Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2021

Reign

Profilbillede for Reign

Tak for omtanken til jer alle  

Jeg ringede til lægen i går, mest pga. jeg synes det er underligt at min cyklus er blevet forkortet så meget og så af 2 omgange, uafhængigt af bio'er... Fik en henvisning til gynækolog, men der er først tider til november!!

Så tænker jeg udnytter min stilling i gyn/obst. på hospitalet og sniger mig ind til en gynækolog på arbejdet i morgen..
Er bare så møg hårdt at skulle skanne gravide damer i morgen efterfølgende 

Held og lykke til jer andre    

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2021

Morpåudebane

Reign skriver:

Tak for omtanken til jer alle  

Jeg ringede til lægen i går, mest pga. jeg synes det er underligt at min cyklus er blevet forkortet så meget og så af 2 omgange, uafhængigt af bio'er... Fik en henvisning til gynækolog, men der er først tider til november!!

Så tænker jeg udnytter min stilling i gyn/obst. på hospitalet og sniger mig ind til en gynækolog på arbejdet i morgen..
Er bare så møg hårdt at skulle skanne gravide damer i morgen efterfølgende 

Held og lykke til jer andre    

Simpelthen så uretfærdigt at man skal vente SÅ lang tid på en gyn ! Har du en sundhedsforsikringen ? For så kan man ofte komme foran i køen i det private. Jeg døjede med smerter efter celleforandringer i 2016, fik en tid til en gyn med en ventetid på 4 mdr!! Ringede til min forsikring og BUM, så havde jeg en tid to dage senere på et privathospital 

Håber de finde ud af hvad det er der sker med din krop, så i snart kan få en vellykket graviditet

Anmeld Citér

16. september 2021

Projektbabynr2

Okay, jeg er virkelig forvirret. I morges da jeg står op, er der lidt blod på papiret da jeg tørrer mig. Jeg tænker med det samme mens, som er forventet fra i morgen og frem til weekenden. Jeg har dog overhovedet ikke blødt mere i dag. Min mens har aldrig startet sådan - når den først er kommet så er den igang. Nu kan jeg mærke håbet spire igen men samtidig føler jeg mig så dum over at håbe

Anmeld Citér

17. september 2021

Morpåudebane

Argh altså!!! 3+1 og så kommer der pletblødning .. føler mig virkelig opgivende

Anmeld Citér

17. september 2021

Ananas

Projektbabynr2 skriver:

Okay, jeg er virkelig forvirret. I morges da jeg står op, er der lidt blod på papiret da jeg tørrer mig. Jeg tænker med det samme mens, som er forventet fra i morgen og frem til weekenden. Jeg har dog overhovedet ikke blødt mere i dag. Min mens har aldrig startet sådan - når den først er kommet så er den igang. Nu kan jeg mærke håbet spire igen men samtidig føler jeg mig så dum over at håbe

Det oplevede jeg også for et par måneder siden, havde heller ikke prøvet det før. Der gik 2 dage, så kom mens som normalt. 

Jeg har så lige fået mens i dag, så vi prøver igen i næste måned

Anmeld Citér

17. september 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Morpåudebane skriver:

Argh altså!!! 3+1 og så kommer der pletblødning .. føler mig virkelig opgivende

Ikke opgive helt endnu, så længe din mens ikke er kommet endnu er der jo en chance Plejer du at bløde så længe før mens?

Anmeld Citér

17. september 2021

Morpåudebane

Sommersol2021 skriver:

Ikke opgive helt endnu, så længe din mens ikke er kommet endnu er der jo en chance Plejer du at bløde så længe før mens?

Nej normalt kommer der pletblødning dagen før, og så er det det,, så lidt vildt hvis mens kommer imorgen 3+2!? 

sidste cyklus pletblødte jeg også 3+3 og 3+4 og så kom mens allerede 3+5 så er jeg er lidt opgivende  

Anmeld Citér

17. september 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Morpåudebane skriver:

Nej normalt kommer der pletblødning dagen før, og så er det det,, så lidt vildt hvis mens kommer imorgen 3+2!? 

sidste cyklus pletblødte jeg også 3+3 og 3+4 og så kom mens allerede 3+5 så er jeg er lidt opgivende  

Hmm ja det ville være lige tidligt nok. Krydser stadig for den holder sig væk den mens.

Jeg begynder at have lidt murren her 3+3. Det plejer også at være et dårligt tegn

Anmeld Citér

17. september 2021

Morpåudebane

Sommersol2021 skriver:

Hmm ja det ville være lige tidligt nok. Krydser stadig for den holder sig væk den mens.

Jeg begynder at have lidt murren her 3+3. Det plejer også at være et dårligt tegn

Tak, håber du har ret

tjaa murren kan jo også være er godt tegn jeg har stadig murren, har jeg haft siden få dage efter ÆL .. krydser fingre for dig også

Anmeld Citér

18. september 2021

Projektbabynr2

Jeg har netop lavet denne er 3+6 i dag. Troede løbet var kørt i forgårs da jeg om morgenen havde en smule blod på papiret da jeg tørrede mig. Det samme i går og i dag, så tør ikke helt glæde mig for meget. Det er dog kun morgenen og så intet resten af dagen så meget specielt. Men er så glad og samtidig prøver jeg at holde begejstringen nede hvis nu blodet er en dårlig ting. I min sidste graviditet blødte jeg først fra uge 20 så er lidt bekymret men vil også have lov til at sende en masse positive tanker til den lille spire i min mave

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.