Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Tak skal i have  Jeg hepper på positive tests til jer også snart og sender babystøv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2021

Tidra22

Nå…  her er mens (indtil videre) udeblevet. Jeg er på CD32. Min cyklus har ikke været længere end 30 dage (udover de første to efter p-pillestop i juni 2019 hvor de var hhv 32 og 37 dage, derefter mindst 28 dage, max 30).

Dette er tredje cyklus hvor vi ikke beskytter os, og første cyklus jeg ikke går amok i tests;-) Jeg har dog testet i dag og fredag og fået negative tests. Så nu undrer jeg mig blot en del, og afventer mens… sikkert i morgen, nu hvor jeg lige har skrevet her

Hvordan går det med jer andre?

Anmeld Citér

26. september 2021

Ønskebarn22

Nå…  her er mens (indtil videre) udeblevet. Jeg er på CD32. Min cyklus har ikke været længere end 30 dage (udover de første to efter p-pillestop i juni 2019 hvor de var hhv 32 og 37 dage, derefter mindst 28 dage, max 30).

Dette er tredje cyklus hvor vi ikke beskytter os, og første cyklus jeg ikke går amok i tests;-) Jeg har dog testet i dag og fredag og fået negative tests. Så nu undrer jeg mig blot en del, og afventer mens… sikkert i morgen, nu hvor jeg lige har skrevet her

Hvordan går det med jer andre?

Meget spændende, håber den holder sig væk

Jeg er på CD29. Jeg havde Æl på CD 18/19, så jeg forventer mens her midt i den kommende uge, men håber ikke jeg ser skyggen af den

Det er 4 cyklus, men kun 2 gang jeg fanger æl på test, så håber snart det lykkes nu hvor jeg har knækket koden mht æl

Anmeld Citér

26. september 2021

Tidra22

Ønskebarn22 skriver:

Meget spændende, håber den holder sig væk

Jeg er på CD29. Jeg havde Æl på CD 18/19, så jeg forventer mens her midt i den kommende uge, men håber ikke jeg ser skyggen af den

Det er 4 cyklus, men kun 2 gang jeg fanger æl på test, så håber snart det lykkes nu hvor jeg har knækket koden mht æl

Åh, også spændende for dig!! Jeg har ikke testet for ÆL i denne cyklus.. heller ikke noteret samleje osv. Øver mig i at slippe kontrollen. Men synes dæleme det er svært nu hvor jeg er over tid, men tester negativt… 

Hvilke ÆL tests bruger du?(:

Anmeld Citér

26. september 2021

Ønskebarn22

ikris skriver:

Åh, også spændende for dig!! Jeg har ikke testet for ÆL i denne cyklus.. heller ikke noteret samleje osv. Øver mig i at slippe kontrollen. Men synes dæleme det er svært nu hvor jeg er over tid, men tester negativt… 

Hvilke ÆL tests bruger du?(:

Jeg beundre du kan!

Jeg har aldrig før kunne mærke æl selv, men det har jeg kunne denne og sidste mrd, så jeg har mere eller mindre brugt dem for at være sikker på jeg får æl.. 

Dem fra babyplan og de digitale med dobbelt hormon indikator, har jeg brugt..

Pyy.. Ja det kan jeg godt forstå du synes, at det er! Jeg havde en meget lang cyklus sidste måned på 38 dage, så æl lå meget sent.. så alt kan jo ske så længe mens ikke er kommet.. Jeg krydser fingre for dig  

Anmeld Citér

26. september 2021

Tidra22

Ønskebarn22 skriver:

Jeg beundre du kan!

Jeg har aldrig før kunne mærke æl selv, men det har jeg kunne denne og sidste mrd, så jeg har mere eller mindre brugt dem for at være sikker på jeg får æl.. 

Dem fra babyplan og de digitale med dobbelt hormon indikator, har jeg brugt..

Pyy.. Ja det kan jeg godt forstå du synes, at det er! Jeg havde en meget lang cyklus sidste måned på 38 dage, så æl lå meget sent.. så alt kan jo ske så længe mens ikke er kommet.. Jeg krydser fingre for dig  

Det har dæleme også været fristende! Men har bare undladt at have tests liggende, det hjalp(: 

Ja okay, dem har jeg også brugt. Jeg tænker at teste næste cyklus, og måske endda starte snart hvis ikke jeg tester positiv på hcg. Bruger babyplan graviditetstests også, men overvejer at tage en digital i morgen tidlig..

Jeg tvivler bare ifht lang cyklus, i og med det er over 2 år siden jeg smed p-pillerne og min cyklus var stabil allerede fra 3. cyklus.. Men man ved selvfølgelig aldrig

Tak - og i lige måde! 

Anmeld Citér

27. september 2021

SILPO

Jeg er med på vognen. 
testede fint positiv allerede 3+3. Og igår lavede jeg denne smukke test 3+6. 

håber blob holder ved

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. september 2021

Tidra22

SILPO skriver:

Jeg er med på vognen. 
testede fint positiv allerede 3+3. Og igår lavede jeg denne smukke test 3+6. 

håber blob holder ved

Stort tillykke!! Er lidt misundelig på de streger der�� 

Anmeld Citér

28. september 2021

Ønskebarn22

3 + 6

Jeg er helt målløs, tænk at vi skulle være så heldige

Og jeg som ikke ville teste men bare vente på mens nysgerrigheden vandt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. september 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Ønskebarn22 skriver:

3 + 6

Jeg er helt målløs, tænk at vi skulle være så heldige

Og jeg som ikke ville teste men bare vente på mens nysgerrigheden vandt

Stort tillykke

jeg tror jeg er ude. Jeg er 3+4 og havde en smule blod på papiret her til morgen. Dog ikke de klassiske smerter, men tænker det er mens som er på vej.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.