Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Mega træls. Må jo teste igen i morgen selvom jeg er overbevist om at den ændrede cyklus skyldes at jeg startede på vitex dråber i denne måned. Det havde så ikke den ønskede effekt her

Dette var/er 4 cyklus 

Det er surt. Og okay det er heldigvis ikke så længe igen. Og Hold os opdateret

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Det er surt. Og okay det er heldigvis ikke så længe igen. Og Hold os opdateret

Nå tog en test og den var stadig komplet negativ

Anmeld Citér

5. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Det er imorgen jeg er 3+1 

og okay det er også klogt. Og ja det er mega dyrt. Derfor gå jeg ikke amok som sidste cyklus. Og de 7 test jeg har skal holde meget længe. Men håber self lidt på at jeg er gravid, selvom sandsyndlighed er jeg nok ikke.

Skal vi lave en aftale om, at ingen af os tester før mandag?
Jeg vil gerne prøve at holde ud indtil onsdag, men ved ikke om det er for optimistisk

Anmeld Citér

5. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Nå tog en test og den var stadig komplet negativ

Det er bedst at tag den med morgen urin.

Anmeld Citér

5. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Skal vi lave en aftale om, at ingen af os tester før mandag?
Jeg vil gerne prøve at holde ud indtil onsdag, men ved ikke om det er for optimistisk

Haha ja det kan vi godt sige.  
men jo tættere jeg kom på aften jo mere tænker jeg på at teste imorgen. Ved godt nok ikke. Jeg er ikke så sikker på om at jeg kan love 100% at jeg kan holde mig fra at teste imorgen

Anmeld Citér

5. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Haha ja det kan vi godt sige.  
men jo tættere jeg kom på aften jo mere tænker jeg på at teste imorgen. Ved godt nok ikke. Jeg er ikke så sikker på om at jeg kan love 100% at jeg kan holde mig fra at teste imorgen

Du skal ikke teste i morgen når du kun er 3+2, du bliver så skuffet når den sikkert er negativ

Anmeld Citér

5. november 2021

Mortil_2

Love Angel skriver:

Det er bedst at tag den med morgen urin.

I know men nu er jeg 5 dage over tid så tænker den ville blive tydeligt positiv hvis jeg var gravid 

Anmeld Citér

5. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Du skal ikke teste i morgen når du kun er 3+2, du bliver så skuffet når den sikkert er negativ

Jeg er kun 3+1 imorgen. Idag er jeg 3+0 

tror du ikke man vil kunne se lidt når det er tidlig test? ( selvom jeg ikke selv tror på de tidlig teste)

Anmeld Citér

5. november 2021

Love Angel

Mor til 4

I know men nu er jeg 5 dage over tid så tænker den ville blive tydeligt positiv hvis jeg var gravid 

Årh på den måde. Ja der har du ret så burdte det ikke gøre en forskel hvornår du tester. Træls men alt håb er ikke ude før du få din menses. Men forstår dig godt. Opdater gerne hvis du få en positiv test eller menses.  Bruger du æl test?

Anmeld Citér

5. november 2021

Mortil_2

Love Angel skriver:

Årh på den måde. Ja der har du ret så burdte det ikke gøre en forskel hvornår du tester. Træls men alt håb er ikke ude før du få din menses. Men forstår dig godt. Opdater gerne hvis du få en positiv test eller menses.  Bruger du æl test?

Ja havde positiv æl test på dag 15 og er på dag 34 i dag. Plejer at få mens omkring dag 29. Har plet blødt i 2 dage som nu er stoppet.

Men som sagt har jeg prøvet de der dråber og de har åbenbart lavet helt kage i min cyklus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.