Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Ja endelig kom min menses idag. 
har ikke skrevet herinde fordi jeg har haft travlt i dag.  

Det bliver spændende og følge hinanden i denne cyklus 

Dejligt! Så er vi kun 5 dage fra hinanden og klar til ny cyklus. 
Jeg har besluttet, at det er sidste cyklus hvor jeg tester for ÆL. Jeg elsker at teste, men tror måske det også stresser mig lidt. Nu må vi se om jeg ender med at ændre mening hvis jeg skal til næste cyklus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Dejligt! Så er vi kun 5 dage fra hinanden og klar til ny cyklus. 
Jeg har besluttet, at det er sidste cyklus hvor jeg tester for ÆL. Jeg elsker at teste, men tror måske det også stresser mig lidt. Nu må vi se om jeg ender med at ændre mening hvis jeg skal til næste cyklus

Jeg mener du skrev at du forventer menses D. 9/11 ?! Så er der kun 3- 4 dage mellem os. Fordi jeg forventer æl D. 29/10 og menses D.12/11 

og hehe okay. Men ja det er noget stressende noget. 

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Jeg mener du skrev at du forventer menses D. 9/11 ?! Så er der kun 3- 4 dage mellem os. Fordi jeg forventer æl D. 29/10 og menses D.12/11 

og hehe okay. Men ja det er noget stressende noget. 

Åh så er din cyklus måske kortere end min? Min var på 28 dage sidst, så det er derfor jeg bare tænker, at den måske også er det denne gang. Men jo 9/11 forventer jeg mens, og 26/10 forventer jeg ÆL, da det er dag 15 i cyklussen. Igen fordi det var sådan sidste cyklus, men det kan jo ændre sig

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Ananas

Nåh, jeg tog lige en bragende negativ test her 3+3, så det bliver vist heller ikke til noget denne gang. Har heller ikke skyggen af symptomer. Tålmodighed er en dyd.... hvilken cyklus kører I på? Vi går i gang med 6. næste gang. 

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Ananas skriver:

Nåh, jeg tog lige en bragende negativ test her 3+3, så det bliver vist heller ikke til noget denne gang. Har heller ikke skyggen af symptomer. Tålmodighed er en dyd.... hvilken cyklus kører I på? Vi går i gang med 6. næste gang. 

Er det ikke tidligst fra 3+5 man man teste positiv? Dagene op til mens er altid svære synes jeg

Vi er på 4. cyklus. Har æl i dag eller i morgen

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Åh så er din cyklus måske kortere end min? Min var på 28 dage sidst, så det er derfor jeg bare tænker, at den måske også er det denne gang. Men jo 9/11 forventer jeg mens, og 26/10 forventer jeg ÆL, da det er dag 15 i cyklussen. Igen fordi det var sådan sidste cyklus, men det kan jo ændre sig

Ja det er den, min cyklus er på 27 

Min app siger at jeg har æl D.29/10 

og menses D.12/11  

men den her gang vil jeg også lytte til min krop og se på mit udflåd. I stedet for at gå helt blind efter appen. 
du må meget gerne opdater når du få en positiv æl test

hvilket  nummer cyklus køre i på?

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Ananas skriver:

Det for tidlig at sige du ikke er gravid når du tester så tidlig.

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Ananas

Mortil_en skriver:

Er det ikke tidligst fra 3+5 man man teste positiv? Dagene op til mens er altid svære synes jeg

Vi er på 4. cyklus. Har æl i dag eller i morgen

Jo, ved godt det i princippet godt kan nå at ske. Jeg har bare før testet positiv allerede 2+6 og jeg tænker at der burde være en lille streg allerede nu hvis det var? Jeg har som sagt heller ingen symptomer af nogen art, så ville blive virkelig overrasket hvis den er positiv i næste uge

Krydser fingre for jer

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Ananas skriver:

Jo, ved godt det i princippet godt kan nå at ske. Jeg har bare før testet positiv allerede 2+6 og jeg tænker at der burde være en lille streg allerede nu hvis det var? Jeg har som sagt heller ingen symptomer af nogen art, så ville blive virkelig overrasket hvis den er positiv i næste uge

Krydser fingre for jer

Jeg har så mange symptomer op til mens så jeg tror næsten jeg ville de ingen symptomer som et positivt tegn. Krydser fingre

Anmeld Citér

18. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Ja det er den, min cyklus er på 27 

Min app siger at jeg har æl D.29/10 

og menses D.12/11  

men den her gang vil jeg også lytte til min krop og se på mit udflåd. I stedet for at gå helt blind efter appen. 
du må meget gerne opdater når du få en positiv æl test

hvilket  nummer cyklus køre i på?

God ide fordi app’en ved det jo reelt set ikke. Min ene app siger ÆL den 22 og det tror jeg slet ikke på. Så det er bedre at mærke efter, hvis man da ikke tester for ÆL og ved præcis hvornår den ligger.

Det skal jeg nok - forventer først ÆL om en uge dog. 
Det er vores tredje cyklus nu, hvad med jer?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.