Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Morpåudebane skriver:

Aaaamen den ventetid altså! Rammer 3+0 i morgen, selvom det føles som 100 år siden jeg mærkede til ÆL .. har de sidste par dage haft murren, niv og jag i underlivet og nu skal jeg love for at brysterne også spænder! Åhhh er SÅ spændt på om den er der, den her gang  håber at alt den aktivitet i underlivet er et godt tegn !

hvordan går det hos dig Reign?

Ja det føles som evigheder. 2+4 her ..

jeg hepper på dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2021

Projektbabynr2

Jeg er godt nok også utålmodig. Er på dag 27 af min cyklus og de sidste 4 cyklusser har henholdsvis været 31, 30, 28 og 27 dage. Hvis vi er heldige denne måned så er jeg 4+0 på søndag. Jeg synes dagene snegler sig afsted og nu vil jeg bare gerne have den positive test og ellers må min mens bare gerne komme hurtigst muligt! I mandags var jeg overbevist om at jeg var gravid men nu tvivler jeg godt nok. Ved godt at symptomer eller mangel herpå kan være forskellige men kan ikke lade være med at sammenligne med min graviditet med min søn og så synes jeg ikke det går den rigtige vej. 

Anmeld Citér

15. september 2021

Reign

Profilbillede for Reign
ikris skriver:

Jo tak! Er selv lidt imponeret haha! Men min kæreste fortalte en aften, at han var vildt ked af hvor meget negative tests påvirkede mig + at jeg blev næsten sur da et vennepar fortalte de var gravide (uden at forsøge og ønske det). Han sagde: “jeg er bange for at du sætter ønsket om en baby højere end det at være sammen med mig” og det ramte. Fra det sekund slap jeg kontrollen og fokuserede på vores forhold, god sex og dejlige aftener uden tests, angst og ondt i maven. Efter min “kolde tyrker” vil jeg muligvis teste for ÆL og så kun teste ved mistanke om graviditet, såfremt der ikke er gevinst denne gang(: Lang smøre… men ja, det skulle åbenbart ud!

Og.. så håber jeg virkelig for dig at den lille hænger ved!! Måske min kærestes ord kan hjælpe dig til at slippe kontrollen bare en my også, og slappe lidt af og være i det, fremfor at du konstant er på vagt og ikke tør leve Der er en bebs til jer - og han/hun kommer når det skal være. Selvom det er cheesy, så prøver jeg at ændre mit mindset….

Synes det er vise ord fra din kæreste og håber stadig at I har ramt den denne gang og er helt enig med dig!

Desværre kom der en kraftig blødning i går aftes og jeg fik voldsomme smerter og også i dag, så jeg må tage det roligt og tænke på noget andet, er bare så svært.. 

Jeg er så ked af det.. er så bange for der er noget galt med mig.. har fået to kejsersnit så tænker tit om de kan have ødelagt det for mig.. men ved mange andre kæmper med værre.. 

Håber I alle i gruppen får nogle fine positive tests! Og tak for tankerne fra jer alle

Jeg springer på den næste testgruppe i oktober

Anmeld Citér

15. september 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Morpåudebane skriver:

Aaaamen den ventetid altså! Rammer 3+0 i morgen, selvom det føles som 100 år siden jeg mærkede til ÆL .. har de sidste par dage haft murren, niv og jag i underlivet og nu skal jeg love for at brysterne også spænder! Åhhh er SÅ spændt på om den er der, den her gang  håber at alt den aktivitet i underlivet er et godt tegn !

hvordan går det hos dig Reign?

Endte med en bio igen, voldsom blødning i går og i dag med smerter, så desværre

Er bare psykisk hårdt… men tak for omtanke og pøj pøj

Anmeld Citér

15. september 2021

Morpåudebane

Projektbabynr2 skriver:

Jeg er godt nok også utålmodig. Er på dag 27 af min cyklus og de sidste 4 cyklusser har henholdsvis været 31, 30, 28 og 27 dage. Hvis vi er heldige denne måned så er jeg 4+0 på søndag. Jeg synes dagene snegler sig afsted og nu vil jeg bare gerne have den positive test og ellers må min mens bare gerne komme hurtigst muligt! I mandags var jeg overbevist om at jeg var gravid men nu tvivler jeg godt nok. Ved godt at symptomer eller mangel herpå kan være forskellige men kan ikke lade være med at sammenligne med min graviditet med min søn og så synes jeg ikke det går den rigtige vej. 

Uhh hvor er det spændende ! Krydser fingre for to streger på søndag

Jeg tester allerede lørdag 3+2 da jeg skal til et arrangement med vin,,en forventer at den er negativ da det jo er tidligt. 

Anmeld Citér

15. september 2021

Morpåudebane

Reign skriver:

Åhh det er jeg ked at at høre

Anmeld Citér

15. september 2021

Tidra22

Reign skriver:

Synes det er vise ord fra din kæreste og håber stadig at I har ramt den denne gang og er helt enig med dig!

Desværre kom der en kraftig blødning i går aftes og jeg fik voldsomme smerter og også i dag, så jeg må tage det roligt og tænke på noget andet, er bare så svært.. 

Jeg er så ked af det.. er så bange for der er noget galt med mig.. har fået to kejsersnit så tænker tit om de kan have ødelagt det for mig.. men ved mange andre kæmper med værre.. 

Håber I alle i gruppen får nogle fine positive tests! Og tak for tankerne fra jer alle

Jeg springer på den næste testgruppe i oktober

Øv, det er jeg ked af at høre.. det er ikke sjovt tænker jeg 
kan anbefale at presse på for gynækologiske undersøgelser hos din læge. Få en henvisning og bed dem tjekke om alt er ok. Fortæl evt. om gentagne smerter og smør tykt på. På den måde fik jeg en scanning efter ÆL sidste cyklus som bekræftede at alt var ok og ÆL fandt sted. Det har helt klart også hjulpet med en anden ro i denne cyklus, selvom jeg jo fik mens efter scanning. 

Der er ALTID nogen der har det værre end en selv. Du må godt være “egoistisk” og ked af det, for det er slet ikke så egoistisk som du føler det. Det du går igennem er hårdt og træls, og selvfølgelig skal du føle de følelser, selvom der er sult og krig og alt derimellem. 

Det er ok

Anmeld Citér

15. september 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Åh hvor frusterende Reign. Forstår godt du synes det er svært

Anmeld Citér

15. september 2021

Ønskebarn22

Reign skriver:

Åhh jeg har sådan tænkt på dig i dag.. det er jeg virkelig ked af at høre! Kæmpe knus herfra

Anmeld Citér

16. september 2021

Projektbabynr2

Morpåudebane skriver:

Uhh hvor er det spændende ! Krydser fingre for to streger på søndag

Jeg tester allerede lørdag 3+2 da jeg skal til et arrangement med vin,,en forventer at den er negativ da det jo er tidligt. 

Min mens kom desværre her til morgen så nu starter næste cyklus for os herhjemme Krydser fingre for jer andre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.