Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Venter også utålmodigt på testdag 18/11

men skal nok lige have ÆL først �� de første tegn på ÆL startede idag,  9. Cyklus og har helt droppet at teste siden 7. Cyklus, så ingen teste i huset før jeg rammer 18/11 og mens ikke kommer 

Det er også det klogeste at gøre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Jeg er vel egentligt også stadig med. Min mens er forsinket men jeg testede totalt negativt i går. Er på dag 14 i luteal fasen og tænker egentligt at løbet er kørt. Absolut intet optræk til mens

Der er lidt håb endnu. Opdater os gerne .

Anmeld Citér

2. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Jeg har testdag 10. november, så vi følges ret godt ad. 
Jeg vil dog virkelig prøve mit bedste for ikke at teste før forventet mens. 
Jeg kunne ikke rigtig få en total positiv ÆL test denne gang, og vi havde ikke sex på dagen for ÆL peak, så jeg tror desværre ikke på den denne gang. Mavefornemmelsen siger hvert fald, at den ikke er i hus denne gang. Måske ÆL lå senere og der testede jeg ikke og vi har ikke haft sex siden, så nok ikke denne gang.

Krydser fingre for dig. Det lyder som en hård omgang med 3 bio'er. Nu må det være jeres tur

Siger man ikke at det er bedst før æl?

Anmeld Citér

2. november 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Det er også det klogeste at gøre.

Helt sikkert! Men kan være svært hvis man virkelig bare ønsker de to streger. Men nu har jeg ikke flere G teste tilbage, så er det lidt nemmere at styre teste lysten … og så hjælper det også at jeg lidt har mistet håbet for en positiv test, da vi kører på 9. Cyklus ��

Anmeld Citér

2. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Helt sikkert! Men kan være svært hvis man virkelig bare ønsker de to streger. Men nu har jeg ikke flere G teste tilbage, så er det lidt nemmere at styre teste lysten … og så hjælper det også at jeg lidt har mistet håbet for en positiv test, da vi kører på 9. Cyklus ��

Self det kender fleste kvinder til (inklusiv mig selv. Det er benhårdt at lad være når man ønsker det så meget. 
ja det er nemmere når man ikke har teste derhjemme. 

desværre har jeg en pakke hvor der var 8 teste i, som jeg købte sidste cyklus og brugte kun 1 af. Så har 7 stk endnu og det er noget skidt og farligt at have dem derhjemme.  Så frygter at jeg ikke ville kunne modstå og begynde og teste før forventet mensdag.

Anmeld Citér

2. november 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Self det kender fleste kvinder til (inklusiv mig selv. Det er benhårdt at lad være når man ønsker det så meget. 
ja det er nemmere når man ikke har teste derhjemme. 

desværre har jeg en pakke hvor der var 8 teste i, som jeg købte sidste cyklus og brugte kun 1 af. Så har 7 stk endnu og det er noget skidt og farligt at have dem derhjemme.  Så frygter at jeg ikke ville kunne modstå og begynde og teste før forventet mensdag.

Ja det er farligt �� og man ved at det er dumt og fjollet, men man kan ikke lade være alligevel. 

jeg holdt den sidste cyklus uden at købe nye, også selvom mens var 1 gang forsinket. Denne gang kunne jeg godt ende med at falde pg købe en test til dagen før testdag, da jeg skal til julefrokost om fredagen. Men nu må jeg se, 

Anmeld Citér

2. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Ja det er farligt �� og man ved at det er dumt og fjollet, men man kan ikke lade være alligevel. 

jeg holdt den sidste cyklus uden at købe nye, også selvom mens var 1 gang forsinket. Denne gang kunne jeg godt ende med at falde pg købe en test til dagen før testdag, da jeg skal til julefrokost om fredagen. Men nu må jeg se, 

Ja virkelig dumt og fjollet. Men igen er det nemt at falde i når man ønsker det så meget. 
men flot at du kunne holde ud. 
Og opdater gerne løbende.

Anmeld Citér

3. november 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Ja virkelig dumt og fjollet. Men igen er det nemt at falde i når man ønsker det så meget. 
men flot at du kunne holde ud. 
Og opdater gerne løbende.

Lige over hvornår har du testdag ? 

Anmeld Citér

3. november 2021

Jopige

Reign skriver:

Det skal da lige passe at du får dig en overraskelse når man mindst venter det jo

Tusind tak, jeg  for dig alligevel

Hahaha ja det tvivler jeg virkelig på. 
De andre to cyklusser har jeg virkelig troet på det, men ikke denne gang. Har nok mistet håbet lidt allerede.

Anmeld Citér

3. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Siger man ikke at det er bedst før æl?

Jo uden tvivl, gerne på den dag ægløsningstesten er positiv, men det havde vi ikke. Og jeg er ikke engang sikker på, at testen var helt positiv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.