Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvem er med i en testtråd for august og september?Vi er i gang med 2. cyklus - tungt bevæbnede med æl teste af både den dyre og billige slags Håber sådan jeg finder den denne månedTestdag er omkring 9 august, men cyklus er ikke stabil endnuHvad med jer ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi forsøger også stadig at lave en ønskebaby og min søde kæreste som aldrig brokker sig er netop kommet hjem fra byen af med både 20 ÆL test, 10 graviditetstest og en pakke bind Han er sku en keeper
Jeg hopper med her Testdag 1/8 håber på at det er lykkens gang
Stoppede med at amme for ét år siden (min "prævention"). Haft en bio eller to i foråret. Havde en SA for ca 1,5 måned siden i uge 11....
Havde ÆL i sidste uge Håber på at blive hurtigt gravid oven på en SA. Jeg havde også en SA lige inden min første blivende graviditet
Jeg er også med
testsag d 7. August
Er der flere som vil være med?
(Op, så den ikke forsvinder)
Holder i jer i skindet og venter med at teste til 4+? Eller tyvstarter i? Jeg ved med mig selv at jeg ikke kan vente
Jeg er med. Har testdag den 6. august. For 1 år siden besluttede vi at ville have en efternøler. Blev gravid med det samme, men endte i en MA i oktober/november. Har siden januar haft en fuldstændig stabil cyklus, men er blevet lige skuffer hver gang når mens er kommet. Nu har vi på 3. cyklus fået lidt hjælp i form af ægstimulation (Clomid) og også fundet ud af hvornår min kærestes sædceller er bedst, så vi håber at denne måned er vores lykkemåned
Hopper med her - testdag d. 4 august
Sessi skriver: Holder i jer i skindet og venter med at teste til 4+? Eller tyvstarter i? Jeg ved med mig selv at jeg ikke kan vente
Jeg tester 3+5 fordi vi den dag tager på ferie med et vennepar til Lalandia. Det ville bare være rart at vide inden men ellers Center jeg normalt til dagen ved forventet mens eller helst dagen efter
Charl90 skriver: Jeg tester 3+5 fordi vi den dag tager på ferie med et vennepar til Lalandia. Det ville bare være rart at vide inden men ellers Center jeg normalt til dagen ved forventet mens eller helst dagen efter
Jeg ville sådan ønske at jeg var bedre til at vente. Var så ked af det i april da jeg fangede en bio. men ja.. jeg tror min testdag ligger omkring 1. August, så jeg ender nok også med at teste lidt før
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128