Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2021

Ananas

Miida skriver:

Melder mig også i gruppen☺️
Jeg har nu lavet 2 x meget svage streger - en på en test fra normal og en meget svag streg på en valmed som dog kom 10 min efter tid så ugyldig.. vi har prøvet i et år nu�� Tester igen fredag.. 

Hvor langt skulle du være nu? Håber den udvikler sig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2021

Jopige

Ananas skriver:

Det troede jeg også først, men så ville en biokemisk graviditet jo aldrig give to streger  

Jeg prøver at teste igen i morgen 

Jeg har haft to biokemiske - det hedder de helt indtil 6+0

Anmeld Citér

19. oktober 2021

Miida

Ananas skriver:

Hvor langt skulle du være nu? Håber den udvikler sig

Ja, det er et super godt spørgsmål da jeg iflg. Min app idag er på 6 dagen efter ægløsning .. men tænker ikke at man kan teste positiv der så jeg er selv ret forvirret lige på det punkt..

Anmeld Citér

19. oktober 2021

Ananas

Jopige skriver:

Jeg har haft to biokemiske - det hedder de helt indtil 6+0

En biokemisk graviditet er et befrugtet æg der aldrig sætter sig fast.... det burde jo ikke give to streger med din forklaring, vel? Kan vi blive enige om at tingene nok ikke er så sort/hvide? Jeg har også haft sådan en efter uge 4. Den testede jeg positiv på 2+6 hvor jeg nok nærmere var 3+1. Stadig langt tidligere end de 3+4/3+5 man bruger som udgangspunkt. 

Anmeld Citér

19. oktober 2021

Ananas

Miida skriver:

Ja, det er et super godt spørgsmål da jeg iflg. Min app idag er på 6 dagen efter ægløsning .. men tænker ikke at man kan teste positiv der så jeg er selv ret forvirret lige på det punkt..

Det er meget tidligt ja, men det har jeg også gjort - så det kan godt lade sig gøre

Anmeld Citér

19. oktober 2021

Anonym

En biokemisk graviditet er et befrugtet æg der aldrig sætter sig fast.... det burde jo ikke give to streger med din forklaring, vel? Kan vi blive enige om at tingene nok ikke er så sort/hvide? Jeg har også haft sådan en efter uge 4. Den testede jeg positiv på 2+6 hvor jeg nok nærmere var 3+1. Stadig langt tidligere end de 3+4/3+5 man bruger som udgangspunkt. 

Det hedder biokemisk graviditet frem til uge 6,  hvor det derefter hedder spontan abort, hvis graviditeten går til grunde.. det står også mange steder på nettet

Hilsen en, som selv blev erklæret biokemisk gravid, med tab midt uge 5..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Ano1991

Her er jeg på cyklusdag 34, men negativ test (strips fra normal).. Har været stoppet på p-pillerne siden 20. juni, så min krop har stadig kun haft 4 måneder til at få en regelmæssig cyklus, men de sidste gange har den været omkring 29-30 dage lang.. Så det er lidt irriterende at jeg tester negativ :/ Er nået dertil nu at jeg gerne bare vil have min mens, så jeg kan komme igang med en ny cyklus.. Håber og krydser for alle jer andre derude

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Theil skriver:

Her er jeg på cyklusdag 34, men negativ test (strips fra normal).. Har været stoppet på p-pillerne siden 20. juni, så min krop har stadig kun haft 4 måneder til at få en regelmæssig cyklus, men de sidste gange har den været omkring 29-30 dage lang.. Så det er lidt irriterende at jeg tester negativ :/ Er nået dertil nu at jeg gerne bare vil have min mens, så jeg kan komme igang med en ny cyklus.. Håber og krydser for alle jer andre derude

Det er så irriterende når der er rod i cyklus håber du snart får to streger eller mens

Jeg stoppede også med p piller i juni og til min store lettelse fik jeg også hurtigt en nogenlunde stabil cyklus på 29/30 dage 

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Ano1991

Mortil_en skriver:

Det er så irriterende når der er rod i cyklus håber du snart får to streger eller mens

Jeg stoppede også med p piller i juni og til min store lettelse fik jeg også hurtigt en nogenlunde stabil cyklus på 29/30 dage 

Jaa det er møgirriterende, for man går jo stadig og håber..
Men på den anden side giver det meget god mening at kroppen lige skal komme sig efter 16(!) år på p-piller.. 

Dejligt at din cyklus hurtigt blev regelmæssig :-) 

Anmeld Citér

21. oktober 2021

Jopige

En biokemisk graviditet er alle graviditeter indtil 6+0. 
Jeg har selv haft to, hvor jeg fik svage positive tests og de gik til grund omkring 5+0-5+2 og der ville ægget jo selvfølgelig have sat sig fast, eller ville der ikke være HCG at teste for. 
Man danner først HCG når ægget har sat sig fast hvilket ført sker 6-12 dage (typisk 7-8 dage) efter ægløsningen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.