Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mortil_en skriver:

Ja havde positiv æl test på dag 15 og er på dag 34 i dag. Plejer at få mens omkring dag 29. Har plet blødt i 2 dage som nu er stoppet.

Men som sagt har jeg prøvet de der dråber og de har åbenbart lavet helt kage i min cyklus

Nårh okay. Men hvad sku de dråber gøre godt for? Og i har ikke prøvet så længe, hvorfor begynde at prøve på alt mulig andet allerede nu hvis jeg må spørger?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Du skal ikke teste i morgen når du kun er 3+2, du bliver så skuffet når den sikkert er negativ

Og forresten jeg kan ikke være 100% sikker på at det passer det appen siger. Den siger at jeg har haft æl D.29/10 men det er meget muligt at min æl har lagt måske lidt tidligere.

Anmeld Citér

5. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Nårh okay. Men hvad sku de dråber gøre godt for? Og i har ikke prøvet så længe, hvorfor begynde at prøve på alt mulig andet allerede nu hvis jeg må spørger?

Blandt andet pms og cyklus stabilitet. Men det er også slut nu

Anmeld Citér

5. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Blandt andet pms og cyklus stabilitet. Men det er også slut nu

Nårh Okay. Men er en cyklus på 28-29 ikke stabil? Eller først efter du tog dråberne at den så bliv stabil med 28-29 dage?

Anmeld Citér

5. november 2021

Mortil_2

Love Angel skriver:

Nårh Okay. Men er en cyklus på 28-29 ikke stabil? Eller først efter du tog dråberne at den så bliv stabil med 28-29 dage?

Har en kort luteal fase som jeg ville se om jeg kunne forlænge. Man skal passe på hvad man beder om Men jo ellers var den stabil inden jeg begyndte med dråberne

Men det hjalp da rigtigt nok på pms symptomerne 

Anmeld Citér

5. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Har en kort luteal fase som jeg ville se om jeg kunne forlænge. Man skal passe på hvad man beder om Men jo ellers var den stabil inden jeg begyndte med dråberne

Men det hjalp da rigtigt nok på pms symptomerne 

Okay godt den gjort noget godt i det mindste.  Sidste spørgsmål hvis det ok

hvis man kan ha en kort luteal fase, så kan man også ha en lang luteal fase. Hvis en kvinde har en lang luteal fase vil det ikke også betyde at hendes æl kan ligge tidligere end 2+0. Fordi man siger at man altid er 2+0 ved æl og man er 4+0 ved mensdag. Vil det sige man ikke kan ha æl tidligere end 2+0 også alligvelet være 4+0 ved menses første dag. Hvis du forstår hvad jeg mener?!

Anmeld Citér

5. november 2021

Mortil_2

Love Angel skriver:

Okay godt den gjort noget godt i det mindste.  Sidste spørgsmål hvis det ok

hvis man kan ha en kort luteal fase, så kan man også ha en lang luteal fase. Hvis en kvinde har en lang luteal fase vil det ikke også betyde at hendes æl kan ligge tidligere end 2+0. Fordi man siger at man altid er 2+0 ved æl og man er 4+0 ved mensdag. Vil det sige man ikke kan ha æl tidligere end 2+0 også alligvelet være 4+0 ved menses første dag. Hvis du forstår hvad jeg mener?!

Tror jeg foretrækker den korte luteal fase så men vildt irriterende nu aner jeg ikke hvor i cyklus jeg er. Om jeg får en rigtig mens eller om det er æl jeg skal vente på. Måske meget sundt at slippe kontrollen lidt 

Hvis man har lang luteal fase så er man nok bare fx 4+3 når man får mens.

Anmeld Citér

5. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Tror jeg foretrækker den korte luteal fase så men vildt irriterende nu aner jeg ikke hvor i cyklus jeg er. Om jeg får en rigtig mens eller om det er æl jeg skal vente på. Måske meget sundt at slippe kontrollen lidt 

Hvis man har lang luteal fase så er man nok bare fx 4+3 når man får mens.

Hehe det forstår jeg godt 

Arh på den måde. Tak for svar. Og bliver spændende med dig. Opdater mig.

Anmeld Citér

6. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Og forresten jeg kan ikke være 100% sikker på at det passer det appen siger. Den siger at jeg har haft æl D.29/10 men det er meget muligt at min æl har lagt måske lidt tidligere.

Men selvom den måske har ligget d. 27 ligesom mine så er vi kun 3+3 i dag og det er alt for tidligt at teste.

Anmeld Citér

6. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Men selvom den måske har ligget d. 27 ligesom mine så er vi kun 3+3 i dag og det er alt for tidligt at teste.

Ja det har du ret i. Men tror ikke jeg er gravid denne her cyklus. Den er total blank her til morgen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.