Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2021

Jopige

Ananas skriver:

Jo, ved godt det i princippet godt kan nå at ske. Jeg har bare før testet positiv allerede 2+6 og jeg tænker at der burde være en lille streg allerede nu hvis det var? Jeg har som sagt heller ingen symptomer af nogen art, så ville blive virkelig overrasket hvis den er positiv i næste uge

Krydser fingre for jer

Med min søn testede jeg ikke positivt før 4+1. 
At teste positivt 2+6 er stort det umuligt så måske din ÆL lå tidligere end beregning i den cyklus. Ægget sætter sig først fast omkring 8-9 dage efter ÆL altså omkring 3+3 og så begynder kroppen først at danne HCG så man kan først teste positivt efter det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2021

Anonym

Øv :-( 

Troede virkelig på det, da jeg to gange i træk fornemmede en lille streg da jeg var 2+4 og 2+5, testede så igen imorges og den er negativ og kan nu mærke murren op til menstruationen :-( 

Anmeld Citér

18. oktober 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Øv :-( 

Troede virkelig på det, da jeg to gange i træk fornemmede en lille streg da jeg var 2+4 og 2+5, testede så igen imorges og den er negativ og kan nu mærke murren op til menstruationen :-( 

Det er simpelthen bare det værste når man når at tro på det

Jeg nåede også at blive helt overbevist i sidste cyklus da min pletblødning op til mens gik helt i stå og så vupti fik jeg mens næste morgen

Håber du har heldet med dig i næste cyklus

Anmeld Citér

18. oktober 2021

Anonym

Mortil_en skriver:

Det er simpelthen bare det værste når man når at tro på det

Jeg nåede også at blive helt overbevist i sidste cyklus da min pletblødning op til mens gik helt i stå og så vupti fik jeg mens næste morgen

Håber du har heldet med dig i næste cyklus

Der er bare ikke sjovt. Man når jo at planlægge næsten hele sin graviditet ��

og tak �� krydser ogaå fingre for dig

Anmeld Citér

18. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

God ide fordi app’en ved det jo reelt set ikke. Min ene app siger ÆL den 22 og det tror jeg slet ikke på. Så det er bedre at mærke efter, hvis man da ikke tester for ÆL og ved præcis hvornår den ligger.

Det skal jeg nok - forventer først ÆL om en uge dog. 
Det er vores tredje cyklus nu, hvad med jer?

Ja netop, det ved den nemlig ikke.    hvornår starter du med at teste for æl?

og okay det heller ikke så længe i har prøvet 

vi er nu på cyklus 2.

Anmeld Citér

18. oktober 2021

Anonym

Jopige skriver:

At teste positivt 2+6 er stort det umuligt så måske din ÆL lå tidligere end beregning i den cyklus. Ægget sætter sig først fast omkring 8-9 dage efter ÆL altså omkring 3+3 og så begynder kroppen først at danne HCG så man kan først teste positivt efter det. 

Det er så ikke helt rigtigt  ægget er forskelligt i forhold til hvornår det implementere sig, personligt testede jeg selv tydelig positiv 3+1, og der er ingen tvivl om jeg kun var 3+1 der! Ergo ægget kan sagtens sætte sig før 8-9 dage og begynde at udskille hcg

Anmeld Citér

18. oktober 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg melder mig i gruppen  

Vi er i gang med andet fryseforsøg på at lave nr.  3. 

Første fryseforsøg endte desværre i en bio ca 5+0 i september. 

Er startet op igen, og hvis alt går efter planen får jeg sat en fryseblastocyst op 4/11 og så regner jeg med at teste en uge efter

Vi har to fine blastocyster tilbage, så håber på gevinst i én af dem

Anmeld Citér

18. oktober 2021

Ananas

Jopige skriver:

Det troede jeg også først, men så ville en biokemisk graviditet jo aldrig give to streger  

Jeg prøver at teste igen i morgen 

Anmeld Citér

18. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lillehjerte skriver:

Jeg melder mig i gruppen  

Vi er i gang med andet fryseforsøg på at lave nr.  3. 

Første fryseforsøg endte desværre i en bio ca 5+0 i september. 

Er startet op igen, og hvis alt går efter planen får jeg sat en fryseblastocyst op 4/11 og så regner jeg med at teste en uge efter

Vi har to fine blastocyster tilbage, så håber på gevinst i én af dem

Håber for jer 

Anmeld Citér

19. oktober 2021

Miida

Melder mig også i gruppen☺️
Jeg har nu lavet 2 x meget svage streger - en på en test fra normal og en meget svag streg på en valmed som dog kom 10 min efter tid så ugyldig.. vi har prøvet i et år nu�� Tester igen fredag.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.