Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2021

Ananas

Jopige skriver:

En biokemisk graviditet er alle graviditeter indtil 6+0. 
Jeg har selv haft to, hvor jeg fik svage positive tests og de gik til grund omkring 5+0-5+2 og der ville ægget jo selvfølgelig have sat sig fast, eller ville der ikke være HCG at teste for. 
Man danner først HCG når ægget har sat sig fast hvilket ført sker 6-12 dage (typisk 7-8 dage) efter ægløsningen. 

Jeg tror det var det der med at man ikke kan teste positivt før 8-9 dage efter ægløsning jeg reagerede på. 6 dage kan jeg bedre være med på

Jeg tester i øvrigt fortsat negativt her 4+0. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2021

Miida

Helt klar positiv test for mig her til morgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. oktober 2021

Ananas

Miida skriver:

Tillykke!

Anmeld Citér

21. oktober 2021

Ano1991

Miida skriver:

Tillykke!

Anmeld Citér

22. oktober 2021

Jopige

Ananas skriver:

Jeg tror det var det der med at man ikke kan teste positivt før 8-9 dage efter ægløsning jeg reagerede på. 6 dage kan jeg bedre være med på

Jeg tester i øvrigt fortsat negativt her 4+0. 

Implantationen sker typisk 8-9 dage efter ægløsning men for nogle kan det være så tidligt som 6 og så sent som 12. 

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

Implantationen sker typisk 8-9 dage efter ægløsning men for nogle kan det være så tidligt som 6 og så sent som 12. 

Var det ikke imorgen du forventer æl?

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Miida skriver:

Stort tillykke

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Var det ikke imorgen du forventer æl?

Jo, men mine ÆL tests driller denne gang. Bruger dem fra normal denne gang og indtil videre er jeg langt fra en positiv test.
Men jeg burde få en positiv test i dag eller i morgen, og så mens i morgen eller overmorgen. Måske vi ender samme dag så

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Jo, men mine ÆL tests driller denne gang. Bruger dem fra normal denne gang og indtil videre er jeg langt fra en positiv test.
Men jeg burde få en positiv test i dag eller i morgen, og så mens i morgen eller overmorgen. Måske vi ender samme dag så

Nårh okay træls at de driller, ja bliver spændende hvornår du få en positiv æl test. Opdater mig gerne når du har en positiv æl test. Ja min app siger at jeg har æl D. 29. 
men kan ikke stole på den. Så vi hyggede os lørdag og søndag og  resten af ugen bliver det hver andet dag. Så må vi se om vi så rammer.

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Nårh okay træls at de driller, ja bliver spændende hvornår du få en positiv æl test. Opdater mig gerne når du har en positiv æl test. Ja min app siger at jeg har æl D. 29. 
men kan ikke stole på den. Så vi hyggede os lørdag og søndag og  resten af ugen bliver det hver andet dag. Så må vi se om vi så rammer.

Ja de er vildt utydelige, hvilket jeg ikke rigtig forstår. Måske ÆL ligger senere for mig denne cyklus. Jeg har ellers niv i højre side som plejer at være ÆL tegn. Men vi må se. Tester igen i morgen

Vi har også sex minimum hver anden dag i denne tid - mest fordi vi ikke kan lade være

Håber vi begge to rammer plet denne cyklus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.