Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Ønskebarn22 skriver:

3 + 6

Jeg er helt målløs, tænk at vi skulle være så heldige

Og jeg som ikke ville teste men bare vente på mens nysgerrigheden vandt

Åhh tillykke ønskebarn hvor er det dejligt! Er sku lidt misundelig hvor længe nåede i at prøve? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2021

Ønskebarn22

Mortil_en skriver:

Åhh tillykke ønskebarn hvor er det dejligt! Er sku lidt misundelig hvor længe nåede i at prøve? 

Tusind tak Siden maj, 4 cyklusser..  og jeg havde ikke lige forventet den denne måned.. havde troet jeg ville kunne mærke det mere i kroppen, men har kun haft lidt ondt i lænden så tog en test for at få afklaret der ikke var noget, så jeg kunne indstille mig på at vente på mens..

Anmeld Citér

28. september 2021

Ønskebarn22

Sessi skriver:

Stort tillykke

jeg tror jeg er ude. Jeg er 3+4 og havde en smule blod på papiret her til morgen. Dog ikke de klassiske smerter, men tænker det er mens som er på vej.

Tusind tak

Øv det er jeg ked af at høre! Håber ikke der kommer mere  

Anmeld Citér

28. september 2021

SILPO

Jeg tror måske jeg er ude selvom jeg havde testet positiv. 
har fået brunligt udflåd.. ����

andre der har blødt tidligt i graviditeten? 

Anmeld Citér

28. september 2021

Tidra22

SILPO skriver:

Jeg tror måske jeg er ude selvom jeg havde testet positiv. 
har fået brunligt udflåd.. ����

andre der har blødt tidligt i graviditeten? 

Din test var dog MEGET positiv! Min veninde blødte første i cyklus og har en skøn dreng nu

Anmeld Citér

28. september 2021

SILPO

ikris skriver:

Din test var dog MEGET positiv! Min veninde blødte første i cyklus og har en skøn dreng nu

Ja, fik målt hcg igår som lagde på 288. Skal have taget en i morgen igen  
så må se om det er steget eller det er en bio. 

Anmeld Citér

28. september 2021

Ønskebarn22

SILPO skriver:

Ja, fik målt hcg igår som lagde på 288. Skal have taget en i morgen igen  
så må se om det er steget eller det er en bio. 

Stort knus Jeg har også en veninde der blødte i starten af hendes første graviditet og hun har en dejlig datter på 5 nu, så det behøver ikke betyde, at graviditeten går til  

Bestilte du tid til blodprøve ved lægen lige så snart du havde testet positiv?

Anmeld Citér

28. september 2021

SILPO

Ønskebarn22 skriver:

Stort knus Jeg har også en veninde der blødte i starten af hendes første graviditet og hun har en dejlig datter på 5 nu, så det behøver ikke betyde, at graviditeten går til  

Bestilte du tid til blodprøve ved lægen lige så snart du havde testet positiv?

Før graviditeten med min datter aborterede jeg, og derfor nok lidt mere obs. Så ved min datter blev jeg fulgt med hcg. Og ville derfor gerne det igen

Har ingen skjoldbruskirtel, og ved en positiv graviditets test, skal jeg derfor henvises til endokrinolog med det samme, og derfor allerede er i deres system nu. ☺️

Anmeld Citér

28. september 2021

Ønskebarn22

SILPO skriver:

Før graviditeten med min datter aborterede jeg, og derfor nok lidt mere obs. Så ved min datter blev jeg fulgt med hcg. Og ville derfor gerne det igen

Har ingen skjoldbruskirtel, og ved en positiv graviditets test, skal jeg derfor henvises til endokrinolog med det samme, og derfor allerede er i deres system nu. ☺️

Åhh det giver mening

Jeg har nemlig lige testet positiv i dag, og jeg ved ikke rigtig om jeg skal til lægen og have en blodprøve, eller om vi bare skal vente et par uger og tage til en tidlig scanning - vi er meget spændte og lidt på bar bund.  Det er første gang jeg er gravid

Anmeld Citér

28. september 2021

Tidra22

Ønskebarn22 skriver:

Åhh det giver mening

Jeg har nemlig lige testet positiv i dag, og jeg ved ikke rigtig om jeg skal til lægen og have en blodprøve, eller om vi bare skal vente et par uger og tage til en tidlig scanning - vi er meget spændte og lidt på bar bund.  Det er første gang jeg er gravid

Jeg har overvejet blodprøver fordi jeg er 5 dage over tid (og det gør jeg ALDRIG) men tester negativ. Masser af aktivitet i maven, luft, oppustet, niv og stik - absolut ingen mens. Dog alm. hvidt udflåd. Så ja.. jeg overvejer det, men KUN fordi jeg står her midt i uvisheden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.