Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miida skriver: Helt klar positiv test for mig her til morgen
Helt klar positiv test for mig her til morgen
Stort tillykke
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jopige skriver: Ja de er vildt utydelige, hvilket jeg ikke rigtig forstår. Måske ÆL ligger senere for mig denne cyklus. Jeg har ellers niv i højre side som plejer at være ÆL tegn. Men vi må se. Tester igen i morgen Vi har også sex minimum hver anden dag i denne tid - mest fordi vi ikke kan lade være Håber vi begge to rammer plet denne cyklus
Ja de er vildt utydelige, hvilket jeg ikke rigtig forstår. Måske ÆL ligger senere for mig denne cyklus. Jeg har ellers niv i højre side som plejer at være ÆL tegn. Men vi må se. Tester igen i morgen
Vi har også sex minimum hver anden dag i denne tid - mest fordi vi ikke kan lade være
Håber vi begge to rammer plet denne cyklus
Hmm okay, mærkeligt. Hvornår startet du med at teste for æl i denne her cyklus? og hvor mange gange på en dag tester du?Men du tester for æl, så du ved når du få en positiv test. men jeg ved intet. Aner ikke en skid hvilken dag den ligger. Lidt træls. Men det noget jeg selv har valgt. At vi bare hygger og ser hvad der sker. mig ja håber også for os begge
Love Angel skriver: Hmm okay, mærkeligt. Hvornår startet du med at teste for æl i denne her cyklus? og hvor mange gange på en dag tester du?Men du tester for æl, så du ved når du få en positiv test. men jeg ved intet. Aner ikke en skid hvilken dag den ligger. Lidt træls. Men det noget jeg selv har valgt. At vi bare hygger og ser hvad der sker. mig ja håber også for os begge
Startede på dag 10 og tester to gange dagligt men de er virkelig svage og ikke en gang tæt på positive. Jeg har ÆL smerter her til aften, så det virker underligt. Vi satser på at ramme ÆL uanset, men så ved jeg bare ikke helt hvornår testdag egentlig er, men det er måske også godt nok. Vi følges jo godt ad os to
Hvornår var din umiddelbare test dag?
Jopige skriver: Startede på dag 10 og tester to gange dagligt men de er virkelig svage og ikke en gang tæt på positive. Jeg har ÆL smerter her til aften, så det virker underligt. Vi satser på at ramme ÆL uanset, men så ved jeg bare ikke helt hvornår testdag egentlig er, men det er måske også godt nok. Vi følges jo godt ad os to Hvornår var din umiddelbare test dag?
Okay.
men ja barelyt til din krop og drop de teste også bare hygge jer og se hvad der sker. Jeg tror det er meget godt du ikke ved præcis testdag vi stresser i forvejen som tosser
og ja vi følges godt ad. Det er hyggeligt
Min test dag er D.12 november. Og hvis jeg husker rigtig, så er din D. 9 november er det ikke rigtigt?
Okay. men ja barelyt til din krop og drop de teste også bare hygge jer og se hvad der sker. Jeg tror det er meget godt du ikke ved præcis testdag vi stresser i forvejen som tosser og ja vi følges godt ad. Det er hyggeligt Min test dag er D.12 november. Og hvis jeg husker rigtig, så er din D. 9 november er det ikke rigtigt?
Nu fik jeg en test, som jeg vil mene enten er positiv eller næsten positiv! Men kan også mærke mange ÆL smerter, så det passer meget godt!
Haha du har helt ret, men nu hvor ÆL ligger enten i morgen eller overmorgen vil 10-11 være min testdag i stedet for.
Jopige skriver: Nu fik jeg en test, som jeg vil mene enten er positiv eller næsten positiv! Men kan også mærke mange ÆL smerter, så det passer meget godt! Haha du har helt ret, men nu hvor ÆL ligger enten i morgen eller overmorgen vil 10-11 være min testdag i stedet for.
Ja den ser intet positiv eller meget snart positiv
og når ja det rigtig nok. Så er vi jo ikke mere end 1-2 dage fra hinanden.
Love Angel skriver: Ja den ser intet positiv eller meget snart positiv og når ja det rigtig nok. Så er vi jo ikke mere end 1-2 dage fra hinanden.
Jeg er løbet tør for tests, men vil virkelig gerne vide om sen bliver mere positiv i morgen og hvorfor ÆL ligger. Kontrolfreak her Så må købe en ny pakke efter arbejde i morgen! Selvom vi jo bare har sex uanset. Jeg kan dog virkelig mærke niv og jag i venstre side, så det må være nu her.
Vi ligger nemlig ikke mere end 1-2 dage fra hinanden. Det er virkelig spændende!
Så er vi begge to i the Two Week Wait! Synes godt nok der er lang tid til test dag
Jopige skriver: Jeg er løbet tør for tests, men vil virkelig gerne vide om sen bliver mere positiv i morgen og hvorfor ÆL ligger. Kontrolfreak her Så må købe en ny pakke efter arbejde i morgen! Selvom vi jo bare har sex uanset. Jeg kan dog virkelig mærke niv og jag i venstre side, så det må være nu her. Vi ligger nemlig ikke mere end 1-2 dage fra hinanden. Det er virkelig spændende!
Sorry det sene svar. fik du testet mere? Og fandt du æl? Og hvilket dag var det du fik positiv æl test?
Jopige skriver: Så er vi begge to i the Two Week Wait! Synes godt nok der er lang tid til test dag
ja mon ikke. Det er som regel der vi mister forstanden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128