Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Sorry det sene svar. 
fik du testet mere? Og fandt du æl? Og hvilket dag var det du fik positiv æl test? 

Ja den blev negativ i går så ÆL lå i går. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Er der nogle der forventer test dag om få dage, eller har testet positiv for få dage siden? 

her er der gået 3 dage ud af de 14 dage. Så der er stadig længe til test dag. 
men ser en serie og er bidt af den, så min tanker er lidt på den i øjeblikket og det tror jeg også er godt og sundt at mine tanker er flyttet lidt på noget andet.

Anmeld Citér

1. november 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella
Love Angel skriver:

Er der nogle der forventer test dag om få dage, eller har testet positiv for få dage siden? 

her er der gået 3 dage ud af de 14 dage. Så der er stadig længe til test dag. 
men ser en serie og er bidt af den, så min tanker er lidt på den i øjeblikket og det tror jeg også er godt og sundt at mine tanker er flyttet lidt på noget andet.

Min cyklus har været så skør denne måned.. Jeg bruger jo ikke æl test da jeg normalt har fint styr på livmoderhals og udflåd. Men denne gang har jeg altså haft 2 dage hvor det har været vild ægløsningsslim + høj åben blød livmoderhals.. så først troede jeg min testdag skulle være her d. 7 men nu er det måske den 13/14 i stedet. Jeg er dybt forvirret og har ikke prøvet det her før til gengæld har vi haft rigtig meget sex i hele perioden så er ret fortrøstningsfuld

Anmeld Citér

1. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Maricella skriver:

Min cyklus har været så skør denne måned.. Jeg bruger jo ikke æl test da jeg normalt har fint styr på livmoderhals og udflåd. Men denne gang har jeg altså haft 2 dage hvor det har været vild ægløsningsslim + høj åben blød livmoderhals.. så først troede jeg min testdag skulle være her d. 7 men nu er det måske den 13/14 i stedet. Jeg er dybt forvirret og har ikke prøvet det her før til gengæld har vi haft rigtig meget sex i hele perioden så er ret fortrøstningsfuld

Årh hvor træls. Ja nogle gange er kroppen ikke til at blive klog på. 
men godt i har været sammen i perioden, så der håb. Jeg har test D. 12 

selvom jeg fortiden ikke tænker ret meget på det. Så synes jeg alligvelet at tiden snegler sig afsted. 

men du har i det mindste styr på din udflåd osv. men jeg har ikke styr på noget overhovedet. Og jeg tester heller ikke for æl og har aldrig gjort det. Så vi skyder nærmest i blinde. Vi er sammen når lysten er der for det meste.

Anmeld Citér

1. november 2021

Reign

Profilbillede for Reign

Loveangel & Jopige

Jeg følger lige med (igen igen)  

Jeg har testdag d. 9. nov. men ender jo som altid med at teste før (ligesom I to gør )..

6. cyklus og 3 bio’er i bagagen.. Nu må det snart være tid

Held og lykke til jer alle

Anmeld Citér

1. november 2021

Morpåudebane

Venter også utålmodigt på testdag 18/11

men skal nok lige have ÆL først �� de første tegn på ÆL startede idag,  9. Cyklus og har helt droppet at teste siden 7. Cyklus, så ingen teste i huset før jeg rammer 18/11 og mens ikke kommer 

Anmeld Citér

1. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg er vel egentligt også stadig med. Min mens er forsinket men jeg testede totalt negativt i går. Er på dag 14 i luteal fasen og tænker egentligt at løbet er kørt. Absolut intet optræk til mens

Anmeld Citér

2. november 2021

Jopige

Reign skriver:

Loveangel & Jopige

Jeg har testdag d. 9. nov. men ender jo som altid med at teste før (ligesom I to gør )..

Jeg har testdag 10. november, så vi følges ret godt ad. 
Jeg vil dog virkelig prøve mit bedste for ikke at teste før forventet mens. 
Jeg kunne ikke rigtig få en total positiv ÆL test denne gang, og vi havde ikke sex på dagen for ÆL peak, så jeg tror desværre ikke på den denne gang. Mavefornemmelsen siger hvert fald, at den ikke er i hus denne gang. Måske ÆL lå senere og der testede jeg ikke og vi har ikke haft sex siden, så nok ikke denne gang.

Krydser fingre for dig. Det lyder som en hård omgang med 3 bio'er. Nu må det være jeres tur

Anmeld Citér

2. november 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Jopige skriver:

Jeg har testdag 10. november, så vi følges ret godt ad. 
Jeg vil dog virkelig prøve mit bedste for ikke at teste før forventet mens. 
Jeg kunne ikke rigtig få en total positiv ÆL test denne gang, og vi havde ikke sex på dagen for ÆL peak, så jeg tror desværre ikke på den denne gang. Mavefornemmelsen siger hvert fald, at den ikke er i hus denne gang. Måske ÆL lå senere og der testede jeg ikke og vi har ikke haft sex siden, så nok ikke denne gang.

Krydser fingre for dig. Det lyder som en hård omgang med 3 bio'er. Nu må det være jeres tur

Det skal da lige passe at du får dig en overraskelse når man mindst venter det jo

Tusind tak, jeg  for dig alligevel

Anmeld Citér

2. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Reign skriver:

Loveangel & Jopige

Det er du velkommen til

det må også være meget hårdt. Jeg  for dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.