Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2021

Katrines89

Profilbillede for Katrines89
Miida skriver:

Helt klar positiv test for mig her til morgen

Stort tillykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

Ja de er vildt utydelige, hvilket jeg ikke rigtig forstår. Måske ÆL ligger senere for mig denne cyklus. Jeg har ellers niv i højre side som plejer at være ÆL tegn. Men vi må se. Tester igen i morgen

Vi har også sex minimum hver anden dag i denne tid - mest fordi vi ikke kan lade være

Håber vi begge to rammer plet denne cyklus

Hmm okay, mærkeligt. Hvornår startet du med at teste for æl i denne her cyklus? og hvor mange gange på en dag tester du?
Men du tester for æl, så du ved når du få en positiv test. 
men jeg ved intet. Aner ikke en skid hvilken dag den ligger. Lidt træls. Men det noget jeg selv har valgt. At vi bare hygger og ser hvad der sker. 
mig ja håber også for os begge

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Hmm okay, mærkeligt. Hvornår startet du med at teste for æl i denne her cyklus? og hvor mange gange på en dag tester du?
Men du tester for æl, så du ved når du få en positiv test. 
men jeg ved intet. Aner ikke en skid hvilken dag den ligger. Lidt træls. Men det noget jeg selv har valgt. At vi bare hygger og ser hvad der sker. 
mig ja håber også for os begge

Startede på dag 10 og tester to gange dagligt men de er virkelig svage og ikke en gang tæt på positive. Jeg har ÆL smerter her til aften, så det virker underligt. Vi satser på at ramme ÆL uanset, men så ved jeg bare ikke helt hvornår testdag egentlig er, men det er måske også godt nok. 
Vi følges jo godt ad os to

Hvornår var din umiddelbare test dag?

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Startede på dag 10 og tester to gange dagligt men de er virkelig svage og ikke en gang tæt på positive. Jeg har ÆL smerter her til aften, så det virker underligt. Vi satser på at ramme ÆL uanset, men så ved jeg bare ikke helt hvornår testdag egentlig er, men det er måske også godt nok. 
Vi følges jo godt ad os to

Hvornår var din umiddelbare test dag?

Okay.

men ja barelyt til din krop og drop de teste  også bare hygge jer og se hvad der sker. 
Jeg tror det er meget godt du ikke ved præcis testdag vi stresser i forvejen som tosser 

og ja vi følges godt ad. Det er hyggeligt 

Min test dag er D.12 november. 
Og hvis jeg husker rigtig, så er din D. 9  november er det ikke rigtigt?

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Jopige

Okay.

men ja barelyt til din krop og drop de teste  også bare hygge jer og se hvad der sker. 
Jeg tror det er meget godt du ikke ved præcis testdag vi stresser i forvejen som tosser 

og ja vi følges godt ad. Det er hyggeligt 

Min test dag er D.12 november. 
Og hvis jeg husker rigtig, så er din D. 9  november er det ikke rigtigt?

Nu fik jeg en test, som jeg vil mene enten er positiv eller næsten positiv! Men kan også mærke mange ÆL smerter, så det passer meget godt! 

Haha du har helt ret, men nu hvor ÆL ligger enten i morgen eller overmorgen vil 10-11 være min testdag i stedet for.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Nu fik jeg en test, som jeg vil mene enten er positiv eller næsten positiv! Men kan også mærke mange ÆL smerter, så det passer meget godt! 

Haha du har helt ret, men nu hvor ÆL ligger enten i morgen eller overmorgen vil 10-11 være min testdag i stedet for.

Ja den ser intet positiv eller meget snart positiv

og når ja det rigtig nok. Så er vi jo ikke mere end 1-2 dage fra hinanden.

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Jeg er løbet tør for tests, men vil virkelig gerne vide om sen bliver mere positiv i morgen og hvorfor ÆL ligger. Kontrolfreak her  Så må købe en ny pakke efter arbejde i morgen! Selvom vi jo bare har sex uanset. Jeg kan dog virkelig mærke niv og jag i venstre side, så det må være nu her.

Vi ligger nemlig ikke mere end 1-2 dage fra hinanden. Det er virkelig spændende! 

Anmeld Citér

28. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Så er vi begge to i the Two Week Wait! Synes godt nok der er lang tid til test dag

Anmeld Citér

28. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Jeg er løbet tør for tests, men vil virkelig gerne vide om sen bliver mere positiv i morgen og hvorfor ÆL ligger. Kontrolfreak her  Så må købe en ny pakke efter arbejde i morgen! Selvom vi jo bare har sex uanset. Jeg kan dog virkelig mærke niv og jag i venstre side, så det må være nu her.

Vi ligger nemlig ikke mere end 1-2 dage fra hinanden. Det er virkelig spændende! 

Sorry det sene svar. 
fik du testet mere? Og fandt du æl? Og hvilket dag var det du fik positiv æl test? 

Anmeld Citér

28. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Så er vi begge to i the Two Week Wait! Synes godt nok der er lang tid til test dag

ja mon ikke. Det er som regel der vi mister forstanden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.