgen 3+4.. og jeg føler den heller ikke, selvom jeg har haft murren og jag de sidste par dage.. 

Jeg fik fat i en kollega i går, som er gynækolog og arbejder på hospitalet.. På torsdag vil de skylle mine æggeledere igennem, også fordi jeg har haft 3 bio’er.. så håber at det hjælper og den kan holde fast.. står til mens. på tirsdag.. 
Har hørt at mange er blevet gravide efter sådan en skylning.. håber dog stadig at jeg står med en positiv test inden tirsdag, men..

Håber at I andre ikke får mens og testen er positiv på testdag

Anmeld Citér

6. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Præcis! Har det på samme måde, så mens kommer forhåbentlig tirsdag, så hopper jeg videre til december gruppen. 

Ja desværre vi kommer nok ikke udenom endnu en ny cyklus igen øv øv altså skrækkeligt og november knap lige startet. Hvordan skal vi kunne holde ud?! Men uanset hvad så opdater mig når du tester.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.