Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2021

Morpåudebane

Projektbabynr2 skriver:

Jeg har netop lavet denne er 3+6 i dag. Troede løbet var kørt i forgårs da jeg om morgenen havde en smule blod på papiret da jeg tørrede mig. Det samme i går og i dag, så tør ikke helt glæde mig for meget. Det er dog kun morgenen og så intet resten af dagen så meget specielt. Men er så glad og samtidig prøver jeg at holde begejstringen nede hvis nu blodet er en dårlig ting. I min sidste graviditet blødte jeg først fra uge 20 så er lidt bekymret men vil også have lov til at sende en masse positive tanker til den lille spire i min mave

Åhhh tillykke !!  Håber jeg er ligeså heldig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Projektbabynr2 skriver:

Jeg har netop lavet denne er 3+6 i dag. Troede løbet var kørt i forgårs da jeg om morgenen havde en smule blod på papiret da jeg tørrede mig. Det samme i går og i dag, så tør ikke helt glæde mig for meget. Det er dog kun morgenen og så intet resten af dagen så meget specielt. Men er så glad og samtidig prøver jeg at holde begejstringen nede hvis nu blodet er en dårlig ting. I min sidste graviditet blødte jeg først fra uge 20 så er lidt bekymret men vil også have lov til at sende en masse positive tanker til den lille spire i min mave

Yay tillykke

Anmeld Citér

18. september 2021

Morpåudebane

100% negativ tidlig test fra babyplan idag inden jeg smuttede til vin og mad arrangement. Kan mærke at håbet for 2 streger svinder en del nu, også selvom jeg kun er 3+2 

men der er STADIG murren, stik og jag og kæmpe meloner der er mega ømme… så intet er jo definitivt før mens kommer!! Spændt på hvad næste uge bringer

Anmeld Citér

18. september 2021

Projektbabynr2

Morpåudebane skriver:

100% negativ tidlig test fra babyplan idag inden jeg smuttede til vin og mad arrangement. Kan mærke at håbet for 2 streger svinder en del nu, også selvom jeg kun er 3+2 

men der er STADIG murren, stik og jag og kæmpe meloner der er mega ømme… så intet er jo definitivt før mens kommer!! Spændt på hvad næste uge bringer

Mist bestemt ikke håbet endnu. Jeg testede også negativ 3+2 men som jeg skrev i morges testede jeg positiv i dag 3+6

Anmeld Citér

18. september 2021

Morpåudebane

Projektbabynr2 skriver:

Mist bestemt ikke håbet endnu. Jeg testede også negativ 3+2 men som jeg skrev i morges testede jeg positiv i dag 3+6

Åhhh det giver mig et dejligt håb! Min krop er helt tosset i den her cyklus, så går og hyper mig selv helt op, men sådan en negativ test den slår lige én i hovedet. Håber at den fine streg kommer i næste uge så  skal teste igen tirsdag inden jeg skal ud og have dinner & Wine med en veninde, så håber 3+5 er bare lidt positiv

Anmeld Citér

20. september 2021

Sommersol2021

Åhh jeg er ved at være træt af det her. Har taget denne babyplan test (almindelig, ikke tidlig) i dag 3+6. Men synes ikke den er så tydelig og har menssymptomer. Så prøver at forberede mig på det bare er en bio. 

Hvad siger i? Burde den ikke være tydeligere nu? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Åhh jeg er ved at være træt af det her. Har taget denne babyplan test (almindelig, ikke tidlig) i dag 3+6. Men synes ikke den er så tydelig og har menssymptomer. Så prøver at forberede mig på det bare er en bio. 

Pga belysning har jeg virkelig svært ved at se om der er farve i eller ej.

Anmeld Citér

20. september 2021

Morpåudebane

Sommersol2021 skriver:

Jeg ser en streg, men man jo desværre aldrig garantere noget. Krydser fingre for st den er blevet tydligere om 2 dage  

drømte i nat at jeg stod med en svag positiv test i hånden, så håber det er udfaldet i morgen når jeg skal teste

Anmeld Citér

20. september 2021

Sommersol2021

Love Angel: Den er svagt lyserød. I får lige et billede i alm. lys.

Men er godt nok skeptisk om den udvikler sig. Har kvalme og lidt murren, hvilket jeg tager som menssymptomer. Men også svimmelhed, hvilket jeg havde sidst jeg var gravid  Må holde ud to dage endnu og se om mens kommer. 

Morpåudebane: Håber du får en flot streg i morgen! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. september 2021

Morpåudebane

Love Angel: Den er svagt lyserød. I får lige et billede i alm. lys.

Men er godt nok skeptisk om den udvikler sig. Har kvalme og lidt murren, hvilket jeg tager som menssymptomer. Men også svimmelhed, hvilket jeg havde sidst jeg var gravid  Må holde ud to dage endnu og se om mens kommer. 

Morpåudebane: Håber du får en flot streg i morgen! 

Kan godt fordi det er lidt træls, man forventer jo en flot streg 3+6,, meeeen med en fordobling af HCG på 2. Dagen burde den være flot på den “rigtige” testdag 4+1

jeg har også voldsom murren og små kvalme,,, som også plejer at være tegn på mens her,,, så jeg gyser jo nærmest hver gang jeg går på toilettet, af frygt for blod

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.